Ok,
wie heeft er wat ervaring, via zijn kinderen, met deze taiwanese(of is het chinese) motortjes.
Ik begrijp best dat het niets is voor een serieus gezin dat zijn/haar telg wil laten motocrossen, maar zo'n gezin zijn wij niet.
Ik zoek nu iets goedkoops dat iets beter rijdt dan zijn Puch
Ik bedoel, hij is voetballer, maar mag af en toe met mij rijden op mijn oefenbaan, that's all.
Ik vind dat ze de hoofdprijs voor een 85cc vragen van 4 jaar oud, afgeragd en wel, dus dacht aan deze goedkope dingetjes.
Orion bikes...?
Moderator: ghulst
het blokje gaat ook niet kapot
kijk maar eens goed naar het las werk vant frame
ik heb zelf ook zoon ding gehad en de eerste keer dat ik er mee ging rijden, (op straat) brak de zuigerstang van de achterveer dwars doormidden
als je dan met een gangetje van van 90/100 per uur rijd is dat geen pretje
dus weg met dat k.t ding, en gewoon een merk gekocht
kijk maar eens goed naar het las werk vant frame
ik heb zelf ook zoon ding gehad en de eerste keer dat ik er mee ging rijden, (op straat) brak de zuigerstang van de achterveer dwars doormidden
als je dan met een gangetje van van 90/100 per uur rijd is dat geen pretje
dus weg met dat k.t ding, en gewoon een merk gekocht
never drive faster then your angel can fly
Hij is niet enig kind hoor dus echt degelijk hoeft het niet te zijnpHreaC schreef:Zou ook even de degelijkheid van zo een sjineesje checken voor ik mijn kind erop zet...
Pitbikes zijn hot tegenwoordig. Maar het moet geen sleutel project worden, daar heb ik m'n eigen motor al voor.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
die orion's zijn vrij goed, zijn vrij vlot onderdelen voor te vinden. al ben je natuurlijk zekerder met een thumpstar of iets dergelijks.
greetz
greetz
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300