Goedenavond allemaal,
Ik zal me even voorstellen en kort uitleggen wie ik ben
Ik ben Jeremy van der Staay, kom uit Dordrecht en ben 17 jaartjes jong. Vanaf mijn 4e jaar doe ik aan motocross. echter waren 2006 en 2007 grote pechseizoen, halverwege het seizoen 2006 brak ik mijn kuitbeen, toen in september mijn rug gebroken (15 weken PLAT op me rug gelegen ) en nadat ik groen licht gekregen had in februari om weer te gaan rijden, brak ik in 2007 mijn bovenbeen...sinds die dag mag ik voorlopig niet meer op de motor stappen, totdat al het ijzer uit me lichaam is verwijderd.. frusterend, maar gelukkig een leuke hobby gevonden waar ik nu me werk van probeer te maken, ik ben dus fotograaf geworden... omdat ik me verveelde op de cross en altijd al foto's maken leuk vond heb ik toen een canon EOS 400D aangeschaft... en een leuk wit stukje lens erbij ... in 7 maanden tijd ben ik al aardig ver gekomen en heb al publicaties in de noppennieuws en in de catalogus van FRO-systems. Ik heb besloten dit jaar wat proffesioneler 'gereedschap' aan te schaffen omdat ik de 400D tot zijn limits push en mezelf niet verder kan ontwikkelen...
ik hoop het hier naar me zin te krijgen, en dat jullie je mening kunnen geven over de foto's ik zal er zometeen een paar plaatsen
Greets Jerre
even voorstellen
Moderator: ghulst
Kom je zondag naar Olmen-Balen om foto's te maken??
Leuk, we kunnen je hier goed gebruiken, dus WELKOM!staay-fotografie schreef:Goedenavond allemaal,
Ik zal me even voorstellen en kort uitleggen wie ik ben
Ik ben Jeremy van der Staay, kom uit Dordrecht en ben 17 jaartjes jong. Vanaf mijn 4e jaar doe ik aan motocross. echter waren 2006 en 2007 grote pechseizoen, halverwege het seizoen 2006 brak ik mijn kuitbeen, toen in september mijn rug gebroken (15 weken PLAT op me rug gelegen ) en nadat ik groen licht gekregen had in februari om weer te gaan rijden, brak ik in 2007 mijn bovenbeen...sinds die dag mag ik voorlopig niet meer op de motor stappen, totdat al het ijzer uit me lichaam is verwijderd.. frusterend, maar gelukkig een leuke hobby gevonden waar ik nu me werk van probeer te maken, ik ben dus fotograaf geworden... omdat ik me verveelde op de cross en altijd al foto's maken leuk vond heb ik toen een canon EOS 400D aangeschaft... en een leuk wit stukje lens erbij ... in 7 maanden tijd ben ik al aardig ver gekomen en heb al publicaties in de noppennieuws en in de catalogus van FRO-systems. Ik heb besloten dit jaar wat proffesioneler 'gereedschap' aan te schaffen omdat ik de 400D tot zijn limits push en mezelf niet verder kan ontwikkelen...
ik hoop het hier naar me zin te krijgen, en dat jullie je mening kunnen geven over de foto's ik zal er zometeen een paar plaatsen
Greets Jerre
Sorry voor je ongelukkige motor carriere maar mooie foto's schieten kan net zo goed voor heel veel voldoening zorgen!
Zelf heb ik het ook een periode foto's geschoten.
Tips en tricks kan ik je niet geven, gezien de foto's die je maakt. Er zit veel actie in en dat is belangrijk. Je zal nog wat moeten fijn tunnen mbt beeld vulling.
linkje naar de door mij geschoten foto's
http://www.isde2006.org/
-
@ Ronaldo, helaas heb ik zondag familie verplichtingen had graag gekomen!!
nouja next time maybe:)
@ Sanne, bedankt voor je complimentje en wt betreft beeldvulling, is persoonlijke smaak hè en ik heb in spanje nogal wat last gehad van een rommelige achtergrond, maarja dat heb je helaas op al te veel circuits ...
Greets J
nouja next time maybe:)
@ Sanne, bedankt voor je complimentje en wt betreft beeldvulling, is persoonlijke smaak hè en ik heb in spanje nogal wat last gehad van een rommelige achtergrond, maarja dat heb je helaas op al te veel circuits ...
Greets J
hallo ik zal me even voor stellen ik ben chris van de bijl ik heb sinds kort ook een DR750 gekocht. naar heel veel info te bekijken en onder zoek gedaan naar deze motor heb ik besloten om er een te kopen hij zag er niet uit ik heb hem zo gemaakt dat hij goed loopt en dat hij techniesch weer goed in orde is .ik heb heel veel info van deze site gehaalt alvast dank daar voor ik vind het erg leuk zo als jullie met elkaar om gaan ik woon in doetinchem en ben erg benieuwd wie er bij mij uit de buurt komt om een keer een ritje te maken of dingen uit te wisselen of dat ik mensen kan helpen .ben erg handig en maak het meeste zelf als het kan .
chris