![Huilen of verdrietig/Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
![Lachen/Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
De baan was behoorlijk nat en erg zwaar naar mijn idee maar als ik adje in de rondte zag vliegen ligt het gewoon aan mijzelf
![Beschaamd/Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
niet zo veel gereden maar toch een leuke middag gehad,voor herhaling vatbaar
![Lachen/Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Moderator: ghulst
Helaas heb ik hier ervaring mee, belangrijk is om je spieren zo snel mogelijk te gaan trainen, aangezien de boel nu niet meer aan de kapstok hangt moeten je nekspieren je sleutelbeen en alles wat daar aan hangt "tillen". Je zal merken dat deze spieren de eerste tijd soms erg stijf worden maar dat verdwijnt na een tijdje (bij mij 6 maanden).pruus schreef:had nochthans ged8 om eerst naar olmen te komen en dan later in de middag te gaan zuipen op een hengstenzitting met wat maten...
helaas vandaag in bilstain tossy 3 opgelopen. schouder hangt flink af en aan slapen hoef ik voorlopig niet te denken...
iemand hier ervaring mee?
btw. allemaal veel plezier morgen en na afloop wel thuis!
Had gisterenavond geen zin meer om met foto's te gaan shoppenadje schreef:Je hebt goede reclame gemaakt voor HONDA![]()
Mee eens, zal dan de brommert wél meenemen.Jo VdB schreef: Jo VdB (die dan toch eerder een boon heeft voor Bilstain, Trans Ardennaise en consoorten... om samen een pint te pakken)
huskie schreef: 'Een mx-cicuit met hoogte verschilen harde ondergrond(omdat zand niet voor iedereen "lekker" rijdt)'
plaats nr 1 is wel duidelijk,honda park in olmen , 27 januari
9 ] KTM125sx (alleen een dagje te vroeg)adje schreef:Even opnoemen wie er allemaal waren namens het noppenforum :
1 ] Henk V met een vriend
2 ] Crossy
3 ] Rolando
4 ] Folie
5 ] Sjokske
5 ] Johan b
6 ] Ives
7 ] Adje
8 ] Jo VD B maar die is niet verder gekomen dan de ingang![]()
Toch al een betere opkomst dan een paar jaar geleden in Bilstain
Huskie was tot mijn eigen verbazing op een plaats met veel hoogteverschil, wat ik gezien heb zelfs teveel hoogteverschilfolie schreef:huskie schreef: 'Een mx-cicuit met hoogte verschilen harde ondergrond(omdat zand niet voor iedereen "lekker" rijdt)'
plaats nr 1 is wel duidelijk,honda park in olmen , 27 januari
Volgende keer is het misschien ook wel een keer leuk om wel naar een zandbaan te gaan. Als jij ons uit kunt leggen wat je daar dan mee bedoelt.
(ps. Waar was je eigenlijk ??)
Hier nog een ervaringsdeskundige (rontgenfoto's staan hier nog wel ergens). ik heb weinig last meer behalve dat hij regelmatig "knakt". Tijdens t rijden iig geen last, alleen als ik meer dan een uur staand een jas aanheb krijg ik last, heel vreemd. en uiteraard een mooie oorlogswond (omhoogstaand sleutelbeen)Wortel schreef:Helaas heb ik hier ervaring mee, belangrijk is om je spieren zo snel mogelijk te gaan trainen, aangezien de boel nu niet meer aan de kapstok hangt moeten je nekspieren je sleutelbeen en alles wat daar aan hangt "tillen". Je zal merken dat deze spieren de eerste tijd soms erg stijf worden maar dat verdwijnt na een tijdje (bij mij 6 maanden).pruus schreef:had nochthans ged8 om eerst naar olmen te komen en dan later in de middag te gaan zuipen op een hengstenzitting met wat maten...
helaas vandaag in bilstain tossy 3 opgelopen. schouder hangt flink af en aan slapen hoef ik voorlopig niet te denken...
iemand hier ervaring mee?
btw. allemaal veel plezier morgen en na afloop wel thuis!
Opereren doen ze hier in Nederland niet gauw en het schijnt dat de resultaten daarvan wisselend zijn. Nu na ongeveer 1,5 jaar kan ik er goed mee rijden (ik heb er geen last van), soms als ik lang rechtop stil moet zitten of als ik in een bepaalde houding slaap heb ik er nog wat last van. Er steekt ook een bot uit mijn schouder en dat is niet zo fraai.. maar goed het werkt nog...
S6 ermee, als je meer wilt weten stuur maar een PBtje