vrijdagmiddag om half vier besloten om toch maar naar het treffen te gaan. even snel wat spullen in de topkoffer en de bagagerol. pak aan, motor starten en om vier uu was ik onderweg. Volgens mijn Tomtom was de reis drie en een half uur volgens de snelste route, dus dat was wel acceptabel.
Een kwartier later reed ik de grens over en liet nog even mijn gedachten gaan over alles wat ik wel en niet had meegenomen. Borstel vergeten, maar ach er zijn toch geen leuke vrouwen daar. Ook iets belangrijkers vergeten: mijn tent. Geen zin om te draaien, ik zou wel zien.
Exact 19:38 uur reed ik het terrein op. Toch wel luxe zo'n 'doppeltBIG' alias GS en een tomtom. Gelukkig waren Hans en Iwan er en beiden met tent. 's avonds bij Iwan in de tent gekropen, bedankt!
Vanochtend meegereden met een gedeelte van de 'talsperrentour'en vanaf één uur de terugweg begonnen. Nu lekker niet via de snelste route, maar gewoon binnendoor. Waanzinnig mooie rit gehad en om tien over zes was ik thuis. Achthonderdvijftien kilometer gereden en het gevoel dat ik er een heel motorweekend op heb zitten. Hierbij een paar foto's.
En...... oh ja, voor ik het vergeet te zeggen: het kriebelt weer. Als één van jullie een technisch goede BIG te koop weet voor bijna niets, laat het dan weten