VIEL SPASS IN SUHL !!!!!!!!

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
Gast

Hierbij wens ik alle DR BIG rijders die naar de MEGA meeting gaan in Suhl een verschrikkelijke mooie tijd en maak wat gave foto`s van het offroadrijden !!

Groeten,
LEO
BIG88
Berichten: 1702
Lid geworden op: di okt 29, 2002 22:41
Locatie: Limboland

VIELEN DANK
ik vertrek morgen
heb om 13.00 afgesproken met Klaus Reissfelder bij ibbenbüren (30 km voor Osnabruck) en vandaar over landstrassen naar Sühl en als het goed is pikken we dan her en der nog wat biggers op om gezamenlijk verder te rijden
dus .....als er morgen (woensdag) nog iemand die kant op wil ?
nu alleen nog even mijn spullen inpakken
en dan zie ik jullie allemaal daar ,toch :twisted:
want volgens mij is de NL delegatie nog wat klein op het 15 JAAR BIG feestje
Hans H
have BIG fun

D.F.M.T.
Gast

Hoi Big 88,

Het was de laatste tijd ERRUG STIL rondom Suhl binnen de drbigclub dus ik had al een vermoeden dat de nederlandse afvaardiging wel eens heel klein kon gaan worden.

Maar zo klein :?:

LEO
Gast

Ik ga nu weg, dus we zijn met zijn 2en.


Oene
Gast

De harde kern is er dus gelukkig ! :wink:

SEHR VIEL SPASS DORT !

LEO
BIG88
Berichten: 1702
Lid geworden op: di okt 29, 2002 22:41
Locatie: Limboland

voor iedereen die niet is geweest heb ik slecht nieuws
WIJ HADDEN EEN GEWELDIG WEEKEND
foto's en/of links daarheen zullen binnenkort wel verschijnen

ooit tegen de 150 big's bij elkaar gezien ?
nee , daarom had je er eigenlijk bij moeten zijn

BIGmassige grusse
HansH
have BIG fun

D.F.M.T.
BIG88
Berichten: 1702
Lid geworden op: di okt 29, 2002 22:41
Locatie: Limboland

oh ja
het was dus Oene K. , Peter N. en Hans H.
en onze Surinaamse vriend met een Renault omdat hij zijn BIG in Suriname rijd (sorry ben je naam even vergeten :oops: )
maar hij was er mooi wel !!
have BIG fun

D.F.M.T.
Gast

Het was Daniel. Ons nieuwe Big lid uit Suriname. Hoe kan je het bedenken: er is een harde all-road kern in Suriname. Op zich niet zo moeilijk, elke road is eigenlijk off-road! Toch rijden er ook Super-sports rond...en wij zijn uitgenodigd. Alleen de boot doet er drie weken over om je big te verschepen.

Verder een goed weekend. We hadden alleen de verkeerde off-road groep gekozen. Wij gingen trialrijden met je big. Te zwaar dus. Een andere groep heeft de hele dag over de schottel-wegen gerost. Althans dat denk ik, want ik heb geen verhalen gehoord.

Hans en ik zijn ook air-born geweest. Ja, een big kan springen! Een paar wisten zelfs de volledige springtafel over te gaan. Het rijden over het crossbaantje (hoewel, het was een heel eind) was heel leuk. Vooral Hans kon er geen genoeg van krijgen. De ondergrond was een soort droge, harde klei. Perfect voor een zware big. Dus geen mul zand of eindeloze knippen, maar een soort asfalt met gruis erop.

Verder gewoon wat in de heuvels honderden bochten gereden. Echt, sommige stukken was geen honderd meter recht. Dat kennen we hier in de polder helaas niet...

En ook nog een heel klein beetje de sfeer van Oost-Duitsland. Zo hier een daar een Trabi, links en rechts wat woonkazernes en een enkele wandschildering die de arbeider moest op roepen maar vooral zijn best toe doen voor volk en vaderland.

Zo, nu ga ik in bad liggen, want de buren dachten dat er een zwerver in de tuin zat. Dat was ik dus :-)

Oene
Gast

Herstel: onze man in Suriname heet Ramon Wijntuin. En niet meteen naar Suriname afreizen, hij is tot september nog in Nederland.

Oene
Plaats reactie