wie kan mij hier is zeggen wat nu eigenlijk het beste is om enduro mee te rijden. ik heb nog nooit off-road gereden. enkel met een racer.
nu mijn vragen 2takt of 4takt.
en hoeveel cc. om goed vooruit te komen.
persoonlijk zou ik gaan voor een 2takt, de reden hiervoor is dat het onderhoud minder is en gemakkelijker om aan te werken.
nu heb ik wel schrik dat ik koppel ga tekort komen
graag jullie mening!
mvg christophe
hulp nodig met keuze
Moderator: ghulst
Ik denk dat je met een 400cc viertakt (a la Suzuki DRZ) wel lekker aan de bak kan, of met een 300cc tweetakt, die schijnen veel koppel te hebben. Over een KTM EXC300 staat hier op het forum een topic.
http://www.kapaza.be/Motoren/KTM/844799 ... _2000.html wat denken jullie hiervan
- sjikkentip
- Berichten: 500
- Lid geworden op: zo apr 13, 2003 18:21
- Locatie: Pajotten-enduroland-Villezjeel
Veel te duur,te oud en te afgeraggert voor die prijstoetsi schreef:http://www.kapaza.be/Motoren/KTM/844799 ... _2000.html wat denken jullie hiervan
KTM EXC-F 280 2011 HONDA NC700X 2012
http://nin-off-road.skynetblogs.be/
http://nin-off-road.skynetblogs.be/
en deze dan is wel een 380 maar staat geen bouwjaar biijsjikkentip schreef:Veel te duur,te oud en te afgeraggert voor die prijstoetsi schreef:http://www.kapaza.be/Motoren/KTM/844799 ... _2000.html wat denken jullie hiervan
n een echte 4-takt fanaat, dus eigenlijk niet objectief.
nen 380?toetsi schreef:en deze dan is wel een 380 maar staat geen bouwjaar biijsjikkentip schreef:Veel te duur,te oud en te afgeraggert voor die prijstoetsi schreef:http://www.kapaza.be/Motoren/KTM/844799 ... _2000.html wat denken jullie hiervan
is van ergens rond de eeuwwisseling, want die worden al een tijdje niet meer gemaakt.
als ge wil vooruitgaan is dit wel de koop van uw leven
een ideale beginnersmoto zou ik zeggen
Gery
'12 250 EXC-F 6 Days
'99 200 EXC (uit nostalgie...)
Ride it like you stole it!
'99 200 EXC (uit nostalgie...)
Ride it like you stole it!
dit was die 380 waar ik het over had http://www.kapaza.be/detail/9283178/
kzou zeggen als iemand een goe beestje zie staan liefts ktm of yamaha
zet het dan hier neer aub
http://www.kapaza.be/Motoren/Husqvarna/ ... WR250.html
http://www.kapaza.be/Motoren/KTM/925014 ... acign.html
zeg jullie mening aub
heb vandaag gebeld voor een WR 400 uit 2000 voor 2050€
kzou zeggen als iemand een goe beestje zie staan liefts ktm of yamaha
zet het dan hier neer aub
http://www.kapaza.be/Motoren/Husqvarna/ ... WR250.html
http://www.kapaza.be/Motoren/KTM/925014 ... acign.html
zeg jullie mening aub
heb vandaag gebeld voor een WR 400 uit 2000 voor 2050€
mijn moto staat eindelijk bij mij nu. nu toen ik hem ging betalen was het me opgevallen dat er het een en het niet aanwezig was aan de moto. nu keek ik op de papieren van de moto en het was geen wr maar een yz450
dus we hebben nu een yz450f in huis
morgen voor de eerste keer mee rijden
dus we hebben nu een yz450f in huis
morgen voor de eerste keer mee rijden
In Nederland kan je ook een YZ450F officieel op kenteken laten zettenYZF250 schreef:
Je weet toch dat je met een YZF model niet op de baan mag, en dus ook geen enduro mee kan rijden ?
Ik heb ook een gewone CRF450R en een CRF250R crossers met kenteken
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
E-starter is voor .......
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Ik zei het eerst ook altijd, maar toch is het heerlijk. (als je moe bent)