Ok, ik heb een andere, mijn trouwe dubbelcabinebus op camperkenteken mag verkocht worden.
Nieuwe ApK tot eind mei 2009, Diesel 2,5ltr met 75pk, trekhaak, 180000km, nieuwe remschijven en blokken voor, Sony Radio/cd speler met aux, 4 boxen,
Lichte roest op het plaatwerk. Uitlaat perfect, Banden goed.
Lage wegenbelasting en lage verzekeringspremie.
VraagPrijs 1345,00.
Verkocht Renault trafic op camperkenteken
Moderator: ghulst
Leuke bus voor de beginner
Hij zal wel naar een surfdude gaan. Die zijn gek op klassiekers
Of een student, je kunt er na het feestje gewoon in slapen
Vandaag belde een "rockband", wilde ermee door frankrijk gaan touren.
Of een student, je kunt er na het feestje gewoon in slapen
Vandaag belde een "rockband", wilde ermee door frankrijk gaan touren.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
kreeg je je motor er zo ingezet zonder voorwiel ofzo eraf te halen? zoja dan heb ik welligt intresse
erwin
erwin
staatscrossbeheer gaat als een speer
Erwin,
die achterbank heb ik op een rails gezet, kan naar voren, en dan krijg je de ruimte om twee motoren met gemak erin te zetten. Een motor gaat er schuin in, met de bank op zijn plek voor passagiers.
Dus ja, uitermate geschikt busje om motoren kompleet in te vervoeren.
Ps:heb ik al gezegd dat hij heerlijk ligt ivm slapen. Nee? Ohhh.
die achterbank heb ik op een rails gezet, kan naar voren, en dan krijg je de ruimte om twee motoren met gemak erin te zetten. Een motor gaat er schuin in, met de bank op zijn plek voor passagiers.
Dus ja, uitermate geschikt busje om motoren kompleet in te vervoeren.
Ps:heb ik al gezegd dat hij heerlijk ligt ivm slapen. Nee? Ohhh.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
-
hoe zit het als een Belg hem wil kopen ??? Welke administratieve problemen komen er dan bij ?
grtz
grtz
Hoezo BIJ?wheeling_jo schreef:hoe zit het als een Belg hem wil kopen ??? Welke administratieve problemen komen er dan bij ?
grtz
Geen. Mijn KTM is ingevoerd uit Duitsland en mijn caravan (sleurhut voor de bovenburen) komt tweedehands uit Nederland. Gewoon even passeren bij een douanekantoor, wat papieren laten keuren bij de automobielinspectie wanneer de douane daar aanwezig is, bij verzekeringsmakelaar passeren, bij de keuring passeren, en klaar .wheeling_jo schreef: Welke administratieve problemen komen er dan bij ?
grtz
Belangrijk is dat je alle Nederlandse papieren mee hebt, (dus ook het kentekenbewijs) want bij de keuring worden die in een databank vergeleken, en via een overeenkomst tussen België en Nederland correct verwerkt !