Hey beste forumgangers,
Zijn er nog mooie ritten zoals Libin enzo. tussen nu en de eerste enduro in Havelte. Eventueel Noordfrankrijk, Ardennen of zo.
Groetjes Peewee
Nog mooie ritten
Moderator: ghulst
De nieuwe golfbaan nabij Hilversum vraagt erom om ingereden te worden... Een nieuwe dikke Cross-Trelleborg om het achterwiel wordt het meest op prijs gesteld...
Ga met een flinke groep, da's gezelliger...
Mooie kombochten en op die vlakke grasveldjes kun je fijne wheelies trekken... Ze komen evt. met een electrisch karretje nog wat te drinken brengen...
Veel plezier...
Ik denk dat je moet wachten tot Havelte...
Wopke
Ga met een flinke groep, da's gezelliger...
Mooie kombochten en op die vlakke grasveldjes kun je fijne wheelies trekken... Ze komen evt. met een electrisch karretje nog wat te drinken brengen...
Veel plezier...
Ik denk dat je moet wachten tot Havelte...
Wopke
KTM530 EXCR 2009
#338 EV 40+
#338 EV 40+
Ja Wopke , golfbanen zijn heel uitnodigend, maar dat publiek he, dat weet het motorrijden niet te waarderen. Maar er lopen ook van die caddies rond, die starten je motor voor je en geven ook je helm en bril aan. Er zijn ook hele vlakken bochten (kort gemaaid gras) met een vlaggetje zodat je de bocht al snel ziet, erg leuk allemaal.
Inderdaad Halvelte zal de eerste zijn, want om nu naar Wonk te rijden en voor je donder gereden te worden heeft ook geen nut.
tot havelte
Inderdaad Halvelte zal de eerste zijn, want om nu naar Wonk te rijden en voor je donder gereden te worden heeft ook geen nut.
tot havelte
Ik heb horen fluisteren dat er ook een klein ritje in Hapert komt voor het einde van de maand. Heeft iemand hier details van.
PS Lekker dicht bij huis.
PS nog een voordeel van de golfbaan, dat gras spuit je heel makkelijk van je fiets af.
ps wie heeft een roadbook te leen zodat ik ff een keer ken probere of ik ken lezen en rijden tegelijk.
PS Lekker dicht bij huis.
PS nog een voordeel van de golfbaan, dat gras spuit je heel makkelijk van je fiets af.
ps wie heeft een roadbook te leen zodat ik ff een keer ken probere of ik ken lezen en rijden tegelijk.
peewee,
meer info over hapert kun je lezen op www.offroaddekempen.nl
wel erg duur deze 15 km korte rit ( 35 euro )
voor roadbook ritten kun je terecht bij AD KETELAARS.
email naar offroad_trips@hotmail.com ( let op het onderliggende streepje )
meer info over hapert kun je lezen op www.offroaddekempen.nl
wel erg duur deze 15 km korte rit ( 35 euro )
voor roadbook ritten kun je terecht bij AD KETELAARS.
email naar offroad_trips@hotmail.com ( let op het onderliggende streepje )
Hoe bedoel je, lezen en rijden tegelijk.
Kijk het gaat zo.
Je haalt een roadboek bij Ad, stopt hem erin...., en gaat rijden.
Dan weer eens naar links dan weer eens naar rechts, iets vaker naar bev. rechts zodat je weer terug komt.
Aan het eind van de rit loop je naar Ad toe en zegt dat er weer niks van klopte.
Ben je dus gewoon een dagje weg geweest, met mooi weer(hopelijk).
Tot de 29e allemaal.
Kijk het gaat zo.
Je haalt een roadboek bij Ad, stopt hem erin...., en gaat rijden.
Dan weer eens naar links dan weer eens naar rechts, iets vaker naar bev. rechts zodat je weer terug komt.
Aan het eind van de rit loop je naar Ad toe en zegt dat er weer niks van klopte.
Ben je dus gewoon een dagje weg geweest, met mooi weer(hopelijk).
Tot de 29e allemaal.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
waar moet je die roadboek dan instoppen volgens jou , huskie ?
hopelijk krijgen we wel wat regen voor 28-09 want het is hier in noord -brabant wel heel erg stoffig
hopelijk krijgen we wel wat regen voor 28-09 want het is hier in noord -brabant wel heel erg stoffig
ad, wordt een grote opkomst verwacht bij die rit in hapert? want als je met heel veel man op 15 km moet rijden kan ik met voorstellen dat het minder leuk is.
Anders gaan wij maar weer een keer naar Bilstain want dat is ook weer een tijdje geleden.
Anders gaan wij maar weer een keer naar Bilstain want dat is ook weer een tijdje geleden.
piwi,
moet je even bellen naar hapert , want ik ben er vorig jaar ook niet naar toe gegaan dus ik weet niet wat de opkomst was
moet je even bellen naar hapert , want ik ben er vorig jaar ook niet naar toe gegaan dus ik weet niet wat de opkomst was
wel tof om wat reclame voor de Hart van Brabantrit te lezen. Deze rit is echter al volgeboekt. Tenzij je alleen bent of hooguit met zijn tweeen. Dan is er nog een uitzondering te maken. Mijn rit komt, als ik me niet vergis ook door de gemeente Hapert. Maar dat is dikwijls moeilijk te zien, want in het bos staan meestal niet van die mooie blauwe borden.
Gelukkig is de Hapert rit op 6 oktober.
Gelukkig is de Hapert rit op 6 oktober.
Dat was ik bijna vergeten. Huskie krijgt die dag de lange route van 250 kilometer mee. Maar dan in een speciale versie. N.l allemaal met pijltjes naar rechts. 250 km rond het start en vertrekpunt. Dus na de 29e zullen jullie weinig berichten van deze "bikkel" meer vernemen. Dan is hij zo "horentjesdol" dat het de letters op het toetsenbord niet meer kan vinden.........
Ha ha ha die Ad. Altijd in voor een grapje. Mij maak je niet bang hoor, ik kijk toch niet naar het bolletje dus laat staan waar de pijltjes heen wijzen.
zie je zondag, nog 13 nachtjes slapen jongens
zie je zondag, nog 13 nachtjes slapen jongens
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?