lompe vrouw starten met offroad, welke fiets :P
Moderator: ghulst
wij (mn vrouw en ik) gooien de wegmotoren eruit (doen er toch niks mee), en nu wil vrouwlief het crossen/offroadrijden ook gaan proberen. Wat zou dan een goede startfiets zijn? Note, ze is nogal lomp Ze is al een tweetal keren meegeweest op een quad van de boerderij op almere en dat gaat ternauwernood goed Iets te fanatiek dus eigelijk Denk niet dat het dan een goed idee is om op mn tweetakt 250 ktm te beginnen...
Allways replace the cheapest parts first
Neem je vrouw aanstaande zaterdag ook mee naar de maxi freeride in Wonck.
Dan kan ze meteen ook een rondje van 12km proberen
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
en dan het liefst een 250 en zonder waterkoeling (in het begin).klomp schreef:Honda XR?
Radiateur is zo plat.
Mijn vrouw heeft ook wel eens Off road gereden, maar het gewicht van een motor is vaak de factor waar het fout gaat in het terrein.
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
EXC450-R / KLX250
Goed idee, de (t)rouwfoto's zagen er veelbelovend uit.adje schreef:Neem je vrouw aanstaande zaterdag ook mee naar de maxi freeride in Wonck.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
-
Leest je vrouw hier wel eens?
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
Helemaal mee eens.Sjokske schreef:Goed idee, de (t)rouwfoto's zagen er veelbelovend uit.adje schreef:Neem je vrouw aanstaande zaterdag ook mee naar de maxi freeride in Wonck.
Hoogstwaarschijnlijk gaat ze mee Alleen wel met 1 of 2 krukken, knie is laatst onderhanden genomen in het ziekenhuis. Heb ik mooi een prive-fotograaf.Houten Klaas schreef:Helemaal mee eens.Sjokske schreef:Goed idee, de (t)rouwfoto's zagen er veelbelovend uit.adje schreef:Neem je vrouw aanstaande zaterdag ook mee naar de maxi freeride in Wonck.
enne, ze leest hier (nog) niet mee
Maar WR250 met e-start, wat zou zoiets kosten??
Hij zegt niet dat hij ze kwijt wil!!!adje schreef:Neem je vrouw aanstaande zaterdag ook mee naar de maxi freeride in Wonck.
Ik zeg een Yamaha WR250F. Daar moet ze het wel op kunnen.
Probleempje : op de krukken gaat ze niet lekker lopen in de groeve (vooral niet naar de echt spectaculaire stukken).Bosje schreef:Alleen wel met 1 of 2 krukken, knie is laatst onderhanden genomen in het ziekenhuis. Heb ik mooi een prive-fotograaf.
Oplossing : we komen met een paar man kijken en zullen haar op handen dragen
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Keuze is absoluut niet moeilijkhornet911 schreef:De WR250R (nieuw model): 5990 € (in België)
De WR250F (model 2008): 9200€ (ook in België)
En ik ben er 100% zeker van dat ze liever op de R zal rijden!!!!!!
De keuze mag dus niet moeilijk zijn hé
totdat dat vervelende puntje "knaakies beschikbaar" om de hoek komt kijken
krukken zijn niet heel erg meer nodig, plus dat ze met een andere dame achterop de quad rondpendelt. Dus als je een donkerblonde dame en een blonde dame met lang haar op een blauwe quad ziet rijden met eventueel groen geanodiseerde krukken ( ) dat is mijn vrouw (de blonde) met de vrouw van maatje.Sjokske schreef:Probleempje : op de krukken gaat ze niet lekker lopen in de groeve (vooral niet naar de echt spectaculaire stukken).Bosje schreef:Alleen wel met 1 of 2 krukken, knie is laatst onderhanden genomen in het ziekenhuis. Heb ik mooi een prive-fotograaf.
Oplossing : we komen met een paar man kijken en zullen haar op handen dragen
Geen problemen in dit geval dus en de dragers zijn voor haar dus niet nodig. Mogen eventueel wel helpen met mij enkele bergen opslepen
Laatst een TTR 230 gekocht. Gedeeltelijk voor m'n harem maar ook om te verhuren tijdens kursussen. Grappig ding. Zelfde als CRF 230.
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
-
- Contacteer:
hey pruus,
die TTR he, rijd dat n beetje? qua vermogen enzo?
die TTR he, rijd dat n beetje? qua vermogen enzo?
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
Nou, voor mij wat slapjes , maar voor beginners perfekt! Denk dat ik bvb tijdens de 4H van Bilstain er goed mee rond zou komen; maar een rit als Handel.....
Loopt gewoon fijn, zes versnellingen, niet te hoog, simpele techniek, betrouwbare E-start.
Loopt gewoon fijn, zes versnellingen, niet te hoog, simpele techniek, betrouwbare E-start.
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
-
- Contacteer:
Het is gewoon een nieuwe versie van die XR250 of niet?
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
Ja Rudy, in dit geval wel de XT- serie. Wel een stuk meer "crossy" als die ouwe maar niet echt voor de sport.
Eens, de 'R' is veel smeuiger en vergevingsgezinder. En toch ook weer een lekker knopje
hornet911 schreef:De WR250R (nieuw model): 5990 € (in België)
De WR250F (model 2008): 9200€ (ook in België)
En ik ben er 100% zeker van dat ze liever op de R zal rijden!!!!!!
De keuze mag dus niet moeilijk zijn hé