Ut war un lang dagske. Vanochtend om 09.00 begonnen en om 18.00 gestopt.
De achterbrug met de bijbehorende remmerij van de SR42 zit inmiddels in de SR41. Mocht u ooit plannen hebben voor dezelfde ombouw, vergeet dan de accubak van de SR42 niet want verschillende items zitten op een andere plek aan die bak vast dan bij de SR41.
Toen de achterkant toch open lag meteen een progresieve achterveer geplaatst waardoor de fiets nu als een crosser op zijn voorkant staat en de voorkant nu als een kameel aanvoelt en ik daar ook de progressieve veren zsm moet plaatsen. Het is echt een hele verademing hoor zo`n andere wokkel.
Daarna de koppelingskant eens geopend. Om te

.
Het leek wel of deze big een weekje op de bodem van een slot heeft gelegen want er zat roest op die ijzeren platen tussen de koppelingsplaten en de ruimtes tussen de lamellen van de koppelingsplaten waar normaal olie tussendoor kan waren nu bijna allemaal opgevuld met een onbeschrijfelijke substantie.
Men had als oplossing voor het slechte koppelen progressieve drukveren geplaatst ??? en die hebben we meteen verwijderd en we hebben zolang de platen van een SR43 geplaatst en lekkere verse olie hij doet het nu goed en je kan nu weer met 2 vingers koppelen.
Morgenavond gaan we verder de remmen werkend maken en een ontdekt gat in de luchtfilterbak

dichten.
Verder ontdekten we dat er al een RVS dikke bocht op zit dus dat scheelt weer een hoop pegels.
Langzaam maar zeker wordt het iets
