Everts wint, Smets tweede en Pichon 4 of 5. Was het spannend

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
huskie

Hoi allemaal, kon zondag niet kijken, maar het schijnt dus dat Everts heeft gewonnen. Wat is er gebeurt met Pichon:Gevallen of..?
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Rudy
Contacteer:

Geen idee wat er met Pichon gebeurt is. Everts heeft iig wel gewonnen in de 125 (met een yz250f). de Reuver had ook nog wel aardige kansen maar viel :cry:
adje

pichon is inderdaad gevallen.
federici viel voor pichon en die kon hem niet meer ontwijken.
hij probeerde nog over de motor van die italiaan te rijden maar hij ging toch neer.
geeft niet want dan komt de spanning weer wat terug
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Joost79

Toch een mooie prestatie van Stefan. Hij had dees wedstrijd duidelijk ook het goede ritme gevonden...
Rudy
Contacteer:

huskie

Ik heb de video bekeken. Bedankt Rudy
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
stefan

Heb joel laatst zien trainen in Balen-olmen ,petje af!! Stefan"s stijl is misschien mooier en soepeler maar smets maakt voor mij toch even meer indruk, beresterk die smetske!
was trouwens ook niet te beroerd voor een praatje en een handtekening, toffe gast zonder allures.
Dus voor mij is het toch joel (jammer dat ie niet met een husky rijd hahaha!)

stefan (Husky 610tc , maar nu even niet, zie werkplaats forum)
Cruala

heb ook gekeken,na die domme tennis die was uitgelopen,ik vind het trouwens betreurenswaardig dat een kwartfinale van vrouwentennis belangrijker is dan een wk-wedstrijd motocross.
De media maakt van dat tennis wat het niet is,in heel de geschiedenis van de tennissport zijn er 5-6 belangrijke Belgische tennisers/tennisters geweest,tewijl de motocross vanaf het begin werd gedomineerd door Belgen. En dan durft diene z*k van een Lei Clijsters(vader van Kim Clijsters) nog zeggen dat motocross geen sport is!!Als ik hem is tegekom zal ik hem is duidelijk make wat een sport is.Ik denk dat motocross meer sportief is dan op een balleke slaan,versta mij niet verkeerd ik heb eerbied voor ons belgisch tennistalent maar ik vind alleen dat ze teveel aandacht krijgen dan dat ze verdienen,zeker in vergelijking met onze Belgische motocrossers.Voila,da moest eruit
en Rudy merci voor die zalige filmkes
Rudy
Contacteer:

dank u dank u mensen

maar vrouwen tennis kan best interesant zijn :twisted:
actualludo
Contacteer:

wel links en rechts kijken rudy naar de tennis :lol: :lol: en niet op en neer :roll: :roll: :roll:
leve de elec starters
Rudy
Contacteer:

actualludo schreef:wel links en rechts kijken rudy naar de tennis :lol: :lol: en niet op en neer :roll: :roll: :roll:
zal volgende keer op mijn zij tv kijken :slaan:
Plaats reactie