Die vieze gore lullo die de kuilen graaft (en helaas nog niet voor zichzelf) is weer actief..

Het is nog niet voorbij, blijven opletten dus

http://www.limburger.nl/article/2008060 ... 49528/1002#
Moderator: ghulst
In de buurt van Waalre is al jaren een bijzonder vevelende takkenlegger actief. Een boel mensen, motorrijders, ruiters en mountainbikers, zouden ook wel eens willen weten wie dat is.huskie schreef:Wat zou ik graag de indentiteit van deze persoon weten![]()
Heb ik erg veel voor over.
http://www.limburger.nl/article/2008061 ... 85515/1056johanb schreef:Update :
Vanmorgen op de radio hoorde ik dat de man gezien is maar niet gepakt .
Goed idee... En als we hem vinden dan duwen hem in zijn eigen val en zand er over. "Nee, we hebben hem ook dit weekend weer niet kunnen vinden. Tot volgende week!"Sjokske schreef:Dé oplossing : met een hele club vrijwilligers (maar dan wel op de motor) patrouilleren in die bossen (met gepaste snelheid, niet harder dan 100 km/h.), een heel weekend lang.
Moet de boswachter gewoon even een vergunning uitschrijven voor ons (met als optie uitloopmogelijkheid naar meerdere weekends).
Je hoeft 'm niemeer te zoeken, zit nou vast maar het adres ken je makkelijk vinden, als je de naam weet.Sjokske schreef:Dé oplossing : met een hele club vrijwilligers (maar dan wel op de motor) patrouilleren in die bossen (met gepaste snelheid, niet harder dan 100 km/h.), een heel weekend lang.
Moet de boswachter gewoon even een vergunning uitschrijven voor ons (met als optie uitloopmogelijkheid naar meerdere weekends).
Nee, weet je wat pas echt laf is? Anoniem personalia op het internet plaatsen. Harstikke verboden ook nog eens. Ik zou er maar mee oppassen.Marktplaats schreef:Je hoeft 'm niemeer te zoeken, zit nou vast maar het adres ken je makkelijk vinden, als je de naam weet.Sjokske schreef:Dé oplossing : met een hele club vrijwilligers (maar dan wel op de motor) patrouilleren in die bossen (met gepaste snelheid, niet harder dan 100 km/h.), een heel weekend lang.
Ferry Berkvens, woonde bij mammie thuis, Maasbracht als ik het goed heb (zit nou dus vast...)
Berkvens@live.Nl
Hij wilde ermee op CNN nieuws komen zegt ie, gwn 'n lafbek met aandacht tekort dus...
En dat is je eerste post hier?Marktplaats schreef:Je hoeft 'm niemeer te zoeken, zit nou vast maar het adres ken je makkelijk vinden, als je de naam weet.
Ferry ....., woonde bij mammie thuis, Maasbracht als ik het goed heb (zit nou dus vast...)
B....@...
Hij wilde ermee op CNN nieuws komen zegt ie, gwn 'n lafbek met aandacht tekort dus...