Eindelijk !!!
Moderator: ghulst
@ Klaas : Heb je daar een visum nodig, en zo ja, heb jij dan een doorlopende versie voor als je bij ons in de plassen komt spelen
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
-
Mooi ding Sjokske! Hoop dat je er veel plezier mee zult hebben maar mocht dat niet het geval zijn dan moet je maar denken dat 80% de man is en slechts 20% de machine!
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
De snelste lukt al lang niet meer (al niet binnen ons clubke - veel te veel van die ex-inters erbij - laat staan wereldwijd ), dus dan maar op deze manier.
Ik hou het er maar op dat het de leeftijd (efkes zielig doen, en vooral die @#$&^%*-gezondheid) is, nog een paar jaar en ik krijg er ouwelullendagen bij van de baas.
Ik hou het er maar op dat het de leeftijd (efkes zielig doen, en vooral die @#$&^%*-gezondheid) is, nog een paar jaar en ik krijg er ouwelullendagen bij van de baas.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
-
- Contacteer:
De snelste hoeft niet, maar zolang je niet als een vlag aan het stuur hangt...... En bekers zijn er ook niet te winnen op die zaterdagmiddagclubmeetings (zie Dikke van Dale) . Prachtig zo'n lichtblauwe rakker. Lichtblauw....lichtgroen.....dat zijn toch wel de kleuren 't hem doen.
Minder dB's, meer paden open. www.codegroen.com