http://www.kapaza.be/Motoren/Off_the_ro ... rlift.html
heeft er iemand miss zo eentje die hem in de weg staat?
tevens, heeft er iemand ervaring mee? handig? stevig? stabiel?
grtz
motorlift gezocht
Moderator: ghulst
Ik heb dezelfde, komt bij Cranenbroek(.nl maar heeft ook vestiging in .be) vandaan. Volgens mij nog goedkoper.
Kwalitatief matig:
- Het asje onder de potkrik is verbogen, waardoor hij niet meer helemaal op hoogte komt en de grendel er niet meer in kan (is met wat prutswerk op te vangen)
- Zonder grendel blijft hij niet op hoogte. Maar dit is waarschijnlijk bij de meesten het geval.
- De veren die eraan zitten voor borging van de motor heb ik nog niet zinvol kunnen gebruiken. Volgens mij zitten ze er voor de show aan (of begrijp ik ze gewoon niet)
Toch durf ik m'n motor er wel op te zetten.
M'n buurman heeft een iets andere bok, iets duurder maar ook uit China. Dit is net iets beter doordacht. Maar die was ingevouwen weer wat hoger, zodat hij 'm niet gemakkelijk onder z'n LC4 kreeg...
Kwalitatief matig:
- Het asje onder de potkrik is verbogen, waardoor hij niet meer helemaal op hoogte komt en de grendel er niet meer in kan (is met wat prutswerk op te vangen)
- Zonder grendel blijft hij niet op hoogte. Maar dit is waarschijnlijk bij de meesten het geval.
- De veren die eraan zitten voor borging van de motor heb ik nog niet zinvol kunnen gebruiken. Volgens mij zitten ze er voor de show aan (of begrijp ik ze gewoon niet)
Toch durf ik m'n motor er wel op te zetten.
M'n buurman heeft een iets andere bok, iets duurder maar ook uit China. Dit is net iets beter doordacht. Maar die was ingevouwen weer wat hoger, zodat hij 'm niet gemakkelijk onder z'n LC4 kreeg...
Maurice
I'm not paranoid... Everybody *is* following me!
I'm not paranoid... Everybody *is* following me!
niet echt een aanrader dan? hoe hoog gaat hij?mmrizio schreef:Ik heb dezelfde, komt bij Cranenbroek(.nl maar heeft ook vestiging in .be) vandaan. Volgens mij nog goedkoper.
Kwalitatief matig:
- Het asje onder de potkrik is verbogen, waardoor hij niet meer helemaal op hoogte komt en de grendel er niet meer in kan (is met wat prutswerk op te vangen)
- Zonder grendel blijft hij niet op hoogte. Maar dit is waarschijnlijk bij de meesten het geval.
- De veren die eraan zitten voor borging van de motor heb ik nog niet zinvol kunnen gebruiken. Volgens mij zitten ze er voor de show aan (of begrijp ik ze gewoon niet)
Toch durf ik m'n motor er wel op te zetten.
M'n buurman heeft een iets andere bok, iets duurder maar ook uit China. Dit is net iets beter doordacht. Maar die was ingevouwen weer wat hoger, zodat hij 'm niet gemakkelijk onder z'n LC4 kreeg...
doe je hem dan niet weg?
ik heb dezelfde maar geen problemen mee is inderdaad stabiel en moet met beleid bediend worden maar dat is met mijn vrouw ook. die van mij zakt niet vanzelf. misschien het "kraantje" eens "mishandeld"misschien. met de borging erin is natuurlijk veiliger. hij is wel iets te hoog voor onder mijn dr big te schuiven maat toch krijg ik hem erop en kan dan echt lekker hoog om overal onderaan de motor te kunnen werken. koop maar eens een professionele betaal je vele keren meer.
greetz Futurist
greetz Futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06