dour of neufchateau???

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
jan (niet ingelogd)

over twee weken kun je hier in belgie meerijden. Ik twijfel nog om in neufchateau mee te doen (2 dagen) of in Dour ??
iemand info of ervaring????
xrmanu

Heb Dour al een keer of 5/6 meegereden.Zitten een paar "specials"in (niet-verplicht).De laatste 2 jaar zit er een heel mooie special in ,in/op een grind(?)afgraving(Eurosport toestanden).Liefst niet mispakken of je zit een hele eind de dieperik in!
Veel quads, wat soms wat lastig is op de vele smalle wegjes of 1 spoor baantjes.Iedereen z'n hobby natuurlijk (quads).Vroeger zat er een modderstuk in waar je je niet mocht mispakken of je zat tot het zadel in de prut :lol: .Dat is er de laatste jaren uitgehaalt door toedoen van onze "vrienden", de groenen.

De moeite waard en een goede organisatie.Neufchateau ken ik niet.

Manu ,Aalst ,B.
No Limit YFZ
Contacteer:

Ben er zelf nog niet geweest, maar vrees dat Neufchateau wat druk wordt omdat er naast moto's en quads ook nog eens 4x4's rijden. Met Dour kan je niet missen denk ik.
No LImit Grizzly : Go Big of Go Home !
sir kwietje
Contacteer:

wij kiezen toch om naar dour te gaan heb er al veel possitieve reacties over gehoord

het is voor onze het eerste jaar dat wij daar aan mee doen dus mensen die daar al aan meegedaan hebben mogen gerust hun ervaringen vertellen dan weet ik al een beetje wat er ons allemaal te wachten staat :lol:
Enduro toffe sport
4t huskie

dour is beestig vooral het begin op die berg die bangelijk hoog is waar een special is op uit gezet alleen stof en quads zijn soms het grootste probleem (maar ieder zijn hobby natuurlijk we gaan er dit jaar weer heen vanaf zaterdag avond zijn we daar met een BBQ en tent kan het leven nu nog mooier zijn :toost:
husqvarna te570
actualludo
Contacteer:

ik zal ook meerijden in dour :mrgreen:
leve de elec starters
Gast

Heeft iemand exacte datum + info en manier van inschrijving voor dour ?

Nikolas
sir kwietje
Contacteer:

hier kan je al de info vinden van dour http://home2.planetinternet.be/geryth/dour.htm en http://www.cramponsverts.be.tf/ wel int het frans :?

op de site staat contact avant 1/06/03 nu heb ik er reeds naar gebeld en je kan je gewoon ter plaatste inschrijven op de dag zelf
Enduro toffe sport
jan
Contacteer:

we gaan met twee man naar dour
twee nederlanders dus met ktm en dr 400

we komen zateravond, kun je er ergen kamperen??
4t huskie

ja het is een stuk weiland aan de inschrijving waar je kunt kamperen (vlak bij de zeer hoge berg :))
ik ga er ook van zaterdag avand heen met een witte fiat ducato met buga autobedrijven er op en een blauw bus met vangenechten op mischien zien we elkaar daar wel
als het weer nu nog mee zit ;)
husqvarna te570
Plaats reactie