Tips voor Bilstain iemand?
Moderator: ghulst
Wij zijn van plan om met 4 man aankomende zondag de 17e naar Bilstain te gaan. Is inmiddels bijna 20 jaar geleden dat ik er voor het laatst ben geweest (Ik wordt oud )Nog wat tips Ik heb welliswaar de website ontdekt maar ben niet erg sterk in de franse taal. Ons plan is om vanaf een uur of 9 aan te komen. Kun je dan al terecht? Er schijnt ook een crosscircuit bij te zijn, is dat op zondag ook open? Tot hoe laat mag je rijden?Graag jullie info.
www.redski-offroad.nl
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
-
Ga je toevallig met wat mannen van WPM, zij hebben ook het plan om zondag te gaan.
9 uur kun je binnen, maar meestal is de cafe pas om 10 uur open. Crossbaan is op zondag niet open. Rijden kun je in theorie tot donker, maar dat gebeurt niet. Of je rijd er zoals het hoort en dan ben je tegen die tijd allang panklaar. of je rijd wat over de makkelijke paden en dan heb je 't voor die tijd ook wel gezien.Redski schreef:Wij zijn van plan om met 4 man aankomende zondag de 17e naar Bilstain te gaan. Is inmiddels bijna 20 jaar geleden dat ik er voor het laatst ben geweest (Ik wordt oud )Nog wat tips Ik heb welliswaar de website ontdekt maar ben niet erg sterk in de franse taal. Ons plan is om vanaf een uur of 9 aan te komen. Kun je dan al terecht? Er schijnt ook een crosscircuit bij te zijn, is dat op zondag ook open? Tot hoe laat mag je rijden?Graag jullie info.
Als mijn schouder nog wat beter wordt ben ik er ook...
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
Nee, maar hoe meer zielen hoe meer vreugd. Als Mark Wassink en consorten erbij zijn kan ik wellicht nog wat opsteken.Ga je toevallig met wat mannen van WPM, zij hebben ook het plan om zondag te gaan
Even oefenen voor ons tripje met Henk Steman in April.
www.redski-offroad.nl
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
Hee Pruus dat klinkt al hoopvol Het gaat dus goed met je?pruus schreef:Als mijn schouder nog wat beter wordt ben ik er ook...
Ik heb zondag 24 feb staan, om naar Bilstain te komen. Afhankelijk van het weer. Borculo is afgelast dus dat weekend wilde ik wat serieus klimwerk gaan verrichten.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Wah.. Gaan jullie weer naar Polen ??Redski schreef:Nee, maar hoe meer zielen hoe meer vreugd. Als Mark Wassink en consorten erbij zijn kan ik wellicht nog wat opsteken.Ga je toevallig met wat mannen van WPM, zij hebben ook het plan om zondag te gaan
-
Mark is er niet bij,ging vandaag onder het mes. Dat wordt pas mei,juni voordat hij rijdt. Rik Broer is er.Redski schreef:Nee, maar hoe meer zielen hoe meer vreugd. Als Mark Wassink en consorten erbij zijn kan ik wellicht nog wat opsteken.Ga je toevallig met wat mannen van WPM, zij hebben ook het plan om zondag te gaan
@ Huskie
schouder is toch al niet meer nieuw...
Gewoon testen wat kan, forceeren wil ik niet; maar thuis zitten is ook niet makkelijk
Als jij gaat ga ik ook, maar waarom laten afhangen van 't weer? Dat kan; net als mijn botten; altijd beter.
schouder is toch al niet meer nieuw...
Gewoon testen wat kan, forceeren wil ik niet; maar thuis zitten is ook niet makkelijk
Als jij gaat ga ik ook, maar waarom laten afhangen van 't weer? Dat kan; net als mijn botten; altijd beter.
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
Wij ook weerfolie schreef:Redski schreef:Wah.. Gaan jullie weer naar Polen ??Even oefenen voor ons tripje met Henk Steman in April.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
-
Ik weet het nog niet. Stinkt daar zo.
Dat klopt precies.Sjokske schreef:Volgens mij heeft ene Henk S. al ene Houten K. aangemeld bij Atrappa
Dit stond nog in een mailtje dat ik laatst van Henk kreeg :
groetjes henk ps ik zal alvast bij atrappa zeggen dat houten klaas er ook weer aan komt.
-
Maar dansen die gast.
Ik heb er wel weer zin in. Maar 2 avonden stappen dat red ik niet weer.
Ik heb er wel weer zin in. Maar 2 avonden stappen dat red ik niet weer.
Ik ben zelf nooit in Polen geweest, althans niet om te rijden, maar ik kom Polen steeds meer tegen op het forum.
is Polen dan zoveel mooier rijden dan bijv. de ardennen of N- Frankrijk?
is Polen dan zoveel mooier rijden dan bijv. de ardennen of N- Frankrijk?
In Polen is het gezelliger en zijn de hotels (had ik zelf heel eerlijk gezegd niet verwacht) stukken beter (althans het hotel van Monika , Ab en Henk).
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
En ze hebben er een goede masseuse , niet knap en jong maar wel goed en hardhandig
Super dag gehad gisteren. 's ochtends kwamen om 8.45 uur aan en was het nog akelig stil en koud . Nadat we een verkennend rondje hadden gemaakt in hard bevroren terrein hebben we een paar klimmetjes gedaan ter opwarming. Direkt de eerste niet boven gekomen en behoorlijk aan het schutteren om naar beneden te komen. Gevolg: Zweet op de rug en meteen op temparatuur.
Al met tot bijna 4 uur gereden en enorm plezier gehad. De E van de 300exc-e wil ik nu al nooit meer missen.
Al met tot bijna 4 uur gereden en enorm plezier gehad. De E van de 300exc-e wil ik nu al nooit meer missen.
www.redski-offroad.nl
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
Sjokske zei het al: Je moet keuzes makenadje schreef:En ze hebben er een goede masseuse , niet knap en jong maar wel goed en hardhandig