XR spoel wikkelen?

Moderators: ghulst, Zot

richor

Hallo,

Ik heb zelf een Honda XR600R en na blij 2 weken ermee rondgetuft te hebben deed hij naar een poetsbeurt niets meer.

Na veel zoeken en veel kicken kwam ik erachter dat mijn ontsteking stuk was. Ik ben zelf een student op de Technische Hogeschool Zuyd studeer voor ingenieur elektro techniek.

Ik heb mijn eigen excitatiespoel gewikkeld en dat werkte prima dus ik bedacht me dat hier meerdere mensen mee geholpen kunnen worden, dus ik heb een automatisch spoelapparaat ontwikkeld waardoor ik dus onstekingen van nieuwe exitatie spoel kan voorzien voor 75 euro!!

Voor 75 euro wind ik uw excitatie spoel op tot 310 ohm (meer als standaard). Hij word daarna helemaal afgestreken met het juiste isolatie materiaal

Ik repareer dus uw originele ontsteking + hij zal beter starten door de intensievere vonk,. ook heb ik de mogelijkheid om de vonk te testen.

Als men een spoel juist wikkeld met de juiste spanning en voorzorgmaatregelen dan kan deze beter zijn dan een origineel machinaal gewikkelde spoel.

Ik woon zelf in maastricht dus er is altijd een mogelijkheid om met de post de ontstekingen te zenden.

Dus voor 75 euro !!! uw ontsteking als NIEUW,. en BETER !!!

groetjes
Richard

p.s reageren aub op mijn mail
Plaats reactie