een kameraard heeft een suzuki dr 350 aangeschaft, maar daar zat het inschrijvingsboekje (roos formulier) niet bij. iemand enig idee als het nog mogelijk is om dit te verkrijgen en de motor in te schrijven?
grtz
inschrijing motor
Moderator: ghulst
gva is niet nodig. naar onze blauwe vrienden gaan met aankoopbewijs of iets wat kan aantonen dat hij niet gestolen is. Dan krijg je een paar papieren mee waar je hem terug mee kan inschrijven en verzekeren. gva terug aanvragen tegen betaling bij de constructeur.
-
Als het in Nederland is, moet je inderdaad een nieuw kentekenbewijs aanvragen en een nieuwe kentekenplaat halen.
Ben ik nu ook mee bezig, kentekenbewijs van een motorfiets kwijt geraakt.. Kost 29.50 aan het nieuwe kentekenbwijs, en dan nog de nieuwe plaat van iets van 13 Euro ofzo.
Eventueel kun je de vorige eigenaar van de motor dit laten aanvragen, en daarnba de motor overschrijven. Als die dat wil tenminste.
Ben ik nu ook mee bezig, kentekenbewijs van een motorfiets kwijt geraakt.. Kost 29.50 aan het nieuwe kentekenbwijs, en dan nog de nieuwe plaat van iets van 13 Euro ofzo.
Eventueel kun je de vorige eigenaar van de motor dit laten aanvragen, en daarnba de motor overschrijven. Als die dat wil tenminste.
gva kan je zelfs altijd via de importeur krijgen op basis van het frame nummer.
Heb het ooit eens voor een oude XS 11 gedaan.
Ik hoop wel dat die DR ooit ingeschreven geweest is, want anders gaat het niet meer lukken met die Euro3 norm, vrees ik.
Gery
Heb het ooit eens voor een oude XS 11 gedaan.
Ik hoop wel dat die DR ooit ingeschreven geweest is, want anders gaat het niet meer lukken met die Euro3 norm, vrees ik.
Gery
'12 250 EXC-F 6 Days
'99 200 EXC (uit nostalgie...)
Ride it like you stole it!
'99 200 EXC (uit nostalgie...)
Ride it like you stole it!