DR BIG Meeting 23 Maart 2008.
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
Ziet er leuk uit, jammer dat het daar zo klein is..
komen daargeen mensen door de weeks? en de schippers, liggen die nog direkt aan de kuil?
Heb drie maanden naast zij gelegen daar, s'avonds mooi gezicht als de ovens af vlammen
komen daargeen mensen door de weeks? en de schippers, liggen die nog direkt aan de kuil?
Heb drie maanden naast zij gelegen daar, s'avonds mooi gezicht als de ovens af vlammen
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
- cb20051973
jongens winterbanden eronder komt waarschijnlijk sneeuw
groeten suzfan
groeten suzfan
@ zappa, was waarschijnlijk te slecht weer voorspelt voor de zondagrijders in ijmuiden.
En ik heb niet zo veel ruimte nodig om m`n skills te oefenen, snelheid komt op tweede plan.
tja, als het weer zondag zo bar wordt als men belooft, rij ik liever naast de weg als erop. maar zo ver is het nog niet
En ik heb niet zo veel ruimte nodig om m`n skills te oefenen, snelheid komt op tweede plan.
tja, als het weer zondag zo bar wordt als men belooft, rij ik liever naast de weg als erop. maar zo ver is het nog niet
Hallo biggers,
Zijn we er nog, zondag wordt echt sneeuw voorspelt met een graadje of wat vorst. Hoogstwaarschijnlijk ook nog veel wind. Denk dat ik mijn electrische handjes ga monteren. Het ziet er naar uit dat mijn been tegen die tijd ver genoeg gerepareerd is om te rijden, wel op 't gemakie, das zeker ik heb geen zin om weer in het ziekenhuis te belanden. 2e paasdag heb ik ook nog een ritje bem benieuwd hoe mijn donorblok het houd, transplantatie vandaag afgerond, morgen proefrijden.
greetz Futurist.
PS zal wel mooie fototjes op leveren denk ik.
Zijn we er nog, zondag wordt echt sneeuw voorspelt met een graadje of wat vorst. Hoogstwaarschijnlijk ook nog veel wind. Denk dat ik mijn electrische handjes ga monteren. Het ziet er naar uit dat mijn been tegen die tijd ver genoeg gerepareerd is om te rijden, wel op 't gemakie, das zeker ik heb geen zin om weer in het ziekenhuis te belanden. 2e paasdag heb ik ook nog een ritje bem benieuwd hoe mijn donorblok het houd, transplantatie vandaag afgerond, morgen proefrijden.
greetz Futurist.
PS zal wel mooie fototjes op leveren denk ik.
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
-
Ach ja, het weer
Zal wel weer mee vallen en zo niet, mooie foto's en stoere verhalen
Zal wel weer mee vallen en zo niet, mooie foto's en stoere verhalen
- cb20051973
ik heb er steed meer zin in
Mischien wat '' warme'' koffie meenemen
en plastic bekertjes
als jullie dan de snert serveren komt alles in orde
groetjes suzfan
Mischien wat '' warme'' koffie meenemen
en plastic bekertjes
als jullie dan de snert serveren komt alles in orde
groetjes suzfan
-
hoeveel mensen zijn er? ........ i.v.m. snert
- cb20051973
weet ik niet maar ik kom in ieder geval
15 man staan er aangemeld in de beginpost.
Suzuki DR 750SK Big '89
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
'.... ik denk dat ik zaterdag voor het geval dát toch maar ff wat ga halen bij safe zoetermeer..... zien jullie dan wel
op dit moment ben ik wederom m'n fiets uit elkaar te halen ivm wat lekke benzineslangetjes.
HOUD HET DAN G**VERD***E NOOIT OP!!!
Doordat m'n DR het nu doet en de brandstofpomp het doet staat er ineens druk op die slangetjes en dan krijgie dat hé.
'k kom er ook liever nu achter dan zondag ochtend
op dit moment ben ik wederom m'n fiets uit elkaar te halen ivm wat lekke benzineslangetjes.
HOUD HET DAN G**VERD***E NOOIT OP!!!
Doordat m'n DR het nu doet en de brandstofpomp het doet staat er ineens druk op die slangetjes en dan krijgie dat hé.
'k kom er ook liever nu achter dan zondag ochtend
-
Bleusman licht ziek op bed en komt waarschijlijk niet..
We eindigen bij een snackbar, droog en warm vet.. alleen de pauze plek is niet overdekt
neerslag valt idd wel mee..
neem wel een set droge handschoenen mee en een paar droge sokken en 2 platic tasjes voor warme, droge voeten op de terug weg
@ CamoKat, heb mischien nog wel een camojas met regen en winter voering voor je [ NL leger]
Ooit ging een rit van de antrapper niet door van wege mooi weer.. teveel stof
Ooit naar de internationale BIG rit gereden, 3 1/5 lang gigantische stort bui door en toen net te laat voor de rit
Maar ik ga de rit nu rijden
We eindigen bij een snackbar, droog en warm vet.. alleen de pauze plek is niet overdekt
neerslag valt idd wel mee..
neem wel een set droge handschoenen mee en een paar droge sokken en 2 platic tasjes voor warme, droge voeten op de terug weg
@ CamoKat, heb mischien nog wel een camojas met regen en winter voering voor je [ NL leger]
Ooit ging een rit van de antrapper niet door van wege mooi weer.. teveel stof
Ooit naar de internationale BIG rit gereden, 3 1/5 lang gigantische stort bui door en toen net te laat voor de rit
Maar ik ga de rit nu rijden
Zo, net even de noppenbanden eronder gezet en de motor even nagelopen.
De koppelingskabel hangt nu in de olie omdat die wat stroef gaat. Tijdens de rit een paar weken geleden kon ik na 2uur de koppeling bijna niet meer inknijpen door een verkrampte hand . Je moet heel vaak schakelen tijdens de rit
De koppelingskabel hangt nu in de olie omdat die wat stroef gaat. Tijdens de rit een paar weken geleden kon ik na 2uur de koppeling bijna niet meer inknijpen door een verkrampte hand . Je moet heel vaak schakelen tijdens de rit
mijn lijstje voor zondag ziet er zoiets uit;
handdoek,
handschoenen,
T-shirt(zweet),
sokken,
2flesjes drinken/camelback,
fruit/snicker/boterham,
mobieltje en geld
misschien wat te veel voor een ander, maar ik vertik het om nat anderhalf uur terug te rijden........
handdoek,
handschoenen,
T-shirt(zweet),
sokken,
2flesjes drinken/camelback,
fruit/snicker/boterham,
mobieltje en geld
misschien wat te veel voor een ander, maar ik vertik het om nat anderhalf uur terug te rijden........
-
@ Ridge, die koppeling van jou ging idd zwaar
@ 800S, je bent slim bezig, vergeet de tasjes niet, droge zoken in natte laarsen helpt niet, en als je hard door een plas gaat slaat het water onder de broek je laarsen in [ ben water dicht maar kom toch vaak met natte voeten thuis ]
verder natuurlijk;
reddingsdeken
buitenbanden en ook binnen
sateliettelefoon
fakkels
ehbodoos
reserve blok
kabbels
ketting
olie
benzine
monteur
tay raps
reserve BIG
mooie meid om je warm te houden
@ 800S, je bent slim bezig, vergeet de tasjes niet, droge zoken in natte laarsen helpt niet, en als je hard door een plas gaat slaat het water onder de broek je laarsen in [ ben water dicht maar kom toch vaak met natte voeten thuis ]
verder natuurlijk;
reddingsdeken
buitenbanden en ook binnen
sateliettelefoon
fakkels
ehbodoos
reserve blok
kabbels
ketting
olie
benzine
monteur
tay raps
reserve BIG
mooie meid om je warm te houden
Cool ...... welke maat? kostie?zappa.suzuki schreef:@ CamoKat, heb mischien nog wel een camojas met regen en winter voering voor je [ NL leger]
Ik ben namelijk nog uit de tijd dat legerjassen gewoon groen waren (camo kwam later) ... en ik ben nu .. eh .. wat groter dan toen en pas ze nie meer
.... als het goed is gaat dát wel lukkenzappa.suzuki schreef:....voor warme, droge voeten op de terug weg
Maar 'k zet zo wel ff m'n laarzen ff flink int vet.
-
had niks gekost maar net gekeken en weg gegooit bij de laaste verhuizing, jas kost niks bij de dump maar die voeringen
- de antrapper
Heren,
Ik ga zondag niet met jullie mee, het is fris erg fris , maar bovenal kans op gladheid. Ik vindt het het risico niet waard, om in de sneeuw of op een aangevroren stukje weg op m,n bek te gaan.
Ik wens jullie een hele fijne dag , en misschien een andere keer.
Hans D
Big Bigger Tiger en weer Big
- cb20051973
hans kom je ook niet even kijken
ik kom zelf ook uit apeldoorn
zeg zappa heb je een truck met reserve onderdelen van dakar geregeld hun hebben het niet gebruikt !!
groetjes suzfan
ik kom zelf ook uit apeldoorn
zeg zappa heb je een truck met reserve onderdelen van dakar geregeld hun hebben het niet gebruikt !!
groetjes suzfan
Idd hans, kom je zowiezo niet even langs? Altijd gezellig zoveel bigs bij elkaar. Mocht het weer meevallen dan kan je dan altijd nog beslissen of je mee rijdt.de antrapper schreef:
Heren,
Ik ga zondag niet met jullie mee, het is fris erg fris , maar bovenal kans op gladheid. Ik vindt het het risico niet waard, om in de sneeuw of op een aangevroren stukje weg op m,n bek te gaan.
Ik wens jullie een hele fijne dag , en misschien een andere keer.
Hans D
Suzuki DR 750SK Big '89
-
de snert is ingekocht .... laat me er niet mee zitten :D
Nou ik kom speciaaaal voor de snert. De operatie aan mijn bovenbeen (14 dagen geleden) is mooi ver genoeg genezen. Ik zal er zijn, de kabeltjes voor mijn electrische handen is aangesloten en het donorblok heeft al gelopen. Kan bijna niet wachten.
Greetz en tot zondag
Futurist
Greetz en tot zondag
Futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
mocht het naar mijn inziens ook te slecht ( lees ijzel) zijn laat ik dat zondagmorgen wel weten, maar vooralsnog ben ik gewoon van de partij
kunnen we even kijken/horen/voelen/proeven hoe verse sneeuw kraakt daar bij uchelen..... en natuurlijk de snert enig idee hoe we die opwarmen??
kunnen we even kijken/horen/voelen/proeven hoe verse sneeuw kraakt daar bij uchelen..... en natuurlijk de snert enig idee hoe we die opwarmen??
-
Zo, Shiny is net wat kilo's en DB's kwijt geraakt, orginele dubbele open gewerkte dempers er af gesloopt en Laser pro duro sport gemonteerd..
Maakt nog geneens erg veel herrie, is zelfs wat stiller dan de oude open dempers maar wel weer wat meer herrie dan de legale versie
Let op, rit begint nu om 11 uur verzamelen om 10 uur..
Dit in verband met de vorst..
Verwacht dat rond die tijd de ergste eventueele ijzel weg zal zijn, max temp. word 7 graden, ook onverhard zal het dan waarschijlijk goed te doen zijn.. de grond is nog redelijk warm nu en er is geen vorst voor zondag..
Meeste naar de rit KM's zullen over de snelweg zijn, verwacht daar geen gladheid.. maar vooral op noppen rustig in de bochten en de remmen..
Ook tijdens de rit rustig aan op de weg, vooral op schaduw plekken..
@ Hans, hoop dat je wel naar de start komt, wist dat je door omstandigheden de rit zelf niet zou rijden..
Groeten Zappa [ heeft zin in snert ]
Maakt nog geneens erg veel herrie, is zelfs wat stiller dan de oude open dempers maar wel weer wat meer herrie dan de legale versie
Let op, rit begint nu om 11 uur verzamelen om 10 uur..
Dit in verband met de vorst..
Verwacht dat rond die tijd de ergste eventueele ijzel weg zal zijn, max temp. word 7 graden, ook onverhard zal het dan waarschijlijk goed te doen zijn.. de grond is nog redelijk warm nu en er is geen vorst voor zondag..
Meeste naar de rit KM's zullen over de snelweg zijn, verwacht daar geen gladheid.. maar vooral op noppen rustig in de bochten en de remmen..
Ook tijdens de rit rustig aan op de weg, vooral op schaduw plekken..
@ Hans, hoop dat je wel naar de start komt, wist dat je door omstandigheden de rit zelf niet zou rijden..
Groeten Zappa [ heeft zin in snert ]
Laatst gewijzigd door zappa.suzuki op za mar 22, 2008 18:48, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Nog een tip, schrijf maar vast de meeting plek op [ als je het nog niet gedaan hebt]
Forum wil wel eens down zijn in het weekend ivm kater
Forum wil wel eens down zijn in het weekend ivm kater
Laatst gewijzigd door zappa.suzuki op vr mar 21, 2008 22:42, 1 keer totaal gewijzigd.