dour afgelopen

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

Plaats reactie
sir kwietje
Contacteer:

vandaag de enduro van dour meegereden hier even mijn bevindingen

de specials waren zeer mooi en veel fun de gewoone route was een beetje te flauw naar mijn goesting de wegaanduiding was verschrikelijk slecht meer verkeerd gereden dan iets anders :( de organisatie voor het inschrijven was ook slecht georganiseerd veel te lange wachttijden zeker tijdens de drukke perioden had er meer volk mogen zijn vindt ik

van de aanwezige quads hebben we eigenlijk niet veel hinder ondervonden tov sommige enduristen die een vriend van mij onderuit gereden heeft omdat het niet snel genoeg ging naar zijn goesting is niet gestopt heeft zich niet verontschuldigt :evil: in de nammidag een beetje tegenslag gehad met het weer zeer hevige stortbuien het mag wel is regenen maar da was iets te veel van het goede nat tot op het ondergoed niets meer kunnen zien enzo dan is de fun er ook wel een beetje af :cry: hopelijk over 2 weken meer geluk in libin
Enduro toffe sport
henk-v
Contacteer:

om 5.15u weggereden om 8.15u aanwezig om lange wachttijd bij het inschrijven te voorkomen na een uur wachten heb je startnummer 336!
Wil je starten begint het te stortregenen :cry: :cry:
Op zich vind ik dour altijd een mooie rit met inderdaad een aantal simpele stukken erin maar gezien de totale lengte vind ik dat geen probleem
De bewegewijzering is door de eerste stortbui smorgens vakkundig weggespoelt oftewel daar kan niemand iets aan doen of ze moeten hem compleet bepijlen maarja dat doen ze in belgie niet
De route was eigenlijk met 1 woord samen te vatten GLAD , maar toch voor ons hollanders erg mooi om te rijden , de kolenberg is een sensatie opzichzelf
Het is en blijft een aanrader ook als je minder ervaren bent (zoals ik) en ook met de ktm probleemloos te rijden (de rijder is het probleem niet de machine)
jan
Contacteer:

We hebben ook meegereden, hebben zaterdag op zondag overnacht zodat
we al om 07:30 aan de inschrijvingen stonden.

jammer dat de pijlen veregend waren door de harde buien smorgens.
Ik vond het een zeer mooie rit met bakske koffie en croisantje en wat eten en drinken voor 35 euro totaal.
Het was zeer glad, is het daar zo glad als het net geregend heeft of hoeft de ondergrond daar alleen maar nat voor te zijn??
de specials waren ook mooi.. komen daar nog tijden van op het internet ???

We hadden de dag alleen wat slecht afgesloten om dat ik een een moddergat was vastgereden. Ze hebben me met een jeep los moeten trekken....was echt een gat met drijfzand die ook kort nadat wij erin waren gereden uit de route was gehaald.

al met al een toch een leuke dag gehad.
No Limit YFZ
Contacteer:

Wij als quadrijders gaan jullie in Libin geen last bezorgen. We vetrekken gewoon als laatste :lol: Dan zijn alle gekken al lang thuis en kunnen wij op ons gemak ons kilometers afmalen...
No LImit Grizzly : Go Big of Go Home !
Jo VdB

No Limit Grizzly schreef:Wij als quadrijders gaan jullie in Libin geen last bezorgen. We vetrekken gewoon als laatste :lol: Dan zijn alle gekken al lang thuis en kunnen wij op ons gemak ons kilometers afmalen...
Het probleem is echter dat de quadrijders meestal de grootste gekken zijn :twisted:

Er waren er daar vorig jaar die reden alsof hun leven ervan af hing !

Jo VdB (die in de Pyreneën ook eens met een gids gequad heeft en bijna gespietst werd -en zijn mannelijkheid kwijt was- door een tak die dwars door de quad heenstak bij wat "wild" rijden...) Nog net op tijd mijn been kunnen omhoogheffen !!!!!
jan
Contacteer:

de uitslagen staan op http://www.cramponsverts.be.tf/
No Limit YFZ
Contacteer:

Jo, van ons ga je geen last hebben, tegen dat wij vertrokken zijn, ben jij al aan het einde van het eerste rondje :lol:

Zal wel te maken hebben met de activiteiten van de avond ervoor... :toost:

Er zijn er idd nogal wat bij de quads waar het verstand in hun haar zit ipv hun kop. Probleem is meestal dat die mensen nog aan weinig of niets hebben meegedaan en ervaring te kort komen. Dan wil men meerijden met de groep, zich bewijzen en is men verwonderd dat men in 't decor gaat.

Op 1 mei was hier een rit met 120 quads, en zijn er vier die er zwaar zijn uitgegaan, enkele zelfs perte totale !

Ik ga niet beweren dat ik de beste piloot ben (ben zondag ook de gracht in gegleden :oops: , zonder erg echter), maar probeer toch een beetje mijn verstand te gebruiken en rij niet op de limiet. Het moet je maar overkomen dat er plots een traktor om de bocht staat....
No LImit Grizzly : Go Big of Go Home !
jan
Contacteer:

ik heb geen klachten over quads, ze gaan als ze kunnen netjes aan de kant....daarnaast hoe meer deelnemers hoe meer vreugd en hoe lager de deelname kosten ik blijf hollander ;-)
Plaats reactie