Ik zoek iemand of groep om mee te rijden in Z.O. Brabant

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Niek43

Hallo collega rijders,

Ik zoek mensen om mee te gaan rijden in het weekend of doordeweeks sávonds. Nu zit ik altijd alleen op industrieterrein in aanbouw in oostrum of in de bossen van Venray-Overloon-Peel circuit venray. Heb al eens een groepje gevolgd langs de militaire basis richting de mortel maar moest op een gegeven moment afhaken om te tanken, hoe kom ik in contact met andere rijders. Alleen is gevaarlijk rijden en minder leuk.

Groetjes

Ktm 520 SX omgebouwd naar weg
Hoelio
Contacteer:

In hoeverre is je fiets "omgebouwd naar weg"?
Je moet niet doen, je moet niet laten!
gassen

Niek,

ik rijd ook in omg. Venray.
Was jij dus die afgelopen zaterdag op die heuvels bij het station aan het klooien was :wink:
Ik was er heel even met de RD.

Misschien dat we eens een keer wat kunnen afspreken.
Ik rij echter maar af en toe , zeker in de lente t/m zomer omdat het dan veel te druk is in de omgeving en ik geen echte zomerrijder ben.

Misschien tot ziens

Btw, het is hier noord limburg :idea:
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
Niek43

Ja was ik waarschijnlijk bij het station in oostrum, achter cordstrap. Maar was erg nat daar de laatste keer en als je dan in een loaderspoor komt :cry: . Btw mijn motor is omgebouwd dat ik er legaal mee op de weg kan maar het is evengoed een vierbak met noppenbanden. Lijkt me erg leuk om een keer met anderen uit de omgeving mee te gaan.

Groeten Niek :idea:
Paulus de crosskabouter

Dat groepje dat waren wij waarschijnlijk. Kan me het nog herinneren. Wij starten in Handel en rijden tegenwoordig zaterdags 's avonds met de groep. Doordeweeks gaan we vaak met zn 2e-en of 3-en rijden of we gaan springen op een berg in Gemert. Als je n keer mee wilt laat je maar wat weten.
Ride it like you stole it!
Plaats reactie