Al iemand meegemaakt?
Ik ben over een week of 5 is gevallen en terug opgestaan en verder gereden, geen prob dacht ik, ben al zoveel gevallen.
Nu na 5 weken nog steeds z veel last van.
Foto's v genomen en echo .... resultaal peesontsteking.
Ik neem nu al 1 week ontstekingsremmers, iets beter maar belange nog niet gedaan. Nu spreken ze over inspuitingen met cortizone.
Heeft hier iemand ervaring (pech) mee gehad?
Ik ben nogal vrij groot 1,92m en lange benen, is het nu daarmee dat ik men polsen meer belast?
Hoger stuur is misschien een oplossing?
Stuurverhogers heb ik reeds !!!!
Thx
PS: Die last is erg maar da niet kunnen rijden is veel erger
Peesontsteking (tenniselleboog) door te crossen????
Moderator: ghulst
-
- Contacteer:
Pas op met die spuiten, vaak wordt er meer kwaad mee gedaan dan goede dingen. Een kennis van me (wielrenner) heeft zijn hobby hiermee zien verdwijnen.
Gun het rust en neem de tijd om het te laten genezen. Spreek qua slijmbeurs ontsteking aan de schouder door val helaas uit ervaring.
Verder zelf gaan uitproberen met zit/sta positie en stuurverhogers, zadelverhogen etc. Is allemaal erg persoonlijk.
Gun het rust en neem de tijd om het te laten genezen. Spreek qua slijmbeurs ontsteking aan de schouder door val helaas uit ervaring.
Verder zelf gaan uitproberen met zit/sta positie en stuurverhogers, zadelverhogen etc. Is allemaal erg persoonlijk.
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
peesonstekingen zijn hardnekkig.
Een spuit erin is bewezen dat na een jaar het niet uitmaakt, met of zonder spuit beide is het resultaat gelijk. Echter na injectie is de kans op herhalen groter in de eerste paar weken.
cortisone is opzich neit heel schadelijk mits je er niet teveel van krijgt. Eenmalige injectie is niet erg zelfs tot 2 maal toe geen probleem.
Vaak zit er naast een peesonsteking eigenlijk een luxatie(sub) van het radiousbotje(dat botje net onde de pees van je onderarm)
Deze kan je terug manipuleren.
Langdurige tennisellebogen worden vaak onderhouden door nekklachten(deze zijn subtiel dus je hoeft ze niet te merken).
Zoek een goede Manueel therapeut op of fyio/kinesist/etc.. Eentje die niet een beetje stroom og ultrgeluid erop zet maar die daadwerkelijk wat met de pees doet en je nek nakijkt en dat botje van je onderarm kan terug zetten.
succes
Laat de arm niet geheel rusten doe er gewoon mee wat je kan zonder al te veel pijn, rust roest.
Een spuit erin is bewezen dat na een jaar het niet uitmaakt, met of zonder spuit beide is het resultaat gelijk. Echter na injectie is de kans op herhalen groter in de eerste paar weken.
cortisone is opzich neit heel schadelijk mits je er niet teveel van krijgt. Eenmalige injectie is niet erg zelfs tot 2 maal toe geen probleem.
Vaak zit er naast een peesonsteking eigenlijk een luxatie(sub) van het radiousbotje(dat botje net onde de pees van je onderarm)
Deze kan je terug manipuleren.
Langdurige tennisellebogen worden vaak onderhouden door nekklachten(deze zijn subtiel dus je hoeft ze niet te merken).
Zoek een goede Manueel therapeut op of fyio/kinesist/etc.. Eentje die niet een beetje stroom og ultrgeluid erop zet maar die daadwerkelijk wat met de pees doet en je nek nakijkt en dat botje van je onderarm kan terug zetten.
succes
Laat de arm niet geheel rusten doe er gewoon mee wat je kan zonder al te veel pijn, rust roest.
Woning nodig in omgeving Zoetermeer?
pb maar
pb maar
Pezen genezen traag doordat de doorbloeding zo slecht is (in tegenstelling tot spieren).
Als je 's avond voor tv zit goed maseren om de doorbloeding te stimuleren, dit zal het genezen wel versnellen.
Let er wel op dat je het niet verder verrekt als je het wat soepel en los hebt gewreven.
grtz,
pHreaC
Als je 's avond voor tv zit goed maseren om de doorbloeding te stimuleren, dit zal het genezen wel versnellen.
Let er wel op dat je het niet verder verrekt als je het wat soepel en los hebt gewreven.
grtz,
pHreaC
1 of 2spuiten kan geen kwaad als ze GOED worden gezet,direct na de inspuiting ijs leggen,en zonder de inspuiting moet je ook ijs gebruiken ,maw ijsblokjes puur inmasseren op de pijnlijke plek ongeveer 8min ,een keer of 3 per dag.
Je zal al verbetering voelen op enkele dagen,en wat ook goed is ,dat is die pees rekken,je steek je duim in je hand en balt dan een vuist,je strek je arm naar beneden en dan draai je u hand van links naar rechts tot je de pees voelt aan spannen in je elleboog,enkele sec aanhouden een paar keer op de dag,probeer het maar eens .
succes
grt alain
Je zal al verbetering voelen op enkele dagen,en wat ook goed is ,dat is die pees rekken,je steek je duim in je hand en balt dan een vuist,je strek je arm naar beneden en dan draai je u hand van links naar rechts tot je de pees voelt aan spannen in je elleboog,enkele sec aanhouden een paar keer op de dag,probeer het maar eens .
succes
grt alain
always off road of superbike
-
- Contacteer:
Medisch goed onderlegd al die noppenliefhebbers, wat wil je als al die blessures langs komen
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
Amaaai ik weet hier al meer dan in de kliniek
Ga jullie tips hier volgen maar ben echt niet voor die spuiten.
In plaats v whisky cola met ijs zal het nu zonder ijs zijn en het ijs op de arm masseren
Bedankt voor de tips, indien er nog zijn met tips, geef maar hé.
V4
v4 is gewoon een watje goed verzorgen jong, dat ge terug kunt meebollen. Laat uw madam u ma goed verzorgen
greetz
greetz
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
Succes, heb ooit met hetzelfde gesukkeld.V4-lover schreef:Ga jullie tips hier volgen maar ben echt niet voor die spuiten.
Alles voor gedaan, ijs, laten rusten, zo'n tenniselleboogbandje... Of hoe noemt dat... Veel tijd verloren.
Op de duur kon ik de klep van m'n baanhelm niet meer serieus openen.
Even naar de dokter, spuit in't gewricht, een tweetal weken later nog een nooit meer last van gehad.
1 ste spuit is een feit
En da op mijne 40ste verjaardag, als da gene cadeau is hé
Hopelijk binnen week of 2 terug op het veld
En da op mijne 40ste verjaardag, als da gene cadeau is hé
Hopelijk binnen week of 2 terug op het veld