Eindelijk gevonden, de nieuwe 530 enduro van TM (maar dan wel bij mij in de tuin )
Voelt toch weer een beetje als opnieuw pappie worden
Let the (verbouwings)games begin.
Eindelijk !!!
Moderator: ghulst
profietsgejat! Gelukkig lijkt de "baby" niet op de "vader"!
[/code][/b]
[/code][/b]
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
Gefeliciteerd!
Toch wel een mooi ding...
Toch wel een mooi ding...
van harte waar is de (ouwe gebleven) weggegeven of valt het mee
M'n ouwe lief ingeruild bij van de Vegt (en nee, inruilen valt nooit mee , maar nog net binnen de limiet van het maximum budget gebleven).
Gelukkig wel met alle gewenste opties voor elkaar gekregen (Marzocchi 50 mm. voor + gefreesde kroonplaten met stuurtrillingsdempers, Ohlins achter, extra filters, en tot volle verbazing een nieuw model tellerunit, die bij de eerste 2008-modellen nog bestond uit de ouderwetse nooit werkende fietsteller).
En nu de rest van m'n eigen opties er nog op zetten (neopreen voorvorkhoezen, LED-achterlichtunit, handkappen, Stealth achtertandwiel, blauw aluminium tankdoppie, home-made GPS-spulleke, radiateurbraces, carterplaat etc., etc.).
Sorry Henk, het wordt dus toch niet de 2009 Husa'erg.
Gelukkig wel met alle gewenste opties voor elkaar gekregen (Marzocchi 50 mm. voor + gefreesde kroonplaten met stuurtrillingsdempers, Ohlins achter, extra filters, en tot volle verbazing een nieuw model tellerunit, die bij de eerste 2008-modellen nog bestond uit de ouderwetse nooit werkende fietsteller).
En nu de rest van m'n eigen opties er nog op zetten (neopreen voorvorkhoezen, LED-achterlichtunit, handkappen, Stealth achtertandwiel, blauw aluminium tankdoppie, home-made GPS-spulleke, radiateurbraces, carterplaat etc., etc.).
Sorry Henk, het wordt dus toch niet de 2009 Husa'erg.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Mooi ding en veel plezier ermee!
snotverdorie
wat een mooi exemplaar. ga jer er uberhaupt wel mee rijden
te mooi om vies te maken...
wat een mooi exemplaar. ga jer er uberhaupt wel mee rijden
te mooi om vies te maken...
eerst een paar dagen in de kamer als meubelstuk, denk ik.
Ik heb hem vanmiddag al live kunnen aanschouwen
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Gefeliciteerd! Erg mooie fiets! Wat moet dit verkoopadvies kosten?
Heb je nou zo'n BMW draaiknop aan je stuur om je display te bedienen?
Of is het de afdopping van een stukje schroefdraad voor je achteruitkijkspiegel?
Heel veel fun!
Noppy
Heb je nou zo'n BMW draaiknop aan je stuur om je display te bedienen?
Of is het de afdopping van een stukje schroefdraad voor je achteruitkijkspiegel?
Heel veel fun!
Noppy
Laatst gewijzigd door Noppy op zo feb 17, 2008 10:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Kolere, wat een mooie fiets. Gefeliciteerd!
Klein tankie valt nogal mee, is toch 9 liter.
Draaiknop op het stuur ziet er spectaculairder uit dan het is, is gewoon draai- i.p.v. schuifversie voor het licht.
Prijsstelling is ca. een kleine mille (een Italiaans woord waar ik dan weer wel een hekel aan heb ) meer dan de rechtstreekse concurrentie, maar dan is wel inclusief de vermelde opties (voorvork, achterschokbreker, balhoofdplaten) en standaard billet naven (met rechte spaken) en een HGS-demper (oftewel onderdelen die sommigen er na aankoop van een ander merk alsnog op zetten). Prijs valt zonder inruil nog wel over te babbelen, bovendien kun je hem af laten leveren volgens eigen wensen. Zo stond er ook eentje klaar met goudkleurige i.p.v. blauwe velgen, zwarte (cross)tank i.p.v. witte/transparante, ander stuur etc.
En dan nu het nadeel : redelijk exclusief, met alle gevolgen vandien als je er na een paar jaar van af wilt
Om Pruus tegemoet te komen : ik breng dat geld liever naar een dealer/importeur dan naar de plastisch chirurg
En sommige mensen betalen voor de liefde, ik krijg hier gewoon een harde richtingaanwijzer van (de live-versie van de liefde is allemaal al goed geregeld).
Als ze net zo betrouwbaar is als m'n vlezen meisje mag ze ook nog lang blijven (de vorige nooit problemen mee gehad, alleen slijtagedelen vervangen, dit in tegenstelling tot andere TM-forummers - ik zal geen namen noemen Rolando ).
Draaiknop op het stuur ziet er spectaculairder uit dan het is, is gewoon draai- i.p.v. schuifversie voor het licht.
Prijsstelling is ca. een kleine mille (een Italiaans woord waar ik dan weer wel een hekel aan heb ) meer dan de rechtstreekse concurrentie, maar dan is wel inclusief de vermelde opties (voorvork, achterschokbreker, balhoofdplaten) en standaard billet naven (met rechte spaken) en een HGS-demper (oftewel onderdelen die sommigen er na aankoop van een ander merk alsnog op zetten). Prijs valt zonder inruil nog wel over te babbelen, bovendien kun je hem af laten leveren volgens eigen wensen. Zo stond er ook eentje klaar met goudkleurige i.p.v. blauwe velgen, zwarte (cross)tank i.p.v. witte/transparante, ander stuur etc.
En dan nu het nadeel : redelijk exclusief, met alle gevolgen vandien als je er na een paar jaar van af wilt
Om Pruus tegemoet te komen : ik breng dat geld liever naar een dealer/importeur dan naar de plastisch chirurg
En sommige mensen betalen voor de liefde, ik krijg hier gewoon een harde richtingaanwijzer van (de live-versie van de liefde is allemaal al goed geregeld).
Als ze net zo betrouwbaar is als m'n vlezen meisje mag ze ook nog lang blijven (de vorige nooit problemen mee gehad, alleen slijtagedelen vervangen, dit in tegenstelling tot andere TM-forummers - ik zal geen namen noemen Rolando ).
Laatst gewijzigd door Sjokske op zo feb 17, 2008 15:09, 3 keer totaal gewijzigd.
Hmmmm, gaat wel, het baasje ook best wel
Maar vandaag eerst nog een KTM in elkaar zetten (heb beloofd dattie komend weekend weer kan rijden), en dan hopelijk a.s. zaterdag de ontmaagding.
Maar vandaag eerst nog een KTM in elkaar zetten (heb beloofd dattie komend weekend weer kan rijden), en dan hopelijk a.s. zaterdag de ontmaagding.
Tsja, maar ik heb inderdaad echte pech. Weet (nog) niet wat de oorzaak is. Als ie loopt is het een fijne motor!!!Sjokske schreef:.....Als ze net zo betrouwbaar is als m'n vlezen meisje mag ze ook nog lang blijven (de vorige nooit problemen mee gehad, alleen slijtagedelen vervangen, dit in tegenstelling tot andere TM-forummers - ik zal geen namen noemen Rolando ).
-
- Contacteer:
't is een mooi stukje gereedschap, kan niet anders zeggen. Zal wel meters maken niet dan
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
Heb je er ook op mogen zitten??adje schreef:Ik heb hem vanmiddag al live kunnen aanschouwen
-
- Contacteer:
Mooi ding!
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
-
Jack gefeliciteerd, een hele mooie. Heb je afgelopen zaterdag ermee gereden ? Hoe ging het ?
Afgelopen zaterdag opgehaald daar ergens in de buurt van Scandinavië (zelfs nog voorbij Nuns(p)leet )Houten Klaas schreef:Jack gefeliciteerd, een hele mooie. Heb je afgelopen zaterdag ermee gereden ? Hoe ging het ?
Was bijna drie dagen rijden
Kost wa, mar dan hedde ok iets!!Sjokske schreef:Afgelopen zaterdag opgehaald daar ergens in de buurt van Scandinavië (zelfs nog voorbij Nuns(p)leet )Houten Klaas schreef:Jack gefeliciteerd, een hele mooie. Heb je afgelopen zaterdag ermee gereden ? Hoe ging het ?
Was bijna drie dagen rijden