Hey allemaal, hier dan de beloofde foto's ik heb een selectie gemaakt van een aantal foto's die ik mooi vind
Antonio Cairoli, 2 voudig wereld kampioen MX2 world championship.
Jeffrey Herlings, een groot talent
Eric Leijtens, ook een groot talent!! en tevens een goede vriend
S72 ofwel Stefan Everts, the king
Harri Kullas, een weliswaar vrijwel onbekende rijder, maar een toekomstig super talent!! wait and see
laat maar horen wat jullie ervan vinden en waar er punten van verbetering inzitten ik sta open voor kritiek, zolang je die kan onderbouwen uiteraard
ben benieuwd naar jullie feedback/ kritiek
Groetjes J
eerste foto's van mij
Moderator: ghulst
-
ik mag graag een berg negatief commetaar geven, maar deze zijn wel erg mooi!
Knap werk!!!!!!!
Kom dit jaar maar naar de rit in Hapert! Daar was vorig jaar nl geen fotograaf te zien!
Knap werk!!!!!!!
Kom dit jaar maar naar de rit in Hapert! Daar was vorig jaar nl geen fotograaf te zien!
Hele mooie foto's!
Ik vind vooral die laatste uit een erg goede positie genomen.
Tevens zal ik de namen van deze talenten onthouden zodat ik later kan zeggen, heee die ken ik!
Ik denk dat je je vooral op je eigen positie moet blijven concentreren, want scherpe foto's etc maken jullie allemaal wel. Aparte foto's, uit andere hoeken etc zal je onderscheiden.
Tevens zal ik de namen van deze talenten onthouden zodat ik later kan zeggen, heee die ken ik!
Ik denk dat je je vooral op je eigen positie moet blijven concentreren, want scherpe foto's etc maken jullie allemaal wel. Aparte foto's, uit andere hoeken etc zal je onderscheiden.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Bij de 1ste foto is de compositie niet goed --> daar stoort de rechter onderkant.
Andere foto's vind ik erg goed, zowel qua compositie als qua scherptediepte.
Jo VdB
Andere foto's vind ik erg goed, zowel qua compositie als qua scherptediepte.
Jo VdB
Gewoon erg mooie foto's voor een leek op fotogebied.
Een echte kenner zal vast wel iets te mekkeren hebben.
Wat mij betreft vind ik het top foto's
Een echte kenner zal vast wel iets te mekkeren hebben.
Wat mij betreft vind ik het top foto's
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
-
Die is er wel uit te shoppen.Jo VdB schreef:Bij de 1ste foto is de compositie niet goed --> daar stoort de rechter onderkant.
Jo VdB
-
Prachtige foto's, helemaal top.
Misschien een idee om de plaats van motofotoservice tijdens de offroad ritten in te nemen?
Misschien een idee om de plaats van motofotoservice tijdens de offroad ritten in te nemen?
-
bedankt allemaal voor deze reacties !! en wie weet bezoek ik dit jaar wel wat offroad wedstrijden maar dan zal ik eerst me rijbewijs moeten halen me vader vindt het totaal niet erg me ergens heen te moeten brengen, maar zolang het maar MX is offroad is niet zijn ding.. in mei dit jaar wordt ik 18 en ga dan spoedcursus doen, gezien de ervaring die ik al heb met auto rijden zou dit met een beetje goedgezinde examinator geen probleem moeten zijn
Groetjs J:)
Groetjs J:)