Overspuiten en stickers

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
Gast

BIG BEK schreef:Twee vragen: wat is een mooie kleur (ik weet smaken verschillen, maar wat vinden jullie: donker of lichte kleur) en hoe kom ik goedkoop aan de stickers
Ondanks dat ik zelf een zwarte Big had vind ik de rode uitgave van na `92 de allermooiste maar dat is natuurlijk mijn smaak en over smaak...

Originele stickers zijn meestal duur dus probeer eens een vriend te ritselen met airbrush ervaring zou ik zeggen.

En een setje valbeugels voor de volgende keer :wink:

Succes,

LEO
peter laurens

Hallo ik heb mijn motor laten spuiten in die sinisalo blauw ( je weet wel die dakar uitvoering met achtertanks e.d ) bij een auto spuiter in vlaardingen voor € 200 kompleet met blanke lak laag.
IK heb stickers laten maken hier in spijkenisse voor € 40
hun maken met een digicamera een foto van de origineel en hun maken ze na..
Het aderes voor de stickers is trim-line te spijkenisse tel 0181-643626 en van de autospuiter dat is cor ruigrok te vlaardingen tel 010-4347332 wel zeggen dat je me kent want dat helpt geluk ermee.
Mijn motor is nu ook weer zwaar beschadigd want ik ben met een rally rit op mijn kokosnoot gegaan omdat de achterschokbreker afbrak!!!!!
Ik had een voordeel ik reed netjes 30 km per uur of was het 130
En toen ben ik linksaf de grepel ingeschoten einde rally na 80 km van de 200, volgende keer beter zal ik maar zeggen.
BIG88
Berichten: 1702
Lid geworden op: di okt 29, 2002 22:41
Locatie: Limboland

stickers kun je inderdaad her en der laten maken en als het kwaliteit is kun je ook de blanke lak laag over de stikers heen spuiten bescherm je de stickers maar achteraf moeilijk te veranderen als je wat anders wilt (of weer over spuiten)

en Peter was de schokker af gebroken of de ophanging m.a.w. moeten wij ergens op gaan letten al hebben onze biggetjes het natuurlijk niet zo zwaar

sterkte met je reparatie en ik hoop dat je er zelf beter aan toe bent als de ZETA
hans h
have BIG fun

D.F.M.T.
peter laurens

Het oog onderaan van de demper die weer vast zit aan de hevel van de achterbrug, die is afgebroken.
Ik was met ad ketelaars aan het toeren in de ardennen????
Gelukkig was het op een open stuk en niet tussen de bomen
mijn hoofdtank is beschadigd en achtertank, stuur en voorvork krom.
nou ja heb ik weer wat te doen, mijn big ziet er niet meer uit net als mijn imago??
groeten
88

ach
als het imago de grootste verwonding is komt het van zelf wel weer goed
maar die tanks en stuurdelen kosten weer een hoop tijd en zweet
succes hans h
Plaats reactie