Van morgen nog een v-statbordbeugel gemonteerd en op advies van Iwan ringen van 1.5cm boven op de progesieve binnenveren van de v-vork gezet..
Toen het bos in en Shiny ging als een trein
Merk dat het a-wiel lekkerder blijft liggen en bokt minder achter [ tot dat ie het wel doet, dan doet ie het goed]
Kan ook merken dat ik zo'n 10 kilo minder uitlaat mee sleep, is wat minder top zwaar
Beugel voor maakt de voorkant wat stijver maar de ringen moeten naar zo'n 5-7mm schat ik.. sloeg voor 1 x door de vering, geeft nog al een klap
Was ook erg blij met m'n nieuwe K760, m'n favorite modder pad van een paar km lang was een stuk erger geworden, met de oude kenda had ik waarschijnlijk tegen een boom gezeten
Was de hele tijd k*t weer [zon] dus een beetje druk
Toen thuis weg wielen er onder [ in 13 minuten, word er handig in

]
Schoon spuiten en boodschappen doen en wou toen op de weg eens kijken wat die laser Sport Pro Duro nu scheelt in vermogen..
Komt er een klein buitje de wegen nat maken
Toch maar even open getrokken op wat rechte stukken, blaast goed door en bruld behoorlijk
Binnenkort balansas ketting vervangen en rubbers om de rem zuigers vervangen, voor komt er 1 uitpuilen
Maar goed dat er geen liefje is momenteel, kreeg anders vast te horen dat ik alleen maar sleutel of rij in het weekend