Vrouwen en motoren...

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Noppy

:toost:
Klx300R

het zou je dagje maar zijn...
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
speedphreax

Tsja... Broodje aap als je het mij vraagt. Bij Mythbusters hebben ze ook eens geprobeerd om iemand van het toilet te blazen maar dat lukte niet
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Noppy

speedphreax schreef:Tsja... Broodje aap als je het mij vraagt. Bij Mythbusters hebben ze ook eens geprobeerd om iemand van het toilet te blazen maar dat lukte niet
Je weet niet waar hij zijn motorblok mee schoonmaakte: benzine of zelfs wasmbenzine. Blijft benzine eigenlijk drijven op water?
zappa.suzuki

Yip, water zakt naar beneden in je tank..
Als de vrouw nog wat andere schoonmaak middelen in de pot had gegooit zou het eerder kunnen ontbranden..
Maar de film peuk in een plas benzine doet niks behalve sss en uit, bezinen dampen daarentegen doen BOEM!
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
klomp

speedphreax schreef:Tsja... Broodje aap als je het mij vraagt. Bij Mythbusters hebben ze ook eens geprobeerd om iemand van het toilet te blazen maar dat lukte niet
het IS een broodje aap verhaal!
Ik heb dit al vaker gehoord :x Ook in andere uitvoeringen
Bovendien; welke vrouw gooit nou benzine in de plee? Klinkt niet logisch, is ook niet logisch, maar anders komt het lulverhaal niet uit... :wink:
Noppy

klomp schreef:
het IS een broodje aap verhaal!
Ik heb dit al vaker gehoord :x Ook in andere uitvoeringen
Je hebt gelijk! Maar 't blijft leuk :lol:

http://www.snopes.com/embarrass/accident/toilet.asp
Plaats reactie