Net online gelezen in het Brabants Dagblad.
Daar gaan toch je haren van overeind staan???
Persvrijheid noemen ze dat; ik vind het meer een vorm van volksopruiing.
Helaas staat de naam van de verslaggever er niet bij; daar is 'ie duidelijk te laf voor. Bang voor reacties!
Gelukkig heb ik geen abonnement op deze krant maar aangezien een groot deel van de Noppenforummers in Brabant woont denk ik dat jullie met z'n allen een mooie taak hebben: OPZEGGEN dat abonnement
Dit dagblad vraagt om wraak...
Moderator: ghulst
meer plezier NAAST de weg
www.noxian.nl
www.noxian.nl
Brabants Dagblad is inderdaad een krant die de boel ophitst. Ze hebben met hun manier van journalistiek ook bijgedragen aan de val van de Veghelse gemeente raad afgelopen jaar.
Alles overdrijven. Lijkt soms de Telegraaf wel.
Alles overdrijven. Lijkt soms de Telegraaf wel.
Wat denk je wat wij doen??
We halen de 10 niet eens
We halen de 10 niet eens
las je dit net online ? Heb je niks beters te doen dan ?Arnaud schreef: Gelukkig heb ik geen abonnement op deze krant maar aangezien een groot deel van de Noppenforummers in Brabant woont denk ik dat jullie met z'n allen een mooie taak hebben: OPZEGGEN dat abonnement
En denk je dat wij een abonnement hebben op dit blaadje omdat we in Brabant wonen ?
Dank je...
Laatst gewijzigd door folie op ma aug 04, 2008 12:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Heb de krant net "echt" gezien.Arnaud schreef: vorm van volksopruiing.
Helaas staat de naam van de verslaggever er niet bij; daar is 'ie duidelijk te laf voor. Bang voor reacties!
[/i]
Het is een colum van Ron Lodewijks. Dus nu
kots misselijk word je ervan. Ik woon niet in brabant maar ook hier in de buurt zijn crossbanen dicht gegaan. Ook het gezeur over de geluidsoverlast bij het TT circuit is om ziek van te worden.
Verdraagzaamheid ten opzichte van ieder zijn hobby is ver te zoeken. Terwijl dat m.i. wel normaal moet zijn. Of je nu op klootschieten of crossen zit. Dit soort muggensifters hebben vaak geen sociaal leven. Bah.
Verdraagzaamheid ten opzichte van ieder zijn hobby is ver te zoeken. Terwijl dat m.i. wel normaal moet zijn. Of je nu op klootschieten of crossen zit. Dit soort muggensifters hebben vaak geen sociaal leven. Bah.
Wat een zuurpruim die vent zeg. Alsof hij zo goed bezig is. Als ik zo even naar zijn bureau kijk dan staat er over een paar jaar helemaal nergens bij hem in de buurt een boom meer. Meneer de grootverbruiker moest eerst maar eens wat minder papier gaan gebruiken voordat die over anderen begint te zeiken.
Laatst gewijzigd door Surfdude op ma aug 04, 2008 15:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Wedden dat ie sandalen aanheeft met geiten wollen sokken?
Overigens heeft het geen zin om een commentaar te schrijven onder dit artikel want het komt blijkbaar niet door de censuur van dit geitenwollen sokken pamflet.
Overigens heeft het geen zin om een commentaar te schrijven onder dit artikel want het komt blijkbaar niet door de censuur van dit geitenwollen sokken pamflet.
Degene die de comments moest beoordelen had er zeker geen zin meer in......
Uit de cache gehaald bij Google:
Uit de cache gehaald bij Google:
Als het in dit beminnelijke gewest gaat om motorcross schijnen wij het volstrekt normaal te moeten vinden dat er in de bossen van alles moet kunnen.
En dan heb ik het niet over het zogeheten wildcrossen, dat de spuigaten uitloopt. Je loopt op een zondagmorgen te genieten van natuurschoon en stilte en je wordt van de sokken gereden door een stel rondscheurende onverlaten op lawaaiige crossmotoren of (nóg erger) op quads. De prijs is geen beletsel: al voor 1200 euro rij je op zo'n vierwielig gedrocht 'de vrije natuur in', zoals dat reclametechnisch zo bedrieglijk klinkt.
Deze terreur is van een andere orde dan de motorsport die zich in clubverband voltrekt op daarvoor ingerichte circuits. Daar zijn er in Brabant heel wat van, want Fransje Sigmans kent vele nazaten. Wildgroei manifesteert zich ook in deze georganiseerde tak van sport. Bijvoorbeeld in de bossen bij Boekel en Deurne waar crossbanen al 40 jaar (!) door de gemeente worden gedoogd: buiten het bestemmingsplan om en zonder milieuvergunning. Dit is het bekende fenomeen van artikel vijf : door de vingers zien, oftewel het scheppen van rechteloosheid. Ook in een zich beschaafd noemend land blijkt dat nog steeds mogelijk.
Zolang er maar geen haan naar kraait, kunnen de crossers lekker hun gang gaan. Totdat enkele burgers het spel niet meer willen meespelen en de overheid dwingen om de regels toe te passen. Zoals gebeurde in Boekel. "Het gaat maar om twee mensen die de zaak aan het schijten hebben gebracht. Die zijn inmiddels met de staart tussen de benen vertrokken", tekende het Brabants Dagblad eind maart op uit de mond van voorzitter Peter van Uden van de Motorsport Club Boekel. Zulke rancuneuze geluiden ten opzichte van bezwaarmakers vielen ook in gemeentekringen te beluisteren: wie moeilijk doet over zeven uur motorlawaai in de week, hoort niet thuis in dit crossminnende dorp.
Helaas voor Van Uden en zijn kornuiten heeft ook de Vrom-inspectie zich de laatste jaren vastgebeten in de illegale motorcrossterreinen, met daarbij bijzondere aandacht voor het Boekelse circuit. Alsof 's rijks toezichthouders nu pas hebben ontdekt wat er in de crosswereld loos is. En met hen de provincie die ook 40 jaar lang de andere kant op keek. Het heeft van hogerhand niettemin nog heel wat kruim gekost om de gemeente het pistool zo tegen de borst te zetten dat zij de crossbaan nu alleen nog kan sluiten. De haarlemmerolie van het overgangsrecht - tot in het oneindige blijven gebruiken wat onrechtmatig is - heeft de Raad van State deze week met zijn uitspraak over Boekel door het afvalputje gespoeld.
De scalpenjacht van Vrom loopt jammerlijk niet synchroon met de geboorte van een regionaal crossterrein bij Odiliapeel, waar ook andere motorclubs uit Noord-Oost Brabant terecht kunnen. Want er zijn nog illegale circuits te over. Die nieuwe baan ligt er pas op zijn vroegst in 2010, luidden de laatste berichten. Veel partijen moeten het nog met elkaar eens worden en dat vergt dus regie en leiderschap. Mooie taak voor de provincie, om te voorkomen dat al die motorsporters na baansluitingen gaan wildcrossen en de natuur aan flinters rijden, zoals doemdenkers voorspellen. Dat is inderdaad zorgelijk. Politie-agenten jagen thans in het Maasland en de Kempen per crossmotor op de vandalen. Die geven nog maar eens wat gas.
wedden dat ie roggenbrood met jonge kaas eet?Wortel schreef:Wedden dat ie sandalen aanheeft met geiten wollen sokken?
en schaatsen kijkt?
en een eend rijdt?
en tegen oorlog is?
Dit artikel stond afgelopen Zaterdag in ''onze'' krant ( waar wij een abonnement op hebben )
Heb het er afgelopen Zaterdag nog over gehad met Sjokske en de rest van de meerijders
Heb het er afgelopen Zaterdag nog over gehad met Sjokske en de rest van de meerijders
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Ik zou er persoonlijk voor passen om nog langer het salaris te betalen van een krant die dergelijke verslaggevers in dienst heeft...
meer plezier NAAST de weg
www.noxian.nl
www.noxian.nl
hier hebben we duidelijk te maken met een verhinderde Rambo. Vol verve neemt hij het zwaard op van de beroemde nederlandse zeurder. Gooit met termen als "rondscheurende onverlaten, ..en kornuiten, pistool tegen borst en scalpenjacht". Haat is denkelijk zijn drijfveer. Hij haat ons omdat we luid, vies en bont zijn. Zijn leven bestaat vermoedelijk uit een grijs gemormel waaruit hij alleen denkt te kunnen ontkomen door een vijand te creeeren die uiteraard het tegenovergestelde is van zijn eigen persoonlijkheid. Hij loopt te genieten van de natuur en word bijna van de sokken gereden, ha. Ik zeg hij is een paar kilometer van huis af, zet z'n hyundai op een onbevestigde parkeerplaats en denkt vervolgens in de onmetelijke vrijheid van het heelal te verkeren. Ware het geen crosser zou deze engel der gelijkvormigheid van leer trekken tegen iemand die z'n hond uitlaat of iemand die op de grond spuwt! Niet druk maken om zulke zakkenwassers; maar wel tegensturen waar je kunt! Opzeggen die krant ( als je'm niet kunt missen de volgende dag weer bestellen ) maar wel met berichtje aan de redactie graag.
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
-
Strak Pruus
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
gewoon goed sturen!JoeBaR schreef:nu maar hopen dat deze meneer een keer onder ons voorwiel beland
@pruus; je moet gaan schrijven!:)
Inderdaad weg. Denk dat Lodewijks te veel op zijn bord kreeg.Sjokske schreef:Ik zie niks meer staan, hebben ze het artikel uit schaamte al dichtgeknikkerd ?
Stuk was geplaatst zonder bron vermelding. Ik heb het als commentaar er bij laten zetten, maar nu is alles weg.
-
Blad kopen, aan een stok binden en in de fik steken!
Dan filmpje van maken en naar CNN sturen.
Dat zal hem leren, zo doen ze het ook in andere landen!
Dan filmpje van maken en naar CNN sturen.
Dat zal hem leren, zo doen ze het ook in andere landen!
Yes! A CR500 is fast, and No! You can't ride it!
-
nah, hier heeft ie wel gelijk in;
Die nieuwe baan ligt er pas op zijn vroegst in 2010, luidden de laatste berichten. Veel partijen moeten het nog met elkaar eens worden en dat vergt dus regie en leiderschap. Mooie taak voor de provincie, om te voorkomen dat al die motorsporters na baansluitingen gaan wildcrossen en de natuur aan flinters rijden, zoals doemdenkers voorspellen. Dat is inderdaad zorgelijk. Politie-agenten jagen thans in het Maasland en de Kempen per crossmotor op de vandalen. Die geven nog maar eens wat gas.
Pliesie geniet ook wel van het jagen op 'wildcrossers', gezien de filmpjes..
Lekker scheuren over de zandpaden..
En inderdaad, door het sluiten van crossbanen, gaat men wildcrossen..
Zoals J.C zei, actie is reactie...
Die nieuwe baan ligt er pas op zijn vroegst in 2010, luidden de laatste berichten. Veel partijen moeten het nog met elkaar eens worden en dat vergt dus regie en leiderschap. Mooie taak voor de provincie, om te voorkomen dat al die motorsporters na baansluitingen gaan wildcrossen en de natuur aan flinters rijden, zoals doemdenkers voorspellen. Dat is inderdaad zorgelijk. Politie-agenten jagen thans in het Maasland en de Kempen per crossmotor op de vandalen. Die geven nog maar eens wat gas.
Pliesie geniet ook wel van het jagen op 'wildcrossers', gezien de filmpjes..
Lekker scheuren over de zandpaden..
En inderdaad, door het sluiten van crossbanen, gaat men wildcrossen..
Zoals J.C zei, actie is reactie...
Yes! A CR500 is fast, and No! You can't ride it!
Hee ! ons Ronnieke !
Daar zijn wij op de lagere school al mee gestopt naar te luisteren
Kzou me niet zo druk om hem maken maar meer om die mensen die langs / in de bossen wonen met geld en invloed op de gemeentehuizen en waar we ieder weekend met veel geluid langs knallen en die achter de schermen de ene na de andere APV regelen met hun connecties.
Wanneer dringt dat nou eens door bij sommigen dat de nr 1 van alle irritatie op het onverharde de herrie is. Als wij voortaan met stille uitlaatjes ( en 2 pk minder ) lol hebben weten ze niet eens dat we er zijn.
Zo, en nu ga ik weer verder met graven voor die crossbaan in de Peel want wie wil er nu niet een mooie baan letterlijk in zijn achtertuin !
LEO
allemaal ge***
stille of geen stille uitlaat , zodra je bent opgemerkt met de motor , heb je `t gedaan
slaat nergens op om te denken dat *stille rijders* wel geaccepteerd worden door de wandelaars , paardrijders ,boomknuffelaars ,etc ...
je rijdt daar in een bos met een motor , of dat ie herrie maakt , of minder herrie , ze willen je daar gewoon niet hebben ...
ik denk dat het niet om het geluid gaat zoals zovelen denken , maar om de aanwezigheid van de motorcrossers
stille of geen stille uitlaat , zodra je bent opgemerkt met de motor , heb je `t gedaan
slaat nergens op om te denken dat *stille rijders* wel geaccepteerd worden door de wandelaars , paardrijders ,boomknuffelaars ,etc ...
je rijdt daar in een bos met een motor , of dat ie herrie maakt , of minder herrie , ze willen je daar gewoon niet hebben ...
ik denk dat het niet om het geluid gaat zoals zovelen denken , maar om de aanwezigheid van de motorcrossers
4 strokes only !!
roerend mee eens!JoeBaR schreef:allemaal ge***