hallo, een 2 maanden terug heb ik mij geregistreerd op dit forum, omdat ik mijn brommer ging verkopen en een crosser wou kopen, de brommer is nu verkocht en ben nog steeds op zoek naar een crosser 125cc. ik heb ongeveer 2300 a 2400 te besteden aan een crossmotor. hij moet niet al te oud zijn, en moet nog wel een paar uren meegaan voordat er weer een zuiger vervangen moet worden.
laat maar horen als je wat hebt
mvg floris
GEZOCHT: crossmotor
Moderator: ghulst
CRF450X '08
Erg scherpwr450f'05 schreef:www.marktplaats.nl
Foto's zijn altijd welkom om te beoordelen wat je hebt!!
hoe wil je via foto's een crosser beoordelen????? beetje vreemd, ding kan wel nieuw plastic hebben en verschrikkelijk broerd lopen, of anders om.
Pas oordelen als je hem hebt gezien en hebt horen lopen en hebt gereden.
anders niet oordelen
groeten
anders niet oordelen
groeten
-
Beetje basic, voel of blok koud is, bij een koude motor hoor je bepaalde rammels/tikken het best, warm rijden voor andere rammels
Test de koppeling bij lage toeren in hoogste versnelling door er vol gas op te gaan..
Test de vering, kijk of ie goed spoort..
en ga nog maar even door.. je kan het beste iemand met ervaring meenemen
Test de koppeling bij lage toeren in hoogste versnelling door er vol gas op te gaan..
Test de vering, kijk of ie goed spoort..
en ga nog maar even door.. je kan het beste iemand met ervaring meenemen
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Kunnen toch zeggen dat hij er goed uit ziet!!ktm620 schreef:hoe wil je via foto's een crosser beoordelen????? beetje vreemd, ding kan wel nieuw plastic hebben en verschrikkelijk broerd lopen, of anders om.
anders niet oordelen
groeten
[quote="floris"]oke war moet ik opletten bij het rijden en luisteren, qua rest weet ik war ik nar moet kijken.[/quote
kijk of de motor lekker trekt, geen rare geluiden maakt, niet raar inhoud oid, goed schakeld, goed koppeld of ontkoppeld, goed remt, is de vering een beetje fatsoenlijk.] en of jezelf een goed gevoel bij zo'n motor hebt natuurlijk qua zit houding e.d. elke motor is toch weer anders.
veel succes, laat eens weten wat je hebt gekocht
gr robert
kijk of de motor lekker trekt, geen rare geluiden maakt, niet raar inhoud oid, goed schakeld, goed koppeld of ontkoppeld, goed remt, is de vering een beetje fatsoenlijk.] en of jezelf een goed gevoel bij zo'n motor hebt natuurlijk qua zit houding e.d. elke motor is toch weer anders.
veel succes, laat eens weten wat je hebt gekocht
gr robert
hallo, ik ben vandaag naar oerlemans gegaan, en heb dar wat info ingewonnen, en heb ook veel info gekregen over GasGas. Ik ben aan het kijken naar een 125cc, maar wat raden jullie mij aan een enduro of cross ( als ik ook af en toe eens een keer het bos in ga ) en is dit verder een goede, betrouwbare motor. En wat zijn de +/- punten ven dit merk en hoe doet deze het in vergelijking met andere????
mvg floris
heb hier over trouwens ook nog maar weinig gehoord.
, alvast bedankt
mvg floris
heb hier over trouwens ook nog maar weinig gehoord.
, alvast bedankt