Toinevan Dijk offroad cursus
Moderator: ghulst
Volgens mij ook leerrijk maar voor een arme jongen zoals ik is 125 € voor een dag een beetje teveel. Reken daarbij je benzine van die dag en het vervoer van je wagen tot ginder er maar eens bij.
Dan zit ik algauw aan 200 € voor een dagje.
Jullie moeten toch allemaal heel goed verdienen als je het mij vraagt.
mvg
Kenny
Dan zit ik algauw aan 200 € voor een dagje.

mvg
Kenny
'k snap dat geneuzel om de prijs niet. Het gaat hier om een eenmalige investering in de orde van grote van een set banden.... Wij doen trainingen van een weekend en dat is veel duurder maar evenwel zitten we vol. Als je vindt dat je wat bij wilt/moet leren kun je twee dingen doen: of je gaat zelf experimenteren of je raadpleegd iemand die er verstand van heeft. Als ik dit wat eerder had beseft dan zou me dat veel pijn en geld hebben bespaard... 

wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
Ik heb vanmiddag nog even met Toine v Dijk staan praten en hij vertelde dat er nog meer van deze dagen georganiseerd gaan worden.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

http://www.rekluse.com/
Ik zie het gewoon, zoals de meeste hier denk ik, als hobby.pruus schreef:'k snap dat geneuzel om de prijs niet. Het gaat hier om een eenmalige investering in de orde van grote van een set banden.... Wij doen trainingen van een weekend en dat is veel duurder maar evenwel zitten we vol. Als je vindt dat je wat bij wilt/moet leren kun je twee dingen doen: of je gaat zelf experimenteren of je raadpleegd iemand die er verstand van heeft. Als ik dit wat eerder had beseft dan zou me dat veel pijn en geld hebben bespaard...
En een hobby mag gewoon geld kosten en dit lijkt mij een leuke ervaring om wat te leren.
Gewoon puur een dag fun en dat kost tegenwoordig gewoon geld en ik heb het er gewoon voor over.
Dus de mensen die het er niet voor over hebben is prima, maar zoek dan een hobby die minder geld kost.
Als je zon dag al te veel geld vind dan heb je de verkeerde hobby gekozen.
Hi Ad,adje schreef:Ik heb vanmiddag nog even met Toine v Dijk staan praten en hij vertelde dat er nog meer van deze dagen georganiseerd gaan worden.
ja klopt, heb een mailtje omdat ik ook in de 17/de geinteresseerd was. Die dag zit vol en 12 Juli is de volgende mogelijkheid om mee te doen...
Ik heb er zin an!!
broemmm
Felix
E=MC2