Goed nieuws en slecht nieuws

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
CamoKat

Hya,

mja .... ik heb goed nieuws en slecht nieuws.
De komende tijd wordt het voor mij ff geen sleuteldaagjes, geen offroad ritjes, geen toertochten etc meer. :cry: :cry:
ik heb namelijk al m'n vrije trijd nodig voor het verkoopklaar maken van ons huis
en het verherverbouwen van ons (binnenkort) nieuwe huis met a fuggin' big garage!! :D :D :D
... ow ... en een oprit waar wel 15 bigs op geparkeerd kunnen worden.

Tegen de tijd dat het klaar is herinner me dan aan een home-warmingparty gecombineerd met een uitstapje naar de maasvlakte ofzo :wink:

cheers,
Dennis 8)
Leo

Heb ik jullie onbedoeld op kosten gejaagd door mijn verbouwingsdrift of speelde het plan al voor het afhalen van de zandset wielen ? :wink:

Tip: nodig de bigclub uit voor een dagje verbouwen in je nieuwe huis door een meeting te houden met aansluitend een dagje maasvlakte :idea:

LEO
CamoKat

Hya Leo,

Nâh, je hoeft je niet schuldig te voelen hoor :lol: .... maar het bezoekje hield de "must" van een garage wel goed in leven ;)
We waren al wat langer op zoek ... maar én met garage én 2-onder-1-kap/hoek én veel grond én in de buurt én dan ook nog eens betaalbaar was een utopie en kwam dus niet voor ....
.... tot nu dan :D
Shifty-PK
Contacteer:

Gefeliciteerd! Een mooie grote garage is een droom voor elke motor rijder die graag sleutelt!
Suzuki DR 750SK Big '89

Innovation distinguishes between a leader and a follower.
800S

gefeliciteerd man :)
we komen zeker een keer langs voordat we naar de maasvlakte gaan.
een goeie garage is het ultieme genot ..........
zappa.suzuki

Ben al blij met m'n afdak :wink:

Maar gefeliciteerd :wink:
Idee van Leo niet slecht, denk dat we het beste zijn in slopen.. graag BBQ na afloop :lol:
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
CamoKat

Héhéhé :lol: ... slopen, nâh dat doe ik zelf dit keer .. d'r is nogal wat wat heel moet blijven namelijk :wink:

Maar met die homewarming en maasvlakte rit gaat het dan wel goed komen.

Wat nou weer wel vervelend is met zo'n garage .....
... is dat je naar dingen gaat kijken als dit en dit en dit en uiteraard dit .... :mrgreen:
Plaats reactie