Gelezen op de site van MCA (motorclub arnhem)
"Er is controle geweest op de crossbaan om te kijken of de vergunning goed nageleefd werd, en dan vooral om te kijken of er niet teveel rijders tegelijk in de baan waren. Naar onze mening ging alles goed hoewel sommige rijders weinig geduld blijken te hebben. Na de controle hebben we mondeling van de controleur vernomen dat er dingen niet goed waren, er zouden te veel rijders tegelijk in de baan zijn geweest. Voor de toekomst is het belangrijk dat we ons hier goed aan houden anders worden er sancties opgelegd en daar zitten we natuurlijk niet op te wachten. Voor alle duidelijkheid, er mogen maximaal 5 rijders tegelijk in de baan rijden en op woensdag avond 4 rijders maximaal. Let hier zelf ook even op."
Ik geloof dat ik gek wordt stilletjes hoop ik dat er een typfout is gemaakt en dat er voor de 4 en 5 nog een ander cijfer hoort
Ik word gek!
Moderator: ghulst
-
- Contacteer:
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
-
Nog even wachten en de helm word verplicht op de fiets
word steeds gekker hier in NL
word steeds gekker hier in NL
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Je kunt je hier flink tegen gaan verzetten maar het is het begin van het eind van de crossbaan
verstand op nul en nadenken
-
Dat is onzin, deze club heeft al jaren deze vergunning,ging er makkelijk mee om en nu gaat de gemeente dit controleren.
Hoe ze nu wedstrijden willen rijden ?
Hoe ze nu wedstrijden willen rijden ?
-
Waarom niet ?
das toch niet leuk met zoweinig.
In Bleiswijk klein baantje rijden er per 20 minuten meestal 20 of zo. en dan is het niet eens druk.
Of gaat het over het geluid???
dan zeg ik gewoon iedereen stille uitlaat, klaar.
In Bleiswijk klein baantje rijden er per 20 minuten meestal 20 of zo. en dan is het niet eens druk.
Of gaat het over het geluid???
dan zeg ik gewoon iedereen stille uitlaat, klaar.
Woning nodig in omgeving Zoetermeer?
pb maar
pb maar
Er ligt een knooppunt van autobanen, een vliegveld en een militair oefenterrein. En dan wordt er geluidsoverlast geconstateerd op crossbaan die er al 10tallen jaren ligt?
Dit is het werk van een persoon dat daar op zaterdag middag heeft gewandeld en zich dusdanig heeft gestoord aan de motorcrossers die op hun eigen terrein bezig waren dat hij stappen heeft ondernomen.
Want rustig wandelen was er niet meer bij. En dat moet hersteld worden!
De klager wint altijd. De klager realiseert alleen niet wat hij doet. Want hij komt de crossers na het sluiten van het circuit weer tegen.... Maar dan als wildcrossers, en dat vind ie nog minder leuk.
Dit is het werk van een persoon dat daar op zaterdag middag heeft gewandeld en zich dusdanig heeft gestoord aan de motorcrossers die op hun eigen terrein bezig waren dat hij stappen heeft ondernomen.
Want rustig wandelen was er niet meer bij. En dat moet hersteld worden!
De klager wint altijd. De klager realiseert alleen niet wat hij doet. Want hij komt de crossers na het sluiten van het circuit weer tegen.... Maar dan als wildcrossers, en dat vind ie nog minder leuk.
verstand op nul en nadenken
-
- Contacteer:
Heeft te maken met milieu vergunning.
Als de club een vergunning gaat aanvragen voor meer rijders in de baan, en dus uitbreiding van vergunning wordt deze resoluut geweigerd en is het vervolgens einde verhaal.
De club zit mijn inziens klem.
Dit is een zelfde situatie als overal, de milieu lobby is heilig en dan vind men het vreemd als je uitwassen krijgt.
Ik vrees dat liefhebbers van de motorsport een keer door het lint gaan en er dan klappen gaan vallen.
Hoever kan je iemand blijven frusteren in dit land
Als de club een vergunning gaat aanvragen voor meer rijders in de baan, en dus uitbreiding van vergunning wordt deze resoluut geweigerd en is het vervolgens einde verhaal.
De club zit mijn inziens klem.
Dit is een zelfde situatie als overal, de milieu lobby is heilig en dan vind men het vreemd als je uitwassen krijgt.
Ik vrees dat liefhebbers van de motorsport een keer door het lint gaan en er dan klappen gaan vallen.
Hoever kan je iemand blijven frusteren in dit land
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
-
NL. het land der frusties
Leve de "fuck'm all-republiek"
(gisteren weer op een legale pad gevlucht voor Ko de boswachter, dat ze het maar bekijken, mijn nummerplaat is toch nooit meer te lezen).
(gisteren weer op een legale pad gevlucht voor Ko de boswachter, dat ze het maar bekijken, mijn nummerplaat is toch nooit meer te lezen).
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Die nummerplaat van mij welSjokske schreef:Leve de "fuck'm all-republiek"
Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om de hele motor schoon te maken behalve de nummerplaat
Gelukkig reed ik deze keer eens helemaal achteraan zodat ik Ko op tijd zag
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
-
Het word wel spannend in het zuiden.
-
Ja, zo werkt dat meestal wel. Intimidatie hoort er blijkbaar ook bij.brommer schreef:legaal pad..... en dan toch een probleem Boswachter?
Ik heb ook eens iets soortgelijks gehad met een auto die we op een bouwterrein aan het afrijden waren. Toen kwam er ook politie en die begonnen meteen te dreigen met het innemen van het rijbewijs. Maar ja... gelukkig wist ik dat het geen openbare weg was zolang de aannemer het nog niet had opgeleverd aan de gemeente en dus konden ze uiteindelijk helemaal niets.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Is al jaren bezig. "Koude Oorlog" in de krant over controles en aanpakken, maar ze geven ook toe dat het moeilijk is "ons" te pakken.Houten Klaas schreef:Het word wel spannend in het zuiden.
Een actieve Off Road bestrijder in Oss heeft ook geprobeerd ons met een BMW bij te houden op de bospaadjes.
-
Op weg bandjes?
We leven in een land vol grijzen muisjes, en die zijn bang voor dingen die herrie maken, voor velle kleurtjes, muisjes die er anders uitzien en muisjes die risico's durven nemen...
Laten crossers en off road rijders nu al die dingen tegelijk zijn...
We leven in een land vol grijzen muisjes, en die zijn bang voor dingen die herrie maken, voor velle kleurtjes, muisjes die er anders uitzien en muisjes die risico's durven nemen...
5 ja VIJF rijders maximaal op de baan t is niet verzonnen,ik viel zondag ochtend haast om toen die me dat vertelde.
Als het er druk is hoef je je motor niet eens meer uit te laden .
Als het er rustig is kun je wel genieten van een bijna lege baan.dat dan weer wel.
Ko de bos******* kwam wel enigzinds Minzaam lachend voorbij rijden
Maar dat kan natuurlijk ook aan mijn geestelijke staat van dat moment gelegen hebben.
Als het er druk is hoef je je motor niet eens meer uit te laden .
Als het er rustig is kun je wel genieten van een bijna lege baan.dat dan weer wel.
Ko de bos******* kwam wel enigzinds Minzaam lachend voorbij rijden
Maar dat kan natuurlijk ook aan mijn geestelijke staat van dat moment gelegen hebben.
Husky 450 injezzione
Blaffende husky's bijten toch!!
Blaffende husky's bijten toch!!
Een F650 met all road banden!!zappa.suzuki schreef:Op weg bandjes?
-
Weg bandjes dus