Hi all,
wat is er hier aan de hand. Wie herkent wat hier gebeurt? Tank verwijdert, zadel eraf, gereedschap all over the place.
Raadseltje
Moderator: ghulst
-
Benzine op
Of de killswitch blijft hangen
Of de killswitch blijft hangen
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
iemand die toch inziet dat een ktm niet is voor te rijden maar om te sleutelen
staatscrossbeheer gaat als een speer
-
Bougie kapot of te vet en veel grijz haren.
Ik gok ook op water gehapt
Van die grijze haren geeft niets hoor George , laat ze maar lullen
Van die grijze haren geeft niets hoor George , laat ze maar lullen
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Folie heeft hem geraden. Tres bien!
Omdat ik begreep dat het die dag warmer zou worden, rond de 20, besloot ik een armere naald te monteren, de avond ervoor.
Dat was een verkeerde keuze...bleek al direct.
Na 5km resoluut de andere naald er weer in gehangen, en was de rest van de dag weer tevreden.
Het verhangen had in dit geval geen zin, omdat de naald al in clipje 4 zat en ik geen zin had in nog een keer oponthoudt. Ik was niet alleen, anders wellicht nog wat anders geprobeerd.
Omdat ik begreep dat het die dag warmer zou worden, rond de 20, besloot ik een armere naald te monteren, de avond ervoor.
Dat was een verkeerde keuze...bleek al direct.
Na 5km resoluut de andere naald er weer in gehangen, en was de rest van de dag weer tevreden.
Het verhangen had in dit geval geen zin, omdat de naald al in clipje 4 zat en ik geen zin had in nog een keer oponthoudt. Ik was niet alleen, anders wellicht nog wat anders geprobeerd.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
-
- Contacteer:
pffff, ben ik blij met m'n injectie op mijn viertakt
Ben lui, vandaar
Ben lui, vandaar
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
Uiteraard was je niet alleen, hoe had je deze foto anders moeten maken .....huskie schreef: Ik was niet alleen, anders wellicht nog wat anders geprobeerd.
Jou kennende had het ook maar zo kunnen zijn dat je onderweg al denkend een lumineuze ingeving had gekregen over een andere afstelling waar je al een tijdje over zat te brainstormen en dat dan ook acuut wilde uittesten ........
En die ingeving had ik vannacht, na een middagje en avond drank, en besloot deze vanmiddag even aan waarheid te toetsen.Hein schreef:Jou kennende had het ook maar zo kunnen zijn dat je onderweg al denkend een lumineuze ingeving had gekregen over een andere afstelling waar je al een tijdje over zat te brainstormen en dat dan ook acuut wilde uittesten ........
Zonder hoofdsproeier gereden. Ik wilde de invloed van de naald/h-sproeier beoordelen. Was leuke ervaring.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?