de wijk as zondag
Moderator: ghulst
wat denken jullie gaat de Wijk door zondag? Zou het daar een beetje te rijden zijn. Hier (randstad) is het een waterballet!
Laatst gewijzigd door divaha op do mar 13, 2008 18:12, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik weet het ook niet De site is bijgewerkt tot 20-02-2008? Zijn niet echt gul met informatie.divaha schreef:wat denken jullie gaat de Wijk door zondag? Zou het daar een beetje te rijden zijn. Hier (randstad) is het een waterballet!
- allardcr250
Gaat vast wel door heb nog niet meegemaakt dat hij is afgelast.
Verder heb ik al een gedeelte van de route gezien waar al paaltjes stonden. Verder is de route tevergelijken met Ruinen
Lekker raggen dus
Verder heb ik al een gedeelte van de route gezien waar al paaltjes stonden. Verder is de route tevergelijken met Ruinen
Lekker raggen dus
cr250
Lekker veel prikkeldraad.allardcr250 schreef:Gaat vast wel door heb nog niet meegemaakt dat hij is afgelast.
Lekker raggen dus
-
Als het echt zo nat gaat worden als ze net op het Journaal vertelden dan denk ik dat ik deze maar een keer oversla. Vorgge week was me al veel te nat en aankomende zondag zal er volgens de voorspellingen zelfs twee keer zoveel regen gaan vallen.
En prikkeldraad heb ik al ervaring mee. Ik heb een mooi litteken op mijn nek zitten. Precies over mijn slagader. Sindsdien ben ik altijd HEEL erg voorzichtig bij prikkeldraad.
En prikkeldraad heb ik al ervaring mee. Ik heb een mooi litteken op mijn nek zitten. Precies over mijn slagader. Sindsdien ben ik altijd HEEL erg voorzichtig bij prikkeldraad.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
ik sla deze over heb ik net besloten.
Aangezien ik er een best eind voor moet rijden.
Dit word namelijk veel te erg met de regen, ik heb geen hekel aan modder en slechte ondergrond, maar als het blijft regenen dan heb ik er niet echt veel lol aan.
Aangezien ik er een best eind voor moet rijden.
Dit word namelijk veel te erg met de regen, ik heb geen hekel aan modder en slechte ondergrond, maar als het blijft regenen dan heb ik er niet echt veel lol aan.
CRF450X '08
-
Naar buiten kijkend: Ik ben blij dat ik niet gegaan ben
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
4 weekeinden achter elkaar modderhappen is voor mij ook teveel van het goede..
-
Ik heb het ook af laten weten. K.Tweer.
Same here
Wel jammer voor de organisatie,Ik was vanmorgen nog vol goede moed maar een blik op buienradar was genoeg om thuis te blijven.
Waar ik nu misschien wel een heel klein beetje spijt van heb.
Maar om in drie ritjes een kettingset en remblokken te verslijten en weer de hele motor uit elkaar te halen om m weer schoon te krijgen vond ik t niet waard.
Volgende week maar weer kijken dan
Wel jammer voor de organisatie,Ik was vanmorgen nog vol goede moed maar een blik op buienradar was genoeg om thuis te blijven.
Waar ik nu misschien wel een heel klein beetje spijt van heb.
Maar om in drie ritjes een kettingset en remblokken te verslijten en weer de hele motor uit elkaar te halen om m weer schoon te krijgen vond ik t niet waard.
Volgende week maar weer kijken dan
Husky 450 injezzione
Blaffende husky's bijten toch!!
Blaffende husky's bijten toch!!
Jammer dat zovelen zich afgemeld hebben.
Het was een mooi ritje, en (van boven) vrijwel droog.
Wel technisch lastig, met veel bossages en spekgladde (schouw)paden.
Ook niet zo druk trouwens... elk nadeel heb ze voordeel of zo iets.
Kortom; helemaal toppie
over twee weekjes mogen we weer.
mvg,
Arne
Het was een mooi ritje, en (van boven) vrijwel droog.
Wel technisch lastig, met veel bossages en spekgladde (schouw)paden.
Ook niet zo druk trouwens... elk nadeel heb ze voordeel of zo iets.
Kortom; helemaal toppie
over twee weekjes mogen we weer.
mvg,
Arne
meer schik op een oud brik
Fijne rit ;
1e rondje goed te doen , op het 2e rondje een paar aardige blubber putten tegengekomen .
Ook de stukken in het bos ( op het laatste stuk ) waren veel zwaarder .
Goede organisatie : Gebben en M.C. de Antrappers : Bedankt en tot volgend jaar
1e rondje goed te doen , op het 2e rondje een paar aardige blubber putten tegengekomen .
Ook de stukken in het bos ( op het laatste stuk ) waren veel zwaarder .
Goede organisatie : Gebben en M.C. de Antrappers : Bedankt en tot volgend jaar