net terug van ruim 6000 km in Marokko , van Nador via Merzouga naar Plage Blanche voorbij Tan-Tan met Eddy Stas met onze verbouwde biggetjes .Hier enkele foto's.
Peter Penson
marokko 2008
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
We lopen met wat plannen rond om eens een groep mee te nemen ,met assistentie.Dus de bagage in de jeep, 1 van ons rijdt voor en 1 helemaal achteraan.'s avonds hottelletje.Voor het motortransport zouden wij kunnen zorgen tot in Nador (Marokko). Jullie zouden kunnen vliegen tot in Nador en daar zouden de motoren kunnen klaarstaan.Er moet wel nog een en ander overlegd worden maar eerst eens zien of er wel intresse is.Het feit alleen al om geen bagage mee te moeten sleuren en er assistentie is bij pech of ongeval is aantrekkellijk denk ik.
Oh ja, binnen enkele maanden een reisverslag met foto's op de travelmaniacs.
Iemand intresse bv voor april/mei een weekje Marokko ?
laat maar eens iets weten.
Peter Penson en Eddy Stas
Oh ja, binnen enkele maanden een reisverslag met foto's op de travelmaniacs.
Iemand intresse bv voor april/mei een weekje Marokko ?
laat maar eens iets weten.
Peter Penson en Eddy Stas
vroeger ktmboven nu desertexpress
Hoi Peter,
Vandaag nog met SPgoesdakar om de tafel gezeten en oa er over gehad om jullie te vragen of we een keertje mee mochten naar Marokko.
Helaas staan / liggen onze fietsen nog in de lappenmand dus eind april/mei gaan we niet redden maar dat we graag een keer mee gaan staat vast !
Groeten,
LEO
Vandaag nog met SPgoesdakar om de tafel gezeten en oa er over gehad om jullie te vragen of we een keertje mee mochten naar Marokko.
Helaas staan / liggen onze fietsen nog in de lappenmand dus eind april/mei gaan we niet redden maar dat we graag een keer mee gaan staat vast !
Groeten,
LEO
-
Wat zou het kosten plaatje zijn zo ongeveer?
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Super initiatief!
Reken op mij voor mei 2009!
Reken op mij voor mei 2009!
Suzuki DR 750SK Big '89
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
Ik niet?ktmboven schreef:Ik heb jullie een mailtje gestuurd met wat info.Als er nog vragen of suggesties zijn , vuur maar af.
grtn
Peter Penson
Suzuki DR 750SK Big '89
Iedereen welkom hoor. Stuur mij gewoon een mailtje met de melding dat je intresse hebt en ik stuur wat uitleg door . peter.penson@telenet.be
grtn
grtn
Yup. Begin 2009 moet lukken, financieel is hun tochtje ook nog eens erg aantrekkelijk!
Vraagjes adhv jullie foto's:
- Jullie rijden met achtertanks; is dat nodig of kom je met de 29/24 liter van de standaard bigs ook ver genoeg?
- Hoe deden jullie dat daar met bagage, ik zie namelijk maar één bagage rol, zat hier alles in om meerdere dagen door de woestijn te trekken?
Vraagjes adhv jullie foto's:
- Jullie rijden met achtertanks; is dat nodig of kom je met de 29/24 liter van de standaard bigs ook ver genoeg?
- Hoe deden jullie dat daar met bagage, ik zie namelijk maar één bagage rol, zat hier alles in om meerdere dagen door de woestijn te trekken?
Suzuki DR 750SK Big '89
Hallo,
wij reden een dikke 6000 km , bijna allemaal offroad. Meestal kwamen we toe met onze voortank. Echter op sommige pistes was dit heel krap. Echter wat betreft de Marokko 2009 reis, zal dit geen probleem opleveren omdat we assistentie voorzien van een jeep die alle bagage,eten en drinken en eventueel brandstof kan voorzien. Dus we kunnen rijden zonder extra gewicht van de bagage.
Wat betreft onze bagage ; daarin zat tent, matje,slaapzak, 3 t-shirts,3 onderbroeken, wasgerief,waspoeder, een potje, (om eventueel iets klaar te maken) en nog wat gereedschap, that's it.Alles wat we nog nodig hadden konden we wel ergens kopen. Als we voorzagen dat we meerdere dagen na elkaar pistes zouden doen zonder een dorpje aan te doen kochtten we doosjes makreeltjes in olijfolie of in tomatensap en brood.Daarmee kan je het een tijdje uitzingen.
grtn
wij reden een dikke 6000 km , bijna allemaal offroad. Meestal kwamen we toe met onze voortank. Echter op sommige pistes was dit heel krap. Echter wat betreft de Marokko 2009 reis, zal dit geen probleem opleveren omdat we assistentie voorzien van een jeep die alle bagage,eten en drinken en eventueel brandstof kan voorzien. Dus we kunnen rijden zonder extra gewicht van de bagage.
Wat betreft onze bagage ; daarin zat tent, matje,slaapzak, 3 t-shirts,3 onderbroeken, wasgerief,waspoeder, een potje, (om eventueel iets klaar te maken) en nog wat gereedschap, that's it.Alles wat we nog nodig hadden konden we wel ergens kopen. Als we voorzagen dat we meerdere dagen na elkaar pistes zouden doen zonder een dorpje aan te doen kochtten we doosjes makreeltjes in olijfolie of in tomatensap en brood.Daarmee kan je het een tijdje uitzingen.
grtn
Hallo Peter,
Is er nog nieuws voor de marokko trip 2009?
Ik ga nog altijd graag mee!
En SPGoesdaker en Leo zijn jullie nog van plan mee te gaan?
Grtz
Shifty
Is er nog nieuws voor de marokko trip 2009?
Ik ga nog altijd graag mee!
En SPGoesdaker en Leo zijn jullie nog van plan mee te gaan?
Grtz
Shifty
Suzuki DR 750SK Big '89
-
- Contacteer:
in de toekomst lijkt me dat ook nog echt een keer mooi om te doen 

gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
sorry voor het wat late antwoord. Ik ben een weekje weggeweest.
Ik start met de eigenlijke voorbereidingen einde dit jaar. Ik kan nu al zeggen dat het terug een prachtige reis wordt.
Wil iedereen die geïnteresseerd is (zonder nog echt te beslissen) zich eventjes melden dan weet ik al voor welk een grootte van groep ik assistentie moet voorzien. Want de geïnteresseerde groep lijkt groter dan eerst gedacht.
peter.penson@telenet.be
ktmboven
desertexpress
Ik start met de eigenlijke voorbereidingen einde dit jaar. Ik kan nu al zeggen dat het terug een prachtige reis wordt.
Wil iedereen die geïnteresseerd is (zonder nog echt te beslissen) zich eventjes melden dan weet ik al voor welk een grootte van groep ik assistentie moet voorzien. Want de geïnteresseerde groep lijkt groter dan eerst gedacht.
peter.penson@telenet.be
ktmboven
desertexpress
-
Ik kan hier nog niks over zeggen. Weet nog niet wat mijn plannen zijn voor volgend jaar.
gr Iwan
gr Iwan
DR750 '89 DR800 '90 DR800 '92