Buikschuiver met 137 km/pu geflitst
Afgelopen zondag is een motorrijder op een wel zeer frappante wijze geflitst. De politie voerde een controle uit op de A28 bij Staphorst toen er opeens een motorrijder schuivend op zijn kant de controle passeerde. De motor werd geflitst met 137 kilometer per uur.
De motorrijder, een 50-jarige man uit Amstelveen schrok bij het zien van de radarcontrole en kneep volop in zijn voorrem en kwam daarbij ten val. De man hield er slechts een gebroken pols aan over.
buikschuifer geflitst..
Moderator: ghulst
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
50 jaar oud?! Wat moet zo'n ouwe zak op een streetfighter...?
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
Krijgt geen boete, hij zit toch niet op z'n motor !
Boetes voor te hard schuiven bestaan volgens mij niet
En wie zegt dat het zijn motor is ?
Boetes voor te hard schuiven bestaan volgens mij niet
En wie zegt dat het zijn motor is ?
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Wie zegt dat hij het ZELF is...
Bestuurder is het bos ingstuiterd en ontkomen...
(Ik zou dit voor laten komen...)
Bestuurder is het bos ingstuiterd en ontkomen...
(Ik zou dit voor laten komen...)
Je moet niet doen, je moet niet laten!
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
Ik las net in de krant dat ie voor moet komen voor te hard rijden, onnodig remmen en het veroorzaken van een ongeval
Hoe bedoel je aan alle kanten gepakt
Hoe bedoel je aan alle kanten gepakt
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
- Berichten: 378
- Lid geworden op: ma jan 19, 2004 16:49
- Locatie: Weer in de Hoek van Holland
Niet om het 1 of ander, maar waarom gaat die gozurt op zijn muil bij het afremmen? Dat noem ik slechte motor beheersing, deze man had beter eens een VRO kunnen doen, of een circuit training, vraag me ook af hoe hard hij reed voordat ie het anker in het voorwiel gooide. Sorry hoor vervelende voor de man, hij heeft geloof ik ook wat serieuze verwondingen maar de man heeft het toch echt aan zichzelf te danken. als ik hier met 280 aangevlogen kom op bocht 1 van Losail dan heb ik binnen 100 meter 160 km weg geremd en ben ik helemaal klaar om lekker met knietje aan de grond de bocht in te sturen. Dus als ik dat kan, kan iedereen het, gecontroleerd afremmen!
Als je dan toch hard wilt rijden, doe dat dan op het circuit! en accepteer de gevolgen op de openbare weg, dat je bekeurd kan worden. Zo dat moest deze moraalridder even kwijt!
Als je dan toch hard wilt rijden, doe dat dan op het circuit! en accepteer de gevolgen op de openbare weg, dat je bekeurd kan worden. Zo dat moest deze moraalridder even kwijt!
You're free to do as we tell you!
-
- Berichten: 1655
- Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
- Locatie: Veluwse bossen
Op een aantal punten heb je gelijk, maar ondanks dat je een vro hebt gevolgt,zul je bij een onverwachte situatie jezelf onderuit remmen. De paniek/schrikactie heeft grote gevolgen. Ik heb al vele vro,circuittrainingen etc gevolgd. Bij een training kun je het mooi opbouwen, maar in de praktijk zal de gemiddelde motorrijder zich bij een ongeluk onderuit remmen. Bij een camera is hetwel achterlijk, dit kon je voorkomen.
-
- Berichten: 378
- Lid geworden op: ma jan 19, 2004 16:49
- Locatie: Weer in de Hoek van Holland
Tsja mijn opvatting, zolang je niet defensief anticiperend op de openbare weg motor rijdt ben je een gevaar. Je hebt het nooit 100% in de hand, maar wel voor een groot gedeelte! En wat denk je dat er gebeurt wanneer je achter zo'n kerel rijdt, van mij mag ie ook nog een bekeuring wegens gevaarlijk weg gedrag!
Tuurlijk kun je het op circuit en een VRO mooi trainen, maar is het niet de bedoeling dat je die training dagelijks op de openbare weg moet herhalen? Mijn verzekering gaf 10% premie korting als je elke 2 jaar een VRO deed, vind ik een goed plan. En ook met trackdays moet je zwaar anticiperen op de snellere en (met name) langzamer rijders, je weet nooit precies was ze doen!
Tuurlijk kun je het op circuit en een VRO mooi trainen, maar is het niet de bedoeling dat je die training dagelijks op de openbare weg moet herhalen? Mijn verzekering gaf 10% premie korting als je elke 2 jaar een VRO deed, vind ik een goed plan. En ook met trackdays moet je zwaar anticiperen op de snellere en (met name) langzamer rijders, je weet nooit precies was ze doen!
You're free to do as we tell you!
Niet zo heel veel, tenzij je zelf ook veel te hard rijdtSurfroy01 schreef: En wat denk je dat er gebeurt wanneer je achter zo'n kerel rijdt, van mij mag ie ook nog een bekeuring wegens gevaarlijk weg gedrag!!
smurf.
Hij wordt genaaid met de broek aan! Bahzappa.suzuki schreef:Ik las net in de krant dat ie voor moet komen voor te hard rijden, onnodig remmen en het veroorzaken van een ongeval
Hoe bedoel je aan alle kanten gepakt
Stoerder was geweest dat hij in een al dan niet perongelukke "stoppie-ride" voorbij de flitser ging. Deze 'no hander coffin' vind ik minder.
MOST WANTED: KTM 530 EXC-R