Laffaard. Mailtje van Sjokske gelezen.adje schreef:@Erik V , is er Stefan Everts niet bij dit jaar ?
FREERIDE CBR-GROEVE 2008
Moderator: ghulst
heb bevestiging binnen Everts? Heb je toch nix aan! Veel sneller als ik en hij helpt alleen mensen die 't nodig hebben
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
Everts is er waarschijnlijk niet bij dit jaar wegens GP-verplichtingen. Misschien kan jij de show achteraf verzorgen Ad, en als pruus zijn motor heel houdt kan hij hem alsnog slopen voor een groot publiek.
Ik de show verzorgen ? dat zal dan meer een comedyshow worden
Deze show kan je beter overlaten aan die clown met zijn Gasgas die er vorig jaar ook bij was
Ik heb vandaag de bevestiging gekregen van Eric Melard dat ik ingeschreven ben
Deze show kan je beter overlaten aan die clown met zijn Gasgas die er vorig jaar ook bij was
Ik heb vandaag de bevestiging gekregen van Eric Melard dat ik ingeschreven ben
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Ikke niet begrijpRolando schreef:
Laffaard. Mailtje van Sjokske gelezen.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Crossmotors zonder kenteken zijn inderdaad ook toegestaanstimpie schreef:ook een mailtje gestuurd.
Bij mij gaat ook alles eraf wat niet perse nodig is als ik daar ga rijden.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
slim, kentekenplaatzooi er maar af danadje schreef:Crossmotors zonder kenteken zijn inderdaad ook toegestaanstimpie schreef:ook een mailtje gestuurd.
Bij mij gaat ook alles eraf wat niet perse nodig is als ik daar ga rijden.
Allways replace the cheapest parts first
heb er vorig jaar m'n stuur afgebroken. Zal ik dat nu maar thuislaten dan?
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
Dan kan je beter de hele motor maar thuislatenpruus schreef:heb er vorig jaar m'n stuur afgebroken. Zal ik dat nu maar thuislaten dan?
Hier is nog een leuk filmpje van vorig jaar. http://www.dailymotion.com/video/x2ziqz ... loix_sport
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
wil ook maar eerst wat afvallen [ de brommer dan] [ en nog wat bij leren mischien ]
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
dit weekend nog maars eens gaan oefenen in bilstain en nog wat klimetjes leren op de plaatselijke grindafgraving. zeer mooie hopen grond.
staatscrossbeheer gaat als een speer
Ben benieuwd wie er nu eigenlijk echt naar toe gaan
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Afgelopen zondag hebben we het parkoers gedeeltelijk opgekuist en een mooie nieuwe single-track gemaakt, slingerend tegen een beboste talud. De finishberg is op dit moment een probleem : hij is helemaal verdwenen. Ik weet niet als dat nog in orde gaat komen, maar we hebben nog wel wat tijd. Enkele steekskes van vorig jaar zullen nog wat bijgewerkt moeten worden wegens (te) diepe sporen. Het einde van de ronde, waar Everts vorig jaar zijn reuzesprongen maakte, wordt pas de laatste dagen uitgezet omdat de groeve daar nog dagelijks uitgebaat wordt, dat zal ietsje anders zijn dan vorig jaar, maar wel in dezelfde stijl. Volgende zondag probeer ik het rondje eens in zijn geheel te rijden.
van de limbo's gaan Spoens, Matje 500, Mudder en ik. De rest denkt erover om homosexueel te worden ( behalve Joe, die is het al )
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
En Erik , heb je het rondje gereden ?Erik V schreef:Afgelopen zondag hebben we het parkoers gedeeltelijk opgekuist en een mooie nieuwe single-track gemaakt, slingerend tegen een beboste talud. Volgende zondag probeer ik het rondje eens in zijn geheel te rijden.
Komt het helemaal goed volgende week Zaterdag ?
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Even een update ivm volgende week zaterdag.
Het is mogelijk om op vrijdagavond aan te komen en je tentje ter plaatse op te slaan. Hotels in de buurt : in Visé(franstalig) of in Riemst(Kanne) zijn er wel een paar.
Vandaag heb ik de moeilijkste hellingen geprobeerd en dat ging na enkele aanpassingen van de uitzetters zeer vlot. Zelfs met een natte en zeer vettige ondergrond had je toch vrij veel grip. Het is aan te raden met een verse band te rijden, eventueel met (versleten) bibmousse om maximaal grip te krijgen. Op het einde van de dag zal de band zijn beste tijd wel gehad hebben.
Een touw bevestigen bij het balhoofd om naar boven gesleurd te worden kan ook handig zijn. Remmen moeten zeker in optimale conditie zijn, net als de rijder zelf natuurlijk. De moeilijkste stukken zijn van een omleiding voorzien. Rijd het rondje (+/- 12km) bij voorkeur niet alleen, een helpende hand kan altijd nuttig zijn. Doe je tank niet helemaal vol, iedere kg minder zal nuttig zijn. Neem wat drank mee voor onderweg, wie het rondje in 1 uur kan doen is goed bezig.
Mensen die proberen zonder inschrijving op het parkoers gaan rijden zullen stante pede naar de uitgang begeleid worden en zijn niet meer welkom. Indien iemand 2 of meer motoren(cross/trial/enduro...) meebrengt, vergeet niet je deelnamesticker op de motor te bevestigen waarmee je daadwerkelijk rijdt.
Enkele nieuwigheden tov vorig jaar : de SPLASH , de wip(1.60m hoog), boomstammen, meer(ja, nog meer!) singletracks......, kortom, genoeg om jullie een hele dag bezig te houden. Moesten er nog vragen zijn, laat maar komen. Tot volgend weekend.
Het is mogelijk om op vrijdagavond aan te komen en je tentje ter plaatse op te slaan. Hotels in de buurt : in Visé(franstalig) of in Riemst(Kanne) zijn er wel een paar.
Vandaag heb ik de moeilijkste hellingen geprobeerd en dat ging na enkele aanpassingen van de uitzetters zeer vlot. Zelfs met een natte en zeer vettige ondergrond had je toch vrij veel grip. Het is aan te raden met een verse band te rijden, eventueel met (versleten) bibmousse om maximaal grip te krijgen. Op het einde van de dag zal de band zijn beste tijd wel gehad hebben.
Een touw bevestigen bij het balhoofd om naar boven gesleurd te worden kan ook handig zijn. Remmen moeten zeker in optimale conditie zijn, net als de rijder zelf natuurlijk. De moeilijkste stukken zijn van een omleiding voorzien. Rijd het rondje (+/- 12km) bij voorkeur niet alleen, een helpende hand kan altijd nuttig zijn. Doe je tank niet helemaal vol, iedere kg minder zal nuttig zijn. Neem wat drank mee voor onderweg, wie het rondje in 1 uur kan doen is goed bezig.
Mensen die proberen zonder inschrijving op het parkoers gaan rijden zullen stante pede naar de uitgang begeleid worden en zijn niet meer welkom. Indien iemand 2 of meer motoren(cross/trial/enduro...) meebrengt, vergeet niet je deelnamesticker op de motor te bevestigen waarmee je daadwerkelijk rijdt.
Enkele nieuwigheden tov vorig jaar : de SPLASH , de wip(1.60m hoog), boomstammen, meer(ja, nog meer!) singletracks......, kortom, genoeg om jullie een hele dag bezig te houden. Moesten er nog vragen zijn, laat maar komen. Tot volgend weekend.
Omleidingsroute om de SPLASH heen
Zoals je weet houd ik er niet van om door het water te rijden ivm schade aan de motor
Zoals je weet houd ik er niet van om door het water te rijden ivm schade aan de motor
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Als er iemand na afloop gelijk weer een verse band wil hebben , ik zal er een paar in mijn auto meebrengenErik V schreef:Het is aan te raden met een verse band te rijden, eventueel met (versleten) bibmousse om maximaal grip te krijgen. Op het einde van de dag zal de band zijn beste tijd wel gehad hebben.
Tot volgend weekend.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Jij was de eerste waar ik aan dacht Ad, toen ik de eerste keer de SPLASH deed Omleiding kan, maar er is een HARD en een SOFT splash, maak je maar geen zorgen, het is slechts 2 meter breed, maar je moet ervoor een muur af rijden. De SPLASH bevindt zich tussen de drie afdalingen in kalk/krijt en de CANYON.adje schreef: Omleiding SPLASH ?
Als er iemand na afloop gelijk weer een verse band wil hebben , ik zal er een paar in mijn auto meebrengen
Wat die banden betreft : voor mij mag je 2 trackmasters 18" 100/120 meebrengen, fantastische band heb ik ondertussen kunnen ondervinden.
Jaja dat zal wel dat je aan mij dachtErik V schreef:Jij was de eerste waar ik aan dacht Ad, toen ik de eerste keer de SPLASH deedadje schreef: Omleiding SPLASH ?
Als er iemand na afloop gelijk weer een verse band wil hebben , ik zal er een paar in mijn auto meebrengen
Je weet dus nog steeds wel dat ik panisch voor water ben
Ik zal de 120/100-18 kenda trakmasters voor je meebrengen.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/