te koop drz 440s/ VERKOCHT

gratis adverteren voor particulieren

Moderator: ghulst

Plaats reactie
brommer

Yep mijn drz uit 2000 is OER(oost europa rally 2500 km in 8 dagen) degelijk gebleken, ik voelde me schuldig iedere avond, na het controleren van het olie peil en waterpeil , ketting smeren en luchtfilter vervangen was het klaar.......
nee ik heb ook een schakelpookje aangedraaid en twee boutjes van het zadel waren los getrilt, net als 1 schroefje van het voorspatbord.
Andere merken waren tot diep in de nacht aan het sleutelen(zal niet zeggen welke :lol: )

De drz is gepimpt met tm 40 carb magura ex stuur, zwarte velgen,carterbeschermer, zijkant en onder, dikke bocht, extra zadel extra plastick, orginele carb is aanwezig, 4 lucht filters, is op de testbank afgestelt heeft 42 pk op het achterwiel en net zoveel koppel ongeveer en er zit een athena 440 cc kitje op ander uitlaat (FP), het blok is open geweest vlak voor de OER waarbij lagers zijn vervangen en as en tandwiel

foto's op aanvraag want er zit nu nog OER vuil op.
Het is een lekker bagger brik die het leuk doet op de crossbaan een OTR maar een midsummer 1000 of een OER zegt ie ook geen nee tegen.

vraagprijs €2500
Afbeelding

De 16 litertank zit niet bij de verkoop bij de standaard 10 liter tank wel.
Laatst gewijzigd door brommer op wo jun 25, 2008 20:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Woning nodig in omgeving Zoetermeer?
pb maar
mx jake

kenteken is dat be of nl
en heb je de standaard cilinder er bij
never drive faster then your angel can fly
brommer

kenteken is Nederlands.
Nee de standaard cilinder heb ik niet meer.
pb maar
brommer

Verkocht
pb maar
Plaats reactie