jeugdsentiment

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
evert
Berichten: 3
Lid geworden op: zo jun 15, 2008 20:43
Locatie: venlo-blerick

Jeugdsentiment,zal me even voorstellen,mijn naam is evert verdonk woonachtig in Venlo,ben nieuw hier op het forum,3 jaar geleden heb ik mijn yamaha fazer verkocht,nu 3 jaar later heb ik mijn hart gevolgd en heb ik mijn jongensdroom waar gemaakt,een dikke 1 pitter met zo'n megatank,juist een dr big uit 1990,toen ik thuis kwam kreeg ik een schuldgevoel tegenover mijn zoon van 13,hij heeft nu een yamaha pw80.Ik zie jullie wel een keer op een treffen,groetjes,Evert.
Jeugdsentiment,mijn laatste motor was 3 jaar geleden het was een yamaha fazer,ik had wat belastingcenten terug en ik kocht wat ik eigenlijk altijd al wilden hebben een dr big,zag hem vroeger bij het tankstation,dat heeft zoveel indruk achter gelaten met zijn omvang,ik heb hem nu 2 weken,prachtig!het geluid al,ik zie jullie beslist op een treffen,groetjes evert,oh ja ik had zo'n medelijden met mijn zoon van 13 voor hem heb ik een crossmotor gekocht.
zappa.suzuki
Berichten: 8370
Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
Locatie: Bij Utreg

He Evert, welkom en veel plezier met je BIG :wink:
Niks beter dan een jeugdwens vervulen 8)
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Leo
Berichten: 5846
Lid geworden op: zo mar 20, 2005 01:31

evert schreef:...Ik zie jullie wel een keer op een treffen,groetjes,Evert.
Welkom Evert,

Hebbie 26-28 september al iets op de kalender ? Siebengewald ligt toch niet echt ver van Blerick lijkt me dus een bak koffie moet zeker lukken :wink:

Groeten,
LEO
Plaats reactie