Mensen,
Ik geloof dat Futurist en Peter Panson (en barros?) naar de OER 2008 zijn geweest!
Ik zie maar bar weinig foto's van de bigs op internet. Ik ben wel benieuwd hoe het jullie is vergaan en of jullie goed mee kwamen...
Laat eens wat horen en foto's van jullie bigs tijdens de rit.
OER 2008
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Suzuki DR 750SK Big '89
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
Kijk eens op het allroadmaniacs forum , daar staan al genoeg foto's op.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

http://www.rekluse.com/
Ja maar geen Big's... of zie ik die over het hoofd? 

Suzuki DR 750SK Big '89
Je hebt gelijk Shifty, Er was maar 1 big en die heeft het super gedaan. 1 x met 70 op mijn plaat, alleen deuk in de tank. toen is er ook aan een kabelboom "getrokken"zodat ik een overbruggings kabeltje heb gelegd om te kunnen starten. ketting smeren en bandjes vervangen was alles. Oh ja van een oude binnenband "veren"gemaakt omdat de stenen de veren van de aftermarket middenbok bleven afschieten.
wel met de onnodig meegenomen reserve delen andere motoren in de rally gehouden. Aan het eind vijf uitvallers op de assistentie truck, 4 x BMW en 1x KTM!!!!!!
tot dag vier rond de 11e plaats algemeen en 3e en 4e plaats zware klassement. Mijn eerste Rally ooit en ook eerste maal off road onder die omstandigheden!!!!! Helaas is op dag 4 Carlo gevallen en die had zich toen goed geblesseerd aan zijn schouder. Samen uit samen thuis was onze afspraak en dat heeft mij op de 29e plaats algemeen doen eindigen en 7e zwaar, we waren genoodzaakt een paar proeven over te slaan, ook staan er mensen in het klassement die ergens waren gestrand of gevallen en die hun motor door de organisatie naar het eind van de dag is gereden. De Big is alle dagen op eigen kracht gefinished. zeker niet slecht voor een Big uit 88. Ik ga een blog maken op mijn Google site en stuur jullie de link voor de foto's
Greetz Futurist.
Old big's never die..............
wel met de onnodig meegenomen reserve delen andere motoren in de rally gehouden. Aan het eind vijf uitvallers op de assistentie truck, 4 x BMW en 1x KTM!!!!!!
tot dag vier rond de 11e plaats algemeen en 3e en 4e plaats zware klassement. Mijn eerste Rally ooit en ook eerste maal off road onder die omstandigheden!!!!! Helaas is op dag 4 Carlo gevallen en die had zich toen goed geblesseerd aan zijn schouder. Samen uit samen thuis was onze afspraak en dat heeft mij op de 29e plaats algemeen doen eindigen en 7e zwaar, we waren genoodzaakt een paar proeven over te slaan, ook staan er mensen in het klassement die ergens waren gestrand of gevallen en die hun motor door de organisatie naar het eind van de dag is gereden. De Big is alle dagen op eigen kracht gefinished. zeker niet slecht voor een Big uit 88. Ik ga een blog maken op mijn Google site en stuur jullie de link voor de foto's
Greetz Futurist.
Old big's never die..............
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
aha! leuk om je ervaringen te lezen, verbaasd me niets dat de big het goed heeft gehouden.
Maar ik dacht toch echt dat ik de big van peter panson zag staan op de aankomst dag. oranje wit ...zal de foto eens opzoeken...
Maar ik dacht toch echt dat ik de big van peter panson zag staan op de aankomst dag. oranje wit ...zal de foto eens opzoeken...
Suzuki DR 750SK Big '89
Op deze foto dacht ik hem te zien staan maar nu ik beter kijk zie ik dat het geen big is...

Suzuki DR 750SK Big '89
Ik ben zeker weer van de partij en dan iets beter voor bereid en met meer ervaring achter de rug.800S schreef:fantastisch gaaf om te lezen, zal nog wel even moeten trainen om meer km op een dag te maken en navigeren met roadbook+kompas
@futurist.... volgend jaar met z`n tweetjes?
Hoewel het een hobby rally is vond ik het fantastisch en ga kijken of er meer mogelijkheden zijn, volgend jaar met z'n tweetjes NATUURLIJK!!!
greetz Futurist.
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Woning nodig in omgeving Zoetermeer?
pb maar
pb maar
in deel 2 zijn Carlo en ik op mijn (inmiddels rode DR) 2 x enkele seconden te zien best leuk om zo op het internet en de lokale tv te zien te zijn.
greetz Futurist
greetz Futurist
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99