Knipperlichten verplicht ja of nee
Moderator: ghulst
-
- Berichten: 1680
- Lid geworden op: ma mar 03, 2003 10:34
- Locatie: N52 00.692 E5 34.350
Mogen er af... Vanaf 1997 zijn ze verplicht... Voor 97 mogen ze er af maar als ze er op zitten dan moeten ze ook werken.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Ja, maar ik heb ze er niet op en er toch nooit gezeur over.speedphreax schreef:Mogen er af... Vanaf 1997 zijn ze verplicht... Voor 97 mogen ze er af maar als ze er op zitten dan moeten ze ook werken.
Zelfs niet toen ik in november in het donker van achteren aangereden werd door een auto toen ik linksaf wilde slaan. Politie had commentaar op mijn "ietwat" omgebogen nummerplaat en heeft de verlichting gecontroleerd en dat was het.
smurf.
-
- Berichten: 1680
- Lid geworden op: ma mar 03, 2003 10:34
- Locatie: N52 00.692 E5 34.350
Ik ook niet maar het is wel de regel.TTT schreef:Ja, maar ik heb ze er niet op en er toch nooit gezeur over.speedphreax schreef:Mogen er af... Vanaf 1997 zijn ze verplicht... Voor 97 mogen ze er af maar als ze er op zitten dan moeten ze ook werken.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Niet teveel schade?TTT schreef:Ja, maar ik heb ze er niet op en er toch nooit gezeur over.speedphreax schreef:Mogen er af... Vanaf 1997 zijn ze verplicht... Voor 97 mogen ze er af maar als ze er op zitten dan moeten ze ook werken.
Zelfs niet toen ik in november in het donker van achteren aangereden werd door een auto toen ik linksaf wilde slaan. Politie had commentaar op mijn "ietwat" omgebogen nummerplaat en heeft de verlichting gecontroleerd en dat was het.
Honda crf 250
Zet dit je niet aan het denken?TTT schreef:Ja, maar ik heb ze er niet op en er toch nooit gezeur over.
Zelfs niet toen ik in november in het donker van achteren aangereden werd door een auto toen ik linksaf wilde slaan. Politie had commentaar op mijn "ietwat" omgebogen nummerplaat en heeft de verlichting gecontroleerd en dat was het.
Dit is hét voorbeeld waarom knipperlichten verstandig zijn!
Suzuki DR 750SK Big '89
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
En de eerst de beste keer dat dat je je motor plat legt breken ze af. Heel fijn. Bovendien, als Toine voor een overstekend zwijn geremd had, was die auto óók achterop gereden.
Ik heb ze er afgehaald. Gaat alleen maar stuk.
Ik heb ze er afgehaald. Gaat alleen maar stuk.
Beter een kapot knipperlicht dan een kapot lichaam, niet?
Als je niet veel ermee op de straat rijd maar alleen offroad/enduro maakt het niet veel uit maar knipperlichten gebruik je voor je eigen veiligheid, net als een helm. Als je daarop valt kan die ook alleen maar kapot gaan.
Als je niet veel ermee op de straat rijd maar alleen offroad/enduro maakt het niet veel uit maar knipperlichten gebruik je voor je eigen veiligheid, net als een helm. Als je daarop valt kan die ook alleen maar kapot gaan.
Suzuki DR 750SK Big '89
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
-
- Site Admin
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: do jan 01, 1970 02:00
- Locatie: Balkbrug
- Contacteer:
Op mijn laatste motor (KTM-Adventure) zaten knipperlichten die geheel in rubben zaten. Deze kun je gewoon alle kanten opbuigen zonder dat het kapot gaat en het weegt ook vrijwel niets. Ik ben er ook een paar keer mee gevallen zonder schade.
Bij het groepsrijden is het ook nog eens knap handig, dat je je handen en benen gewoon binnenboord kunt houden en toch richting kunt geven.
Bij het groepsrijden is het ook nog eens knap handig, dat je je handen en benen gewoon binnenboord kunt houden en toch richting kunt geven.
Freek
Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Ik vind dat op adventures, en al die grote jongens, knipperlichten hun nut zeker hebben. Jullie rijden er ook mee op de gewone weg, dus waarom zou je ze er niet oplaten zitten.
ik vind ze op mijn ultralichte 200tje niet staan. Alhoewel ze ook meebogen, heb ik ze er toch maar afgehaalt.
ik vind ze op mijn ultralichte 200tje niet staan. Alhoewel ze ook meebogen, heb ik ze er toch maar afgehaalt.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
gewoon je richting aanwijzers "verstoppen" . ik heb kleinere zo geplaatst dat ze niet uitsteken en bijna niet opvallen als ze niet knipperen. ik vind het ook wel veilig als ik ze heb. automobilisten slapen toch al zo vaak.
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Ze kunnen ook onveilig zijn. vergeet ze maar 's uit te zettenfuturist schreef:gewoon je richting aanwijzers "verstoppen" . ik heb kleinere zo geplaatst dat ze niet uitsteken en bijna niet opvallen als ze niet knipperen. ik vind het ook wel veilig als ik ze heb. automobilisten slapen toch al zo vaak.
Bovendien rij ik op dat ding om het zand in te gaan.
Dan ben ik toch al de lul met m'n crossbanden en m'n spiegel thuis in de schuur.
Persoonlijk is het voor mij niet interessant of ze verplicht zijn of niet, want ik zet ze er toch niet op
over spiegels gesproken; ik zoek nog 2 originele spiegels van mijn Dr Big. iemand die er voor een prikkie van af wil. ik val ze er tenslotte ook maar af.
greetz futurist
greetz futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
-
- Berichten: 8372
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
Ebay voor je spiegels..
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997