4-takt 250 cc watergekoelde crosser USD voor weinug

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Noppy

:toost:
mmrizio

Best een grappig fietsje. Toch durf ik het niet aan. Even afgezien van alle onderdelen ellende zijn de verhalen van die mini crossers ook lang niet allemaal even positief. Ook hier zie ik weer een paar details waarvan ik het gevoel krijg dat ze niet eens de moeite hebben genomen om een echte crosser te kopen, maar 'm van een plaatje hebben nagebouwd. En verkopen per container.

Toch gaat de wereld er heel anders uitzien als de Chinezen (en andere lage lonen landen) net even wat beter nadenken over wat ze in elkaar zetten. Met net een paar tientjes extra kunnen zij wat bruikbaars maken.

En vervolgens moeten ze daar ook op arbeidsomstandigheden en milieu gaan letten.... en betalen we hier bijna hetzelfde als voor de gevestigde merken. Ach, laat ook maar.
Maurice

I'm not paranoid... Everybody *is* following me!
Noppy

Ik denk dat je gelijk hebt.

Ook de Japanse auto's werden 30 jaar geleden (Datsun en zo) met veel wantrouwen bekeken.

Moet je kijken hoe ver ze nu zijn!
:toost:
Sjokske

mmrizio schreef:En vervolgens moeten ze daar ook op arbeidsomstandigheden en milieu gaan letten.... en betalen we hier bijna hetzelfde als voor de gevestigde merken. Ach, laat ook maar.
Klopt, maar dat duurt nog wel even eer het zover is dus kunnen we ondertussen nog wel een tijdje genieten van de bijbehorende prijzen.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Plaats reactie