inschrijing motor

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
pHino

een kameraard heeft een suzuki dr 350 aangeschaft, maar daar zat het inschrijvingsboekje (roos formulier) niet bij. iemand enig idee als het nog mogelijk is om dit te verkrijgen en de motor in te schrijven?

grtz
pHreaC

Als je het gva hebt is het ok denk ik.

grtz pHreaC
Afbeelding
bart

gva is niet nodig. naar onze blauwe vrienden gaan met aankoopbewijs of iets wat kan aantonen dat hij niet gestolen is. Dan krijg je een paar papieren mee waar je hem terug mee kan inschrijven en verzekeren. gva terug aanvragen tegen betaling bij de constructeur.
pHino

gva denk ik dat hij zels nog heeft

enkel het roze inschrijvingsboekje zat er niet bij
Zeeuwse Klei

Als het in Nederland is, moet je inderdaad een nieuw kentekenbewijs aanvragen en een nieuwe kentekenplaat halen.

Ben ik nu ook mee bezig, kentekenbewijs van een motorfiets kwijt geraakt.. Kost 29.50 aan het nieuwe kentekenbwijs, en dan nog de nieuwe plaat van iets van 13 Euro ofzo.

Eventueel kun je de vorige eigenaar van de motor dit laten aanvragen, en daarnba de motor overschrijven. Als die dat wil tenminste.
Gery400

gva kan je zelfs altijd via de importeur krijgen op basis van het frame nummer.
Heb het ooit eens voor een oude XS 11 gedaan.

Ik hoop wel dat die DR ooit ingeschreven geweest is, want anders gaat het niet meer lukken met die Euro3 norm, vrees ik.

Gery
'12 250 EXC-F 6 Days
'99 200 EXC (uit nostalgie...)

Ride it like you stole it!
Plaats reactie