Wat zijn zoal de mogelijkheden om wat aan trial te doen regio antwerpen-limburg-vlaams brabant. Tot nu toe ben ik trialclub leuven tegen gekomen (redelijk in de buurt)...
Ik ken al enkele mooie plekjes van het enduro-en.
Is het de moeite om zo een machine te kopen, of zit je constant op dezelfde plaatjes te klooien?
grtz,
pHreaC
ps: moest iemand nog een trial te koop hebben staan, pb maar, heb misschien wel interesse.
Trial regio antwerpen-limburg-vlaams brabant
Moderator: ghulst
doe er zelf niet aan maar in genk kun je toch ook trailen is daar niet ook een club?
staatscrossbeheer gaat als een speer
Er is een trialclub in Breda. Da's van hier (Ekeren) een half uurtje rijden & dus goed te doen. Ze doen daar ook een aan clubwedstrijden en da's ook wel leuk om te doen. Jammer dat er zoveel hollanders zitten
Verder heb ik hier vlakbij een privé terrein van de NMBS waar er hopen treinbils liggen en meer van dat leuks om op te oefenen. Ik ben er afgelopen zondag een uurtje gaan rijden en ben er niemand tegengekomen. Het is dus de vraag of het daar (oogluikend) wordt toegestaan als ik er een NMBS-man/vrouw tegen kom.
Daarnaast is het net één van de voordelen van een trial dat je echt niet veel plaats nodig hebt om je goed te amuseren. Mits wat creativiteit kan je je snel een paar uur amuseren op een klein terreintje.
Mocht je er eentje aanschaffen wil ik altijd wel eens afspreken, want trialrijders in de regio Antwerpen zijn inderdaad niet dik gezaaid.
Suc6
Stijn
Verder heb ik hier vlakbij een privé terrein van de NMBS waar er hopen treinbils liggen en meer van dat leuks om op te oefenen. Ik ben er afgelopen zondag een uurtje gaan rijden en ben er niemand tegengekomen. Het is dus de vraag of het daar (oogluikend) wordt toegestaan als ik er een NMBS-man/vrouw tegen kom.
Daarnaast is het net één van de voordelen van een trial dat je echt niet veel plaats nodig hebt om je goed te amuseren. Mits wat creativiteit kan je je snel een paar uur amuseren op een klein terreintje.
Mocht je er eentje aanschaffen wil ik altijd wel eens afspreken, want trialrijders in de regio Antwerpen zijn inderdaad niet dik gezaaid.
Suc6
Stijn
Montesa Cota 315R