ipv nu aan m'n DR te sleutelen zit ik hier thuis achter m'n computer.
Afspraak voor vanaaf is "wegens omstandigheden" verplaatst naar volgende week.................
... het is dat ik weet dat die gasten én goed én betaalbaar zijn

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Ut ligt an mij nie an Iwan. Ik heb het zelf te druk met andere dingen.zappa.suzuki schreef:heeft die luie Iwan nou nog niet je Dr 750 onder handen genomen?
Hey Zappa,zappa.suzuki schreef:heeft die luie Iwan nou nog niet je Dr 750 onder handen genomen?
Rijd ie nog? kom dan maar eens deze kant op.. stel ik je balasasketting en kleppen en leg je uit hoe je thuis je olie+filter moet vervangen![]()
kan ook die kant op komen maar dan moet je wel een stukje voorijden
He Iwan,spgoesdakar schreef:Hey Zappa,zappa.suzuki schreef:heeft die luie Iwan nou nog niet je Dr 750 onder handen genomen?
Rijd ie nog? kom dan maar eens deze kant op.. stel ik je balasasketting en kleppen en leg je uit hoe je thuis je olie+filter moet vervangen![]()
en bedankt he!!![]()
Zo precies is het inderdaad niet, maar ik neem aan dat een ervaren monteur die dagelijks motoren op z'n bank heeft wel weet wat ie moet veranderen bij bepaalde uitkomsten.Shifty-PK schreef:Ik hoopte eigenlijk dat een dynobank precies kon vertellen welke stationair sproeier en hoofdsproeier het ideaalst is; maar zo precies is het niet? Gewoon trial en error?
De balansasketting is t niet die heb ik gisteravond al gesjekt.zappa.suzuki schreef:He Iwan,spgoesdakar schreef:Hey Zappa,zappa.suzuki schreef:heeft die luie Iwan nou nog niet je Dr 750 onder handen genomen?
en bedankt he!!![]()
Ben best een goeie gast![]()
![]()
Hoop je balansas ketting los![]()
@ Josja, idd een tikje trail en... maar een ervaren monteur kan je wel vertellen waar je het zoeken moet..
Gek dat zo'n klein verschil in sproeier zo'n groot verschil maakt in het goed lopen. Toch?CamoKat schreef: D'r zat 120 in (wat standaart zou moeten zijn) en dat is nu 118 geworden.
De naalden stonden op middelste stand, nu 1 tikkie hoger.
Wat ie aan de stelschroeven aan het draaien was hield ie voor geheim van de smit.
Naalden en carbrevisiezooi had ik een tijd terug al vernieuwd.
De prijs die ik er voor kwijt was is niet representatief ... vriendenprijsje, 'k moet nog een deur voor 'm regelen![]()