Velgen DR750
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Hya,
Na afgelopen weekend wil ik opzeker een setje extra velgen.
Dus bij deze:
- Heeft iemand een setje tekoop?
- Weet iemand een setje tekoop?
- Weet iemand of een DR800 voorwiel past?
't is voor een DR750 met trommelrem achter.
Ow, en de voorvelg liefts mét schijf erop ... dan hoef ik die namelijk niet telkens over te zetten
cheers,
Dennis (die de smaak tepakken heeft)
Na afgelopen weekend wil ik opzeker een setje extra velgen.
Dus bij deze:
- Heeft iemand een setje tekoop?
- Weet iemand een setje tekoop?
- Weet iemand of een DR800 voorwiel past?
't is voor een DR750 met trommelrem achter.
Ow, en de voorvelg liefts mét schijf erop ... dan hoef ik die namelijk niet telkens over te zetten
cheers,
Dennis (die de smaak tepakken heeft)
-
En of een voorwiel met schijf van een 800 past in een 750?
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Hey, het voorwiel van een sr 41 en de uitvoering met de dikkere voorpoten is niet uitwisselbaar (eigen ervaring) de remklauw en schijf
staan met een andere off set en ook is er verschil in diameter zodat je een voorwiel waarbij de schijf met 6 boutjes vastzit niet ver genoeg in de remklauw kan schuiven van een wiel waar de remschijf met 4 boutjes vastzit.
greetz Futurist
PS de wielen met schijven met 4 boutjes zijn zowiezo kloten want deze schijven zijn duur en niet in imitatie terwijl er zelf Nederlandse schijven te koop zijn van de uitvoering met 6 boutjes (cross schijven)
staan met een andere off set en ook is er verschil in diameter zodat je een voorwiel waarbij de schijf met 6 boutjes vastzit niet ver genoeg in de remklauw kan schuiven van een wiel waar de remschijf met 4 boutjes vastzit.
greetz Futurist
PS de wielen met schijven met 4 boutjes zijn zowiezo kloten want deze schijven zijn duur en niet in imitatie terwijl er zelf Nederlandse schijven te koop zijn van de uitvoering met 6 boutjes (cross schijven)
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Hya, je hebtktmboven schreef:Ik heb nog een voor - en achterwiel
'k heb marktplaats binnestebuiten gekeert , 2x per dag, maar kan geen setje voor mijn DR vinden hoor800S schreef:op marktplaats staat er al tijden een setje voor 150 euri
@ Futurist .... dus het is makkelijker gewoonde orginele velgen te nemen en niet te gaan rommelen met velgen van de latere types DR?
@ brommer .... Ja je had inderdaad gelijk ja, dat kan ik niet ontkennen
he jammer .... zou wel een mooi setje geweest zijn als 't paste
3x raden wat er nu in m'n schuur staat?
Nou ?
denk je?
juistem
Vandaag op wezen halen bij Leo ........ op wie ik enigzins jaloers ben geworden en die kleine bruine niet het enige was wat we maar met moeite daar konden laten
cheers,
Dennis
Nou ?
denk je?
juistem
Vandaag op wezen halen bij Leo ........ op wie ik enigzins jaloers ben geworden en die kleine bruine niet het enige was wat we maar met moeite daar konden laten
cheers,
Dennis
Namens de kleine bruine heel veel plezier met de velgen !CamoKat schreef:Vandaag op wezen halen bij Leo ........ op wie ik enigzins jaloers ben geworden en die kleine bruine niet het enige was wat we maar met moeite daar konden laten
Dankjewel
-
Kijk die kat, veliefd op een hond
He, goed man.. nu nog een paar goed banden
adje en Rolando hebben ook Kenda's K760.. zijn actief hier op het noppenforum..
Als je nabij Utreg nog wat wil oefenen op een lekker divers rondje laat het even weten..
@ Leo, je goed maaker voor je BIG aanschaf heet toch wel DR BIG en niet kleine bruine?
He, goed man.. nu nog een paar goed banden
adje en Rolando hebben ook Kenda's K760.. zijn actief hier op het noppenforum..
Als je nabij Utreg nog wat wil oefenen op een lekker divers rondje laat het even weten..
@ Leo, je goed maaker voor je BIG aanschaf heet toch wel DR BIG en niet kleine bruine?
Mijn offerte heeft camokat al binnen op PB
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
en dat was nog een leuke offerte ook
Zeg Ad .... heb je een koopavond? en de mogelijkheid ze er meteen om te doen?
You have PBCamoKat schreef:en dat was nog een leuke offerte ook
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
-
Quick servise
Nee nog niet ... heb er wel ff gauw een paar binnenbanden in gezet.
Als het komend weekend een beetje te doen is vlieg ik ff naar de maasvlakte om te kijken wat het doet.
Heb met Ad de afspraak volgende maand nieuwe nopjes erop te gooien.
(komt er deze maand ff niet van, teveel hobbies zegmaar)
Maar 'k ben reuze benieuwd wat deze al doen .... zeker na mijn ervaring met de "asfalt"banden die ik tijdens de apeldoorn rit had
Als het komend weekend een beetje te doen is vlieg ik ff naar de maasvlakte om te kijken wat het doet.
Heb met Ad de afspraak volgende maand nieuwe nopjes erop te gooien.
(komt er deze maand ff niet van, teveel hobbies zegmaar)
Maar 'k ben reuze benieuwd wat deze al doen .... zeker na mijn ervaring met de "asfalt"banden die ik tijdens de apeldoorn rit had
Okay dan ..... gaat nog meer geld kosten .... wordt overwerken...
http://www.dailymotion.com/playlist/x7n ... edale_auto
... wie heeft er een 3e setje velgen tekoop voor een paar mooie Pirelli Dragon Supercorsa's voor onder de DR
http://www.dailymotion.com/playlist/x7n ... edale_auto
... wie heeft er een 3e setje velgen tekoop voor een paar mooie Pirelli Dragon Supercorsa's voor onder de DR
have BIG fun
D.F.M.T.
D.F.M.T.
IK WORD GEK!!
Die velgen staan nou met de ouwe noppen van Leo in m'n schuur te wachten op montage en uitproberen op de maasvlakte....
... maar telkens als ik 'denk' een moment te hebben om ze te monteren en ff te gaan raggen daaro komt er weer wat tussen.
Of er wordt iets geboren of iets is jarig of iemand moet weer wat van me ... krijg er een beetje een sik van
.. ohnee, die had ik al.
Maar ik heb dus al met al na Apeldoorn nix nie nada meer geoffroad vanwege al dat gezeik
... zo hé, ff ventileren lucht op zo
Die velgen staan nou met de ouwe noppen van Leo in m'n schuur te wachten op montage en uitproberen op de maasvlakte....
... maar telkens als ik 'denk' een moment te hebben om ze te monteren en ff te gaan raggen daaro komt er weer wat tussen.
Of er wordt iets geboren of iets is jarig of iemand moet weer wat van me ... krijg er een beetje een sik van
.. ohnee, die had ik al.
Maar ik heb dus al met al na Apeldoorn nix nie nada meer geoffroad vanwege al dat gezeik
... zo hé, ff ventileren lucht op zo