DVD

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Houten Klaas

Hoe zit het eigenlijk met dvd's die je in de VS koopt ? Zijn deze af te spelen op ons systeem ? Waar moet je opletten? Op de site van www.offroadchampions.com staan mooie dvd's.
pHreaC

tv's zijn anders, wij hebben PAL, zij hebben NTFS...hoe dit met dvd's zit???
Afbeelding
YZF250

Dat lijkt mij maar een louche site eerlijk gezegd :)
Jo VdB

Houten Klaas schreef:Waar moet je opletten? .
Op de eventueel gebruikte regio-code. Oftewel code 2 (voor Europa), oftewel universeel inzetbaar. Ik vermoed echter dat deze DVD's geen regiocode hebben, en dus universeel inzetbaar zijn. Bij twijfel, best even vragen.

Elke moderne DVDplayer en TV-toestel is multi-format en kan dus zowel PAL/SECAM/enz. aan.

Jo VdB
Houten Klaas

Het is absoluut geen louchesite, het is een nederlander in de vs met een ebay site. Echte enduro man.
Rudy
Contacteer:

Jo VdB schreef:
Houten Klaas schreef:Waar moet je opletten? .
Op de eventueel gebruikte regio-code. Oftewel code 2 (voor Europa), oftewel universeel inzetbaar. Ik vermoed echter dat deze DVD's geen regiocode hebben, en dus universeel inzetbaar zijn. Bij twijfel, best even vragen.

Elke moderne DVDplayer en TV-toestel is multi-format en kan dus zowel PAL/SECAM/enz. aan.

Jo VdB
Het verhaal van de regio codes klopt als een bus. Voor veel dvd spelers zijn truucjes voor om ze gewoon alle regio dvd's af te kunnen laten spelen.
Plaats reactie