offroad banden bridgestone

gratis adverteren voor particulieren

Moderator: ghulst

danny

partij bridgestone offraod banden : 3 x 120/90-18 fim E660 + 3 x 140/80-18 fim E660 + 2 x 90/90-21 fim ED661 spinternieuw,alles te samen voor de prijs van € 290,- niet per stuk te koop !!!
Telefoon : 06-26504706
Zot
Berichten: 914
Lid geworden op: ma jun 10, 2002 22:27
Contacteer:

Logisch dat je die troep verkoopt. Zowel voor als achter zijn die banden een nachtmerrie.

Ro
Afbeelding
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Nou nou Ro, hou je vooral niet in!! lol :D :D
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Gebruikersavatar
Barry
Berichten: 53
Lid geworden op: wo jul 17, 2002 21:26

DUSSSSSSSSSSSS..................... :lol: :D :lol:
Zot
Berichten: 914
Lid geworden op: ma jun 10, 2002 22:27
Contacteer:

krijg net een leuk meeltje van de vriendelijk verkoper. Ik geloof dat ie een beetje boos was. Komt ie.
---------------------------------------------------------------------------------

goedemorgen ,

Voor sommige mensen zijn er geen goede noppenbanden te krijgen , ligt niet aan de bandenproducenten , maar aan het mannetje dat op de motor zit,of tewel als je denkt dat je ervaring hebt ,maar het niet hebt ,zijn er gewoon geen banden ,probeer dan lekker een Mitas of Kenda bandje ,leuk voor een amateurtje!!

Maar gelukkig heb jij een goede fiets , mede omdat hij niet uit elkaar valt door de vele ,zogenade interessante STICKERS ,lijkt net echt!
Of tewel als je van bepaalde producten geen verstand heb,moet je er ook geen commetaar op geven.

vriendelijke groet

Danny
----------------------------------------------------------------------------------
Nou ben ik toch benieuwd. Is er hier iemand die wel goede ervaringen met die @#$% bridgstone enduro banden heeft?

Ro
Afbeelding
danny

BOOS !! dat zijn wij niet , alleen houden wij niet van mensen die zich graag beter voor doen dan ze zijn , doe normaal,dan doe je al gek genoegd !!! of niet??
maar oke ook jij mag je mening geven.

groeten danny
Zot
Berichten: 914
Lid geworden op: ma jun 10, 2002 22:27
Contacteer:

Alleen de koningin mag in plaats van ik, wij zeggen.

Dank U zeer beleefd koninklijke hoogheid voor Uw toestemming.

Ro, Uw nederig dienaar.
Afbeelding
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Jesusmina, ik zal eens gauw kijken wat voor banden er op mijn motor zitten. Misschien heb ik eindelijk een excuus waarom ik in Frankrijk zo hard eraf stuiterde.
Kom er later op terug!!! :D :D
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
grootsmit
Berichten: 45
Lid geworden op: zo jun 09, 2002 22:34
Locatie: Amsterdam

Beste Danny,

Waarom verkoop je deze banden?
Gast

Danny ouwe bandenkoning,

De reactie van ex-zot is natuurlijk wel begrijpelijk, als je zoveel banden tegelijk voor zo'n lage prijs verkoopt werp je natuurlijk wel het idee over je heen dat men denkt dat het rotzooi is.
Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat het voor de hoeveelheid banden die je aanbied geen geld is maar uit ervaring moet en kan ik zeggen dat deze banden inderdaad een nachtmerrie zijn.
Heb eenmaal een voorband en tweemaal een achterband van deze grut gehad en ben blij dat ik nog kan rijden op m'n off the roadje zonder vaste begeleiding, want je moet van goeie huize komen om hiermee zonder veel buitelingen rond te komen.
Je zult wel boos worden op mijn commentaar maar helaas het is zo, sorry.
Je moet deze banden gaan slijten aan mensen die af en toe eens een bospaadje zien maar niet aan echte off the road of enduro rijders, die weten dat het 3 keer niks is.
Wopke
Berichten: 155
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:46
Locatie: Rottevalle, Friesland

:!: :wink:

Laat ik nog maar wat olie op het vuur gooien dan....

De beste Offroad achterband schijnt volgens velen een Michelin Enduro-Competition-III te zijn. Nou ik hoef zo'n ding echt NOOIT meer, wat een ellende... Van begin af aan weinig grip en na een paar keer rijden zijn ze op... En hoe kan iemand nou zeggen dat een Kenda niet goed zou zijn. Toen ik nog op mijn dikke XR650R met HRC-kit rondreed, heb ik bijna de hele zomer met een Kenda-Trackmaster Offroad band gedaan, echt prima bandjes... Ik rij nu voor met een Michelin CrossCompetition S12.
Maar achter een DURO cross bandje, rijdt prima, redelijk slijtvast en een zacht prijsje... Voor de Enduro ga ik straks een MITAS proberen, hoor ik toch goede verhalen over, maar ik wil hem altijd zelf checken... De Trelleborg Enduro is wat duurder maar bevalt ook redelijk.

Als er nog betere achterbanden zijn, laat het me weten...! :!:

Wopke
KTM530 EXCR 2009
#338 EV 40+
Zot
Berichten: 914
Lid geworden op: ma jun 10, 2002 22:27
Contacteer:

Banden zijn natuurlijk altijd een moelijk punt op een motor en zeker de fim gekeurde enduro achterbanden met 13 mm nop (kun je natuurlijk niet vergelijken met 18 mm). Mijn ervaring met de bridgestone gritty's zijn vooral een te hard karkas van de voorband, met veel te weinig zijdelingse grip. Ook de achterband kreeg ik met geen enkele bandenspanning lekker voor mijn gevoel.

Ro, die weet dat gevoel subjectief is.
Afbeelding
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Heb even gekeken, het is voor een dunlop. Erg harde band(karkas) slecht op spanning te krijgen. Daarvoor had ik michelin enduro compies. Goede band, zacht karkas etc. Dus ik denk dat ik terug ga naar die michelins, zowel voor als achter. Enne ik rijd vanwege de kosten en regeltjes geen offroadjes dus ik ga voor grote noppen achter.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Wopke
Berichten: 155
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:46
Locatie: Rottevalle, Friesland

:!:
Hi Guys,

Ik zag van de week een apart bandje liggen zeg...!
Een Kenda Unadilla... wel aleen Cross overigens, maar dat kan na het enduro/offroad-ritten seizoen wel weer natuurlijk...

Machtige dikke noppen, ook zijdelings flinke "stekels"...
Prijs viel ook mee... die gaat ik eens proberen...

Wie heeft hier ervaringen mee....?

Tot zondag in Westerbork....!


Wopke
KTM530 EXCR 2009
#338 EV 40+
Gast

Hoi Wopke,

Ik wil zondag naar Westerbork komen, hoe is het rijden daar?
Een beetje leuk, of is het qua terrein als Havelte?
Wel heel kut dat een klootzak je bokje heeft gejat.
Misschien komen zijn vingers er wel een keertje tussen!
Afz: Gerrie
Wopke
Berichten: 155
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:46
Locatie: Rottevalle, Friesland

Nee, niet te vergelijken met de zandbakken van Havelte of Kallenkote...
Veel gevarieerder en dus mooiere rit!
We zijn twee keer rond gegaan in het perfecte rondje...
Een hele verbetering met vorig jaar, toen er heel veel over de weg moest worden gereden..
Snelle stukken en mooie bospaadjes....
Een paar gemene stukken met sporen, hier moet je het gas er vol op gooien om niet te gaan slingeren, met gangetje van 125 km/u erdoor, waar ik me afvroeg moet je hier nou een groot hart voor hebben of een klein verstand..... anyway, geen gewonden gevallen in onze club....

Met een voldaan gevoel huiswaarts gekeerd...

Wopke
KTM530 EXCR 2009
#338 EV 40+
Hein van Buuren
Berichten: 460
Lid geworden op: zo sep 22, 2002 06:23
Locatie: Tussen de olde wieven !

Ook ik ben naar Westerbork geweest met de WR 360.
Heerlijk gereden, ben het helemaal met je eens Wopke dat het een mooi gevarieerd parcours was (van 68 km lang !!!!!!).
Ook wij hebben 2 rondjes gereden, echt lekker onbekommerd rijden, leuke foto GRATIS gekregen.
Stargeld van €15 (incl. die foto) vond ik zeer acceptabel voor het geboden parcours.
Echt een pluim voor de organisatie !!
Als je ziet hoeveel vrijwilligers zo'n rit ondersteunen door veel oversteekmarshalls overal neer te zetten.
Deze grote club met mensen staan dus wel effe voor ons de hele vrije zondag buiten hé!
Vooral de eerste ronde kwam je door een paar moddergaten heen waar je flink moet gassen om er doorheen te komen.
Deze moddergaten ware de tweede ronde veranderd in diepe geulen.
Maar nogmaals een heerlijke rit , ook wij met een voldaan gevoel naar huis gegaan.
Wopke
Berichten: 155
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:46
Locatie: Rottevalle, Friesland

:wink: :?:

Ha die Hein,

waar ben je langs gereden dan, wij hadden maar 65 km op de teller..?
Ik trek wel redelijk aan het gas, maar ik heb volgens mij toch echt niet 3 km op het achterwiel gereden.... maar misschien wijkt mijn teller wat af...

Dan over de banden.... De MITAS Enduro-band is me zeer goed bevallen, perfecte grip, 10 keer beter dan Michelin....En is niet echt afgeslten.. al heb ik wel met opzet zoveel mogelijk in de berm gereden om de nopjes te sparen... zal de test voortzetten bij de Enduro te Vorden, volgende week verhinderd voor de Enduro in Geesteren vanwege een club-MaisCross die we gaan organiseren... Ik ga dan de Kenda Unadilla Crossband eens aan een test onderwerpen...

Wopke
KTM530 EXCR 2009
#338 EV 40+
Hein van Buuren
Berichten: 460
Lid geworden op: zo sep 22, 2002 06:23
Locatie: Tussen de olde wieven !

Hoi Wopke,

Rijdt jij nationalen mee??
Die Mitasband wat kost ie en waar kun je die verkrijgen?
Dat ik 3 km meer gereden heb komt misschien omdat ik de hele route gereden heb en moeilijke stukken niet overgeslagen heb (grapje).
Die tellertjes kunnen onderling wel behoorlijk afwijken denk ik zo.
Wopke
Berichten: 155
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:46
Locatie: Rottevalle, Friesland

:DOf jij bent om de moeilijke stukken heen gereden en hebt zo extra kilometers gemaakt...denk ik...haha..! :wink:

Nee, tot nu toe altijd met een 1-dags-licentie gestart... maar ik denk eraan om volgend jaar met de nationalen mee te rijden...
Per volgend seizoen kan ik pas in een klasse riijden met een 426, daar is nu gaan klasse voor in de nationalen.. het is nu 4-takten t/m 400 cc en boven de 500 cc, dus daar past die van mij nergens in...
volgend jaar is het alle 2-takten t/m 250 + 4-takt t/m 450 cc, wordt mooie grote klasse dus...

Wopke
KTM530 EXCR 2009
#338 EV 40+
danny

hallo, dames en heren , danny is niet BOOS !!!

ach ,jongens laat het maar kutbanden zijn, Danny heeft er toch twee weken van op de Dominicaanse Republiek kunnen zitten in een xxxxx sterren hotel, en Quad en motor gereden in ongeveer 30 -34 graden.

dus voor mij zijn de bandjes nog niet zo slecht.

maar heb je liever Michelin enduro banden ? laat het even weten , probeer een goede prijs te maken.

Groetjes , danny
Hein van Buuren
Berichten: 460
Lid geworden op: zo sep 22, 2002 06:23
Locatie: Tussen de olde wieven !

Nou Danny,

Laat maar weten wat je voor een Michelin Competition 3 band moet hebben.
Maat 18 inch breedte 80.
Ben benieuwd of je het voor een leuk prijsje kunt doen.

Als jij van die banden zo ver op vakantie kon gaan moeten de banden toch wel vreselijk veel geld opgeleverd hebben dacht ik zo.
Maar geloof je nou echt dat al die jongens zo boos op jou waren ??
Kdenkvannie.
Wopke
Berichten: 155
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:46
Locatie: Rottevalle, Friesland

:!:
ter info ....

Michelin Enduro Competition III had als adviesprijs rond de 180 gulden!
Er zit een bedrijf in Arnhem waar ik ze toen voor 132 gulden kon krijgen!
Ook mijn lokale motorshop kan haast net zo scherp...!

Wopke
KTM530 EXCR 2009
#338 EV 40+
Hein van Buuren
Berichten: 460
Lid geworden op: zo sep 22, 2002 06:23
Locatie: Tussen de olde wieven !

Hoi,

Ja het klopt dat de Michelins voor €60 te krijgen zijn.
Ik heb er afgelopen week 2 gekocht.
Ook heb ik ze al gezien voor €110 per stuk (echt waar).
Het loont dus wel om rond te kijken / vragen.
Als Danny ze goedkoper kan leveren horen wij het graag uiteraard.
Maar uh Wopke, die Mitas band waar jij zo enthousiast over bent wat kost die?
Wopke
Berichten: 155
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:46
Locatie: Rottevalle, Friesland

:!:
60 of 65 euro, weet niet zeker meer, is dus niet echt duur als je het met de adviesprijzen van Michelin en Trelleborg vergelijkt..

Wopke
KTM530 EXCR 2009
#338 EV 40+
Plaats reactie