Radicale Husa 2009
Moderator: ghulst
Wat staat daar eigenlijk voor motor op de achtergrond? Lijkt me een enduro met wegbanden? Frame ken ik niet?
bmw G650x challenge (1 cilinder) ( lange afstand enduro, denk ik de rij van xr650 etc..(in dezelfde productie is ook de x moto (sm) en de x country (een 1 cilinder tour motor die ook wel wat onverhard kan denk aan hard zand gravel etc.)
kleiner dan de hp2 groter dan de 450 enduro.
Heeft wel de zelfde lucht achtervering als de hp2.
kleiner dan de hp2 groter dan de 450 enduro.
Heeft wel de zelfde lucht achtervering als de hp2.
Woning nodig in omgeving Zoetermeer?
pb maar
pb maar
Vanwaar die wijsheid ?
(waarom val ik nou altijd op exoten waar ook exotische prijskaartjes aan vast hangen en waar dan na een paar jaar weer een bats geld bij moet omdat ze niet zo tof in de markt liggen )
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Dit geloof ik niet echt omdat Husaberg's de laatste jaren juist altijd heel scherp geprijst waren en met deze genoemde prijs prijzen ze zich compleet uit de markt.Kees schreef:Husa gaat zo`n slordige € 11500,-- kosten hier straks in nederland.
Is toch wel een heeboel geld.
zeker voor een motor waarvan nog niks bewezen is!Joop schreef:Dit geloof ik niet echt omdat Husaberg's de laatste jaren juist altijd heel scherp geprijst waren en met deze genoemde prijs prijzen ze zich compleet uit de markt.Kees schreef:Husa gaat zo`n slordige € 11500,-- kosten hier straks in nederland.
Is toch wel een heeboel geld.
mag je als proefkonijn 11.500,- neerleggen om de kinderziektes eruit te vissen!
Nee, bedankt. zou ik meteen voor een KTM gaan!
Die van de beurs had ook wp, alleen standaard zoals ook in de serie komt. In deze zit WP Fabrieks vering, deze motor is ook een pre-productie proto. Het team van Husaberg is nu net met die nieuwe aan het rijden en zij hebben vanaf de eerste WK in zweden het serie plastic erop.
wat is dat nu maakt de husaberg een kans tov de TM ???? komt uit dezelfde fabriek als.......hoorwaarom val ik nou altijd op exoten waar ook exotische prijskaartjes aan vast hangen en waar dan na een paar jaar weer een bats geld bij moet omdat ze niet zo tof in de markt liggen )
WP is toch Wim Peters
Je moet niet doen, je moet niet laten!
-
- Berichten: 2183
- Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
- Locatie: In de buurt van Arnhem
- Contacteer:
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
Volgens mij zijn de bruto prijzen van de Husa's niks lager dan de KTM's, dus scherp geprijst wil ik ze niet noemen. Je ziet enkel de overjarige modellen voor een prikkie te koop staan.Joop schreef:Dit geloof ik niet echt omdat Husaberg's de laatste jaren juist altijd heel scherp geprijst waren en met deze genoemde prijs prijzen ze zich compleet uit de markt.Kees schreef:Husa gaat zo`n slordige € 11500,-- kosten hier straks in nederland.
Is toch wel een heeboel geld.
Gr Mark
injectie fietsen zijn niet duurder dan niet injectie. En kleinere oplages maken ze ook niet speciaal duurder. Zie Husky en GasGas.
Wat een motorfiets duurder maakt zijn kosten als marketing, r&d, management e.d. En daar maakt KTM grote kosten, zoals de ontwikkeling van de X-bow, GP motoren, dure race teams, veel verschillende modellen.
Per serie zijn de aantallen helemaal niet zo gigantisch groot.
Wat een motorfiets duurder maakt zijn kosten als marketing, r&d, management e.d. En daar maakt KTM grote kosten, zoals de ontwikkeling van de X-bow, GP motoren, dure race teams, veel verschillende modellen.
Per serie zijn de aantallen helemaal niet zo gigantisch groot.
smurf.
Maar als dit systeem zo goed is, waarom dan onder KTM's niet ook zo'n blok ?Kees schreef:Wordt alleen vanwege het injectie systeem al duurder.
Daarnaast wil KTM er niet zulke grote getallen van maken als van KTM zelf.
Het word dus exclus. en duurder,ongeveer op de zelfde manier als tussen bmw en huskie.
Of zou het misschien kunnen zijn dat deze husaberg als een soort van testmodel fungeert?
Zo werkt het principe met Husaberg/KTM toch gewoon, als het goed werkt dan doorvoeren op KTM's, is het een verslechtering dan ligt het aan Husaberg.klomp schreef:Maar als dit systeem zo goed is, waarom dan onder KTM's niet ook zo'n blok ?
Of zou het misschien kunnen zijn dat deze husaberg als een soort van testmodel fungeert?
Wordt de merknaam KTM niet te grabbel gegooid.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
-
- Berichten: 1680
- Lid geworden op: ma mar 03, 2003 10:34
- Locatie: N52 00.692 E5 34.350
Oh oh... Nou moet Sjokske zeker ook aan de KTM!
via : http://www.motoverte.com/site/ktm-2009--31884.html
via : http://www.motoverte.com/site/ktm-2009--31884.html
Laatst gewijzigd door speedphreax op zo mei 18, 2008 12:47, 1 keer totaal gewijzigd.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
photoshop??? en anders bronvermelding graag!!!
Dank U.
Dank U.
Ik denk niet dat hij de kleur oranje wilspeedphreax schreef:Oh oh... Nou moet Sjokske zeker ook aan de KTM!
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/