Op 2de paasdag is het weeral tijd voor de jaarlijkse paasrit, de 23ste al!!
Een roadbookrit van een dikke 170 km. Met een kleine special bij de start. Vertrek is aan het rallycrosscircuit ( GLOSSO ) in Arendonk
Er zijn nog enkele plaatsen vrij.
Vanaf nu enkel nog inschrijven na tel. contact. ( 014/426284) Voor NL 00-32-14-426284
Paasrit
Moderator: ghulst
Ik bedoel dat dit onze 23ste paasrit al is !! Dus al 23 jaar organiseerd grensland enduroclub op 2de paasdag een roadbookrit. Slechts éénmaal is dit niet kunnen doorgaan wegens wegen die afgesloten waren omwille van varkenspest, gekke koeien, of dioxinekippen of zoiets, toen hebben we de rit in mei laten doorgaan.800S schreef:2e paasdag is 24-3 !!
greetz
Op zich is dit voor de vast kern van de club al een hele prestatie om al 23 jaar zoiets te organiseren. ( mag ook is gezegd worden )
We zullen voor de eerste keer van de partij zijn.
We zijn ook geinteresseerd om ons in te schrijven in de club om zo toch wat meer ritten bij ons in de buurt te rijden.
Wat moett ik mij van de paasrit voorstellen.
Hard,zacht, veel verhard????
In welke regio wordt die verreden?
Mvg
Tim
We zijn ook geinteresseerd om ons in te schrijven in de club om zo toch wat meer ritten bij ons in de buurt te rijden.
Mvg
Tim
De paasrit is een rit die door iedereen kan gereden worden, met deze weersomstandigheden zal ze waarschijnlijk iets zwaarder zijn, maar zeker een vlotte en leuke rit. De rit zal een grote cirkel rond Turnhout maken, en is ongeveer toch 75 à 80 % onverhard.dejennes schreef:We zullen voor de eerste keer van de partij zijn.
Mvg
Tim
De reden van het laattijdig melden is gewoon omdat we niet willen dat er 800 man aan de start komt zoals bij onze collega's in Handel en Eersel.klomp schreef:jammer dat de rit niet eerder vermeld is.
Wij kunnen max. een 200 à 250 man aan, omdat het geen afgepijlde rit maar een rit op roadbook. Geen toerkes van 20 km maar 1 toer van 175 km.
Maar zoals eerder gezegd, de rit is aan zijn 23ste editie toe, dus de meeste endurorijders weten dat ze 2de paasdag moeten vrijhouden
Volgend jaar is 2de paasdag : 13 - 04 - 2009
Vandaag dus de Paasrit gereden.
Ondanks de winterse weervoorspellingen was het vandaag nog een redelijke dag om in te rijden.
Eerst was er een special, uitgezet met linten naast het rallycross parcours, boomstammen en enkele diepe putten waar je gemakkelijk naast kon rijden.
Hoewel er toch ene JVDB bij was die persé in het diepste gat moest duiken.
De rit was een mooie tour van 180 kilometers en mijn achterwiel heeft er 470 kilometers gedaan.
Ondanks het vele water was het nog goed berijdbaar, hier en daar wel een plaske water (grijnz grijnz)
Weinig asfalt, maar goe veel zandpaden.
Profiziat aan de mannen die deze rit hebben uitgetekend.
Ondanks de winterse weervoorspellingen was het vandaag nog een redelijke dag om in te rijden.
Eerst was er een special, uitgezet met linten naast het rallycross parcours, boomstammen en enkele diepe putten waar je gemakkelijk naast kon rijden.
Hoewel er toch ene JVDB bij was die persé in het diepste gat moest duiken.
De rit was een mooie tour van 180 kilometers en mijn achterwiel heeft er 470 kilometers gedaan.
Ondanks het vele water was het nog goed berijdbaar, hier en daar wel een plaske water (grijnz grijnz)
Weinig asfalt, maar goe veel zandpaden.
Profiziat aan de mannen die deze rit hebben uitgetekend.