Probleem: frame-bescherming te laat aangebracht en daardoor is er nogal wat van de originele lak weggeschuurd
Iemand nog een betere suggestie dan het frame kaalmaken en opnieuw in de lak zetten...
Arnaud.
Frame opnieuw spuiten??
Moderator: ghulst
meer plezier NAAST de weg
www.noxian.nl
www.noxian.nl
-
- Contacteer:
kaalgekomen delen zo mooi mogelijk afwerken, en dan gelijk als het hard en gedroogd is frame protectie aanbrengen.
Euhhh nee dus
Euhhh nee dus
Tussen de (aluminium ?) framebeschermers en het frame (ook in nieuwstaat) zelfklevend celsponsrubber (stevig tochtband), een vette laag eendentape o.i.d. aanbrengen, anders gaat de lak van je frame door de (minimale) bewegingen van je beschermers nog afgeschuurd worden
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
OK, iets andere vraag: weet iemand een kleurcode van de blauw-metallic lak die op het frame van een WR450 uit '05 zit?
Dan kan ik wat (auto-) lak in een spuitbus laten maken zodat ik de kale frame-delen toch eerst enigszins kan bijwerken voordat ik de Works Connection (alu-) framebeschermers erop zet...
Iemand misschien goede ervaring met een bedrijf dat lak op kleur in een spuitbus aan kan leveren
Bedankt,
Arnaud.
Dan kan ik wat (auto-) lak in een spuitbus laten maken zodat ik de kale frame-delen toch eerst enigszins kan bijwerken voordat ik de Works Connection (alu-) framebeschermers erop zet...
Iemand misschien goede ervaring met een bedrijf dat lak op kleur in een spuitbus aan kan leveren
Bedankt,
Arnaud.
www.noxian.nl
www.noxian.nl
eej joh, denk es wat meer om de inhoud en niet zoveel om de verpakking!
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
Of vriendin uitzoeken op het uiterlijk, en als ze dan ook nog een leuk karakter heeft is dat mooi meegenomen. Heeft ze dat niet kun je d'r altijd nog inruilen (nee, ik heb het over vrouwen en niet over TM's ).
Een maat van me kreeg van z'n moeder altijd de opmerking : "Van een mooi bord kun je niet eten".
Zijn (terechte) antwoord was dan altijd : "Maar van een vies bord kun je niet lekker eten".
Een maat van me kreeg van z'n moeder altijd de opmerking : "Van een mooi bord kun je niet eten".
Zijn (terechte) antwoord was dan altijd : "Maar van een vies bord kun je niet lekker eten".
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
men ouwe heer zegt altijd: Das schoenste Weib hat Scheiss im Leib. Haha, duitsers, wat wil je?! Natuurlijk mag het mooi zijn, hoe mooier hoe liever. Maar voral moet het goed zijn. En gebruiksporen maken het dus niet slecht. ( kan die kip van mij toch ook niet blijven overschilderen)
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
http://www.r6messagenet.com/forums/pdf/05paintcodes.pdfArnaud schreef:OK, iets andere vraag: weet iemand een kleurcode van de blauw-metallic lak die op het frame van een WR450 uit '05 zit?
Bedankt,
Arnaud.
4de pagina bovenaan.
Misschien wat laat maar daarmee staat het op het forum hé.
Ik heb er ook wat achter moeten zoeken
Bedankt! Idd ietwat aan de late kant (jaartje of anderhalf...) maar altijd nuttig
www.noxian.nl
www.noxian.nl
mijn ervaring is dat dat sponsrubber water en zand in zich opneemt , en zo veranderd in een schuurspons waardoor alsnog de lak beschadigt .Sjokske schreef: Tussen de (aluminium ?) framebeschermers en het frame (ook in nieuwstaat) zelfklevend celsponsrubber (stevig tochtband), een vette laag eendentape o.i.d. aanbrengen, anders gaat de lak van je frame door de (minimale) bewegingen van je beschermers nog afgeschuurd worden
ik zou gewoon het frame in de siliconen spuiten , en op de protectors her en der een streepje kit smeren , en dan het zooitje monteren ..de kit vult de ruimte tussen frame en protector op , en door de siliconenspray plakt het zooitje niet aan elkaar , waardoor je de protectors later weer los kan nemen als het nodig is.
4 strokes only !!